عمومی

با افزایش نرخ بهره، کسب‌وکارهای کوچک باید خود را درگیر کنند جامعه به عنوان سرمایه گذار

با افزایش نرخ بهره، کسب‌وکارهای کوچک باید خود را درگیر کنند
جامعه به عنوان سرمایه گذار

با تورم با افزایش سرسام آور به ۸٫۵% از سال گذشته، انتظار می رود فدرال رزرو به افزایش شدید نرخ های بهره در سال گذشته ادامه دهد. ماه های آینده، احتمالاً نرخ وجوه فدرال را افزایش می دهد به بیش از ۲٪ تا پایان سال ۲۰۲۲٫ افزایش نرخ ها وام گرفتن را حتی برای صاحبان مشاغل کوچک گران تر می کند.

این مالکان قبلاً با چالش‌های تاریخی روبرو بوده‌اند که برای زنده ماندن از محدودیت‌های کووید مبارزه کرده‌اند. بسیاری از برنامه حفاظت از پرداخت مدیریت کسب و کار کوچک (PPP) و وام‌های بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) استفاده کردند تا در شرایطی که اقتصاد از قرنطینه خارج شد، سرپا بمانند. با این حال، دیگران قادر به دسترسی به این برنامه ها نبودند و مجبور بودند در جستجوی منابع مالی مداوم خلاقیت به خرج دهند. به ویژه، زنان و مشاغل متعلق به اقلیت ها مشکلاتی را در دسترسی به پول PPP گزارش کرده اند. با پایان یافتن محدودیت‌های همه‌گیر و بازگشایی کامل اقتصادهای محلی، این برنامه‌ها در حال ناپدید شدن هستند و بسیاری از کسب‌وکارهای کوچکی که از همه‌گیری جان سالم به در برده‌اند، باقی می‌مانند، اما همچنان به منابع مالی نیاز دارند و برای یافتن راه‌حل‌ها تلاش می‌کنند.

واقعیت این است که بسیاری از مشاغل کوچک اغلب توسط وام دهندگان سنتی “قابل اعتبار” تلقی نمی شوند. برای بسیاری از تاجران کوچک، پاسخ همان خواهد بود که در دهه‌ها بوده است: از دارایی‌های موجود وام بگیرید، در بسیاری موارد خانه صاحب کسب‌وکار، و از آن برای تامین مالی عملیات‌های جاری و توسعه‌یافته استفاده کنید. البته با افزایش نرخ بهره، به معنای استقراض با هزینه بالاتر نیز هست. اگر آنها دارایی برای وام گرفتن نداشته باشند، پس گرفتن بدهی – شاید از یک وام دهنده کوتاه مدت که نیازی به وثیقه ندارد – می تواند گران و سریع باشد. این «راه‌حل» بالقوه را به همان اندازه، یا شاید حتی بیشتر، غیرجذاب می‌کند.

رویکرد آزمایش‌شده دیگری نیز وجود دارد. برای جمع آوری پول – چه به صورت سرمایه و چه به صورت بدهی: از دوستان و خانواده بپرسید، یا حتی جمع آوری کمک های خیریه به سبک “Go Fund Me” را انجام دهید، جایی که اهداکنندگان هیچ انتظاری برای بازگشت سرمایه خود ندارند. اما با توجه به اینکه بسیاری از آمریکایی ها نگران کاهش تورم در بودجه روزانه خود هستند، ممکن است فروش سخت تری باشد.

بسته به نوع کسب و کار، پیش‌پرداخت فاکتور و فاکتور ممکن است یک گزینه باشد – البته به طور مشخص، این یک نوع A است اقلیت ها و به ویژه زنان آفریقایی-آمریکایی – از جمله استیسی آبرامز، نامزد فرمانداری جورجیا – برای به دست آوردن آن تلاش کرده اند. آبرامز اخیرا توضیح داد که مشکل در برقراری یک ترتیبات پیش‌پرداخت فاکتور یا فاکتور با وام‌دهنده معتبر یکی از موانع اصلی موفقیت او در کسب‌وکارش به نام Nourish بود، و چیزی که او را بر آن داشت تا Now، شرکت پیش‌پرداخت فاکتور خود را راه‌اندازی کند. اخیراً، سرویس‌هایی مانند QuickBooks Intuit با جدیت بیشتری خدمات پیش‌پرداخت فاکتور را برای کاربران بازاریابی می‌کنند، که احتمالاً نشان می‌دهد که آنها بازاری دست‌نخورده را در این عرصه می‌بینند. با این حال، فاکتورینگ می تواند گران باشد. Abrams’ Now کمتر از ۳-۵٪ از مجموع فاکتورها به اضافه هزینه عضویت سالانه ۷۵۰ دلار می گیرد، در حالی که QuickBooks کمتر از ۳% را می گیرد.

این ما را به سرمایه‌گذاری جمعی می‌رساند که در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. هنگامی که ما به “تامین مالی جمعی” فکر می کنیم، بسیاری از ما به “Kickstarter” فکر می کنیم – و در واقع، این پلتفرم و رویکرد کلی برای بسیاری از مشاغل کوچکتر بسیار موثر بوده است. با این حال، اغلب آنهایی که بیشترین موفقیت را کسب می کنند کسانی هستند که قصد دارند واقعاً بسازند و بفروشند محصولی که آنها می توانند، معمولاً در کنار سهام، به سرمایه گذاران ارائه دهند، برخلاف محصولاتی که خدماتی را ارائه می دهند. برای رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، پیمانکاران یا مشاوران، این رویکرد به سرمایه‌گذاران بخشی از سهم کسب و کار را برای افزایش سرمایه می‌دهد و مالک اغلب کنترل خود را از دست می‌دهد و این رویکرد را برای مالک نامطلوب می‌کند.

گزینه دیگر بدهی تامین مالی جمعی است که توسط شرکت هایی از جمله خودم، SMBX صادر شده است. . در این سناریو، صاحبان مشاغل مالکیت ۱۰۰٪ را حفظ می کنند. سرمایه گذاران اوراق قرضه را با قیمتی کمتر از ۱۰ دلار خریداری می کنند و به ازای وام دادن پول به تجارت، ماهانه بازپرداخت می شوند. این رویکرد به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا بدهی با نرخ ثابت را تضمین کنند.

همانند سرمایه‌گذاری مستقیم دوستان و خانواده در استارت‌آپ‌ها، این روش تأمین مالی نیز می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال از کسب و کارهایی که برایشان مهم است حمایت کنند. این معمولاً به معنای کسب و کارهای کوچکتر در کل محله یا جامعه است. مانند راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری جمعی، برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند ثروت خود و محله‌ای خاص یا جمعیتی خاص را افزایش دهند، به خوبی کار می‌کند.

فدرال رزرو به صراحت اعلام کرده است که نرخ بهره برای مبارزه با تورم تاریخی افزایش می‌یابد و آن را برای همه وام‌گیرندگان گران‌تر می‌کند. راه‌حل‌های نوآورانه، چه در زمینه فاکتورسازی، سرمایه‌گذاری جمعی، یا بدهی سرمایه‌گذاری جمعی، در اینجا باقی می‌مانند – و احتمالاً مفیدتر از وام‌های SBA برای بسیاری از کارآفرینانی هستند که دارایی ندارند اما سرشار از ایده‌های تجاری عالی هستند. فقط به کمی حمایت مالی نیاز دارید تا آنها را به ثمر برسانید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی