عمومی

20 ابزار و لوازم حذف زباله حیوانات خانگی

۲۰ ابزار و لوازم حذف زباله حیوانات خانگی

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

طبق گزارش انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکا، ۳۰۰۰۰۰ خانواده آمریکایی از سال ۲۰۰۰ یک سگ خانگی به خانواده اضافه کرده‌اند. و این سگ‌ها نمی‌توانند کاری را که سگ‌ها انجام می‌دهند انجام دهند. این یکی از دلایلی است که باعث رونق کسب و کار حذف زباله های حیوانات خانگی شده است، و صاحبان سگ های بیشتری تصمیم می گیرند برای این خدمات هزینه کنند.

در اینجا یک دلیل دیگر وجود دارد – به عنوان یک تجارت، شروع به کار نسبتاً ارزان است. می‌توانید با ابزارهای محدود، کسب‌وکار جمع‌آوری مدفوع سگ‌تان را کوچک شروع کنید و با رشد کسب‌وکارتان تجهیزات اضافه کنید.



آیا حذف مدفوع سگ واقعاً یک چیز است؟

بله. در واقع، حتی امتیازهایی مانند Poop911 و Doodycalls نیز وجود دارد.

می‌توانید همین الان شروع به کسب درآمد کنید. بیشتر «اسکوپرها» با مشتریان مسکونی شروع می‌کنند، اما به مشاغل تجاری و شهری اضافه می‌کنند.

این یک آمار غم‌انگیز است – ۴۰ درصد از صاحبان سگ‌ها وقتی با سگ‌های خود هستند مدفوع بر نمی‌دارند. خارج از ملک خود، مانند بیرون رفتن برای پیاده روی. این خوب نیست، اما امنیت شغلی برای اسکوپپرها است.

آیا می توانید یک مدفوع با زندگی مناسب بسازید؟

بله. به طور متوسط، هزینه یک پیکاپ هفتگی مدفوع از ۱۲ تا ۱۵ دلار متغیر است. بیشتر اوقات، حساب به صورت ماهانه برای پیکاپ های هفتگی تنظیم می شود. البته، هزینه‌ها بسته به تعداد سگ‌ها، اندازه سگ، اندازه حیاط و سایر عوامل مانند سطوح متفاوت است.

شما به اندازه‌های مختلف اسکوپر سگ نیاز دارید. برای مثال، اندازه ابزار اسکوپ برای یورکی بسیار متفاوت از اندازه اسکوپ برای گریت دین است. برای سگ های بزرگتر، به یک اسکوپر سنگین نیاز دارید. دنده نیز بر اساس زمین هایی مانند چمن، شن یا بتن متفاوت است. بیشتر اسکوپ ها یک دستگاه دو قسمتی با چنگک برای جمع آوری مواد هستند. چنگک برای فشار دادن مواد به قسمت اسکوپ دستگاه استفاده می‌شود.

علاوه بر تجهیزات مدفوع، به بیمه تجاری نیز نیاز دارید. یک سیاست مسئولیت عمومی و همچنین بیمه وسایل نقلیه تجاری ضروری است.

بیایید به حساب حمل و نقل ۱۵ دلاری در هفته (نرخ رایج برای یک سگ مجرد، یک حیاط کوچک) برگردیم. یک اسکوپر باید بتواند ۴ پیکاپ از این قبیل را در ساعت مدیریت کند. اگر بتوانید ۲۰ مشتری با ۱۵ دلار در هفته داشته باشید، ۳۰۰ دلار است. و به یاد داشته باشید، این محاسبات بر اساس حداقل هزینه شما است.

وقتی شروع به اضافه کردن خانواده‌های چند سگ یا شاخه به مشاغل تجاری یا اجتماعی می‌کنید، می‌توانید هزینه بیشتری دریافت کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

>svg%3E - 20 ابزار و لوازم حذف زباله حیوانات خانگی

بهترین انواع ابزارهای حذف مدفوع سگ

یک اسکوپ با دسته بلند روی شن یا چمن کار می کند. مدل های اسکوپ پلاستیکی سبک وزن و مدل های سنگین وجود دارد. اگرچه برخی از مدل‌های اسکوپی با وزن سبک‌تر برای صاحب حیوان خانگی طراحی شده‌اند، اما می‌توانید از آن‌ها در کارهایی که حیوانات کوچک‌تر نیز در آن نقش دارند استفاده کنید.

<شما همچنین به راهی برای انتقال مدفوع نیاز دارید. مشتریان شما نمی خواهند آن را برداشته و در سایت رها کنند. شما به یک سطل زباله کوچک و بزرگ نیاز دارید - سطل زباله کوچک برای جمع آوری زباله از یک حساب و سطل بزرگ برای جمع آوری تمام مدفوع هایی که از مشتریان مختلف دریافت کرده اید. سطل ها باید پوشیده شوند.

و در مورد وسیله نقلیه شما چطور؟ حتی یک سطل سرپوشیده با کیسه های زباله معطر بوی قوی متصاعد می کند. با استفاده از نقطه دسترسی توپ یدک‌کش، به یک کامیون یا اگر این گزینه نیست، یک قفسه برای جا دادن در پشت وسیله نقلیه خود نیاز دارید.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که با یخ زدگی مواجه می‌شوید. در شرایط، یک اسکوپر معمولی ممکن است این کار را انجام ندهد. برای قرار گرفتن در زمین های برفی یا یخی به یک بیل معمولی سنگین نیاز دارید.

۱٫ ابزار جمع آوری زباله های سگ Super Scooper

این یک اسکوپ ناهموار با دسته ای به طول سه فوت است. در بالای دسته اسکوپپر سگ، یک ماشه وجود دارد که پنجه های هر نیمه اسکوپ را فعال می کند. این ابزار با دندان های سخت خود در چمن های بلند به خوبی کار می کند.

لینک آمازون

۲٫ Arm & Hammer’s Swivel Bin & Rake Dog Pooper Scooper

Arm & Hammer یک سیستم می سازد. علاوه بر مدفوع سگ، یک کیسه مخصوص مدفوع زباله وجود دارد که روی اسکوپ قرار می گیرد. کیسه های زباله و دو برابر ضخیم تر از کیسه های پلاستیکی معمولی است. اندازه دسته تا ۳۲ اینچ است.

لینک آمازون

۳٫ PPOGOO Nonbreakable Pooper Scooper

این مورد در بین اسکوپرهای پوپر مورد علاقه است زیرا در عین اینکه محکم و سبک وزن است نشکن است. این یک خرید عالی برای استفاده در محوطه های کوچک است.

پیوند آمازون

۴٫ Doody Digger Pooper Scooper

این اسکوپر به همراه یک ضمیمه کیف ارائه می شود. کیسه به طور ایمن متصل شده است و به کاربر این امکان را می دهد که مواد را جمع کرده و داخل کیسه بکشد. وزن آن ۱٫۵ پوند است که آن را به یکی دیگر از موارد مورد علاقه برای کارهای کوچک تبدیل می کند.

لینک آمازون

۵٫ ActiveDogs Best Ever Pooper Scoopers

این انتخاب ناهموار است و به عنوان «آخرین موردی که می‌خرید» تبلیغ می‌شود. از آلومینیوم بدون زنگ زدگی ساخته شده است. می توان آن را با دندانه یا سبک تخت سفارش داد. یکی از مزیت‌های بزرگ اسکوپ‌های ActiveDogs این است که می‌توانند به اندازه‌ای که برای شمع نیاز است باز شوند. این یک انتخاب عالی برای کارهای سنگین است و مخصوصاً برای تمیز کردن سگ های بزرگ مفید است.

۶٫ معجزه طبیعت پوپر اسکوپر

معجزه طبیعت از غیر پلاستیک می چسبد و روی سطوح مختلف از جمله سنگ ریزه، چمن و بتن کار می کند. همچنین در اندازه Jumbo برای آن سگ های بزرگتر ارائه می شود.

لینک آمازون

۷٫ Four Paws Grass Wire Dog Rake Dog Poop Scooper

برای هر کسی که اصطبل اسب را تمیز کرده است، این شبیه به چنگک غرفه است. این چنگک به همین ترتیب عمل می کند و موادی مانند چمن بلند را الک می کند. همچنین بهترین چنگک برای استفاده در صورتی است که در شن و ماسه جمع می‌کنید – مثلاً در یک ساحل عمومی یا خصوصی.

اگر حساب شما شامل شن و ماسه است، چنگک جمع‌آوری بهترین ابزار برای این کار است.

پیوند آمازون

۸٫ کیسه‌های مدفوع سگ قابل کمپوست

این کیسه‌ها به‌راحتی در دسترس هستند و به‌صورت رول عرضه می‌شوند. هر کیسه را در صورت نیاز جدا می کنید. به عنوان مثال، شما باید بتوانید یک رول ۶۰ تایی را با حدود ۸ دلار تهیه کنید. برخی از آنها به گونه ای طراحی شده اند که به یک افسار متصل شوند. شما می توانید اینها را در آمازون و همچنین تقریباً در هر فروشگاه خرده فروشی که بخش حیوانات خانگی دارد، تهیه کنید. به عنوان مثال، می توانید کیف ها را در فروشگاه والمارت یا فروشگاه دلار تهیه کنید. برخی از کیسه ها دارای کراوات داخلی هستند.

پیوند آمازون

۹٫ کیسه های زباله سگ بسیار ضخیم Heavy Doodie

معمولاً نمی توانید این کیسه ها را در فروشگاه پیدا کنید. آنها بسیار ضخیم هستند و از پلاستیک دو لایه ساخته شده اند. این کیسه را می توان برای برداشتن یا نگهداری چندین وانت استفاده کرد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-large-leaderboard-2-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

لینک آمازون

۱۰٫ کیسه های مواد غذایی

بله، می توانید از کیسه های پلاستیکی مواد غذایی استفاده کنید. اما از آنجایی که فروشگاه‌های بیشتری استفاده از کیسه‌های پلاستیکی را کنار می‌گذارند، این منبع قابل اعتمادی نیست.

۱۱٫ کراوات

بعضی از کیسه های مدفوع دارای یک کراوات توکار هستند که دسته کیف است. این نوع کیف برای مشاغلی که حیوانات خانگی متعددی دارند نیز ارزان است و عالی است. آشفتگی برداشته و بسته می‌شود، که می‌تواند به کاهش بو در محل مشتری کمک کند.

۱۲٫ بیل ۱

شما به دو نوع بیل نیاز دارید، به خصوص اگر در آب و هوای سرد و یخبندان کار می کنید. بیل ۱ باید یک بیل معمولی باشد که می توانید آن را در هر فروشگاه سخت افزاری تهیه کنید.

۱۳٫ بیل ۲

بیل دیگری که نیاز دارید کمی تخصصی تر است. این بیل باغبانی “سر نیزه” است. اگر سعی کنید از یک اسکوپ معمولی روی زمین یخ زده استفاده کنید، احتمالاً آن را می شکنید. به یاد داشته باشید، ممکن است شما فقط یک بار در هفته در سایت کار کنید، به این معنی که “اهداف” شما روی زمین منجمد می شوند. البته، تماس با زمین ممکن است خاک را مختل کند، بنابراین مطمئن شوید که این موضوع را با مشتری در میان بگذارید.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-1-0" ezaw="336" ezah="280" class="ezoic-ad"/>

۱۴٫ شیلنگ

بعد از اینکه سنگ ریزه یا بتن را برداشتید، ممکن است بخواهید محل را اسپری کنید. اطمینان حاصل کنید که مشتری استفاده از شیر آب بیرونی شما را تایید کرده و رضایت شما را می دهد. شما به یک شلنگ قابل حمل سنگین نیاز دارید (مگر اینکه مشتری شلنگی را روی شیر آب بیرون بگذارد. انتظار دارید برای یک شلنگ قابل حمل با کیفیت از ۴۰ دلار تا ۶۰ دلار بپردازید.

۱۵٫ اتصال شلنگ

این سرویسی است که می توانید به پیکاپ معمولی خود اضافه کنید. محصولاتی که برای اتصال به شیلنگ طراحی شده‌اند و به آب اجازه می‌دهند از طریق محصول جریان یابد. بسیاری از اوقات، باغبان‌ها از چنین محصولات اتصالی برای افزودن کود یا محصولات مشابه استفاده می‌کنند. شما از محصولات از بین برنده بو استفاده خواهید کرد.

۱۶٫ سطل زباله ۱

شما به یک سطل زباله قابل حمل برای قرار دادن وانت های خود در حین کار – به ویژه در املاک چند سگ یا پروژه های بزرگ، مانند گورستان.

۱۷٫ سطل زباله ۱

شما به یک سطل زباله بزرگتر برای وسیله نقلیه خود نیاز دارید. پیکاپ هایی که ساخته اید به یک ۱۲ لیتر یا بزرگتر نیاز دارید که یک کیسه زباله استاندارد بزرگ و سنگین را در خود جای دهد.

۱۸٫ Mud Chucker

این امر اجتناب ناپذیر است که گاهی اوقات ممکن است کمی مواد روی کفش یا چکمه های خود به دست آورید. این اشتباه است که آن مواد را به وسیله نقلیه خود و/یا به شغل بعدی خود حمل کنید. شما به یکی از اینها نیاز دارید که قابل حمل باشد و بتوانید در محل کار از آن استفاده کنید. همچنین داشتن یک کفش دائمی تر در خانه خوب است، بنابراین می توانید قبل از ورود به خانه کفش های خود را تمیز کنید.

مدفوع سگ می تواند شامل انگل ها مانند کرم شلاقی یا کرم گرد. با کمی مراقبت بیشتر، می توانید از انتشار انگل به مشتری بعدی خود جلوگیری کنید.

لینک آمازون

۱۹٫ غذاها

آیا سگ ها در حین کار در خانه خواهند بود؟ بله، سگ ها عاشق غذا هستند. با این حال، هرگز به سگ غذا ندهید، مگر اینکه آن را با صاحبش پاک کرده باشید. برخی از حیوانات خانگی رژیم غذایی خاصی دارند.

پیوند آمازون

۲۰٫ وسیله نقلیه (اختیاری)

به وسیله نقلیه ای نیاز دارید که دارای یک منطقه مجزا برای حمل مدفوع باشد. یا، می‌توانید در حالی که تمام پنجره‌ها پایین است رانندگی کنید.

سایر خدماتی که می‌توانید ارائه دهید

می‌توانید خدماتی مانند پیاده‌روی با سگ‌ها را اضافه کنید، اما در صورت انجام این کار ممکن است مجبور شوید بیمه خود را تنظیم کنید. با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید مسئولیت عمومی شما چه چیزی را پوشش می دهد.

پاکسازی برگ منطقی است – در صورت چمن‌زار یافتن «هدف‌ها» دشوار است پوشیده از برگ است.

چگونه مدفوع سگ را بدون خم شدن جمع کنید؟

اسکوپرهای دسته بلند برای برداشتن مدفوع نیاز به خم شدن را از بین می برند.

چقدر باید یک شرکت اسکوپی پوپر هزینه بپردازد؟

هزینه خود را بر اساس کوچکترین شغل (یک سگ، یک بار) تعیین کنید -کوچولو k پیکاپ) و از آنجا تنظیم کنید. می‌توانید برای خانه‌های چند سگ‌ها و حیاط‌های بزرگ‌تر و برای کارهای بزرگ‌تر مانند تمیز کردن پارک یا قبرستان هزینه بیشتری بپردازید.

افکار نهایی

کسب و کار اسکوپپر می تواند به اندازه ای که شما می خواهید باشد. و در مورد امنیت شغلی صحبت کنید! آن سگ های دوست داشتنی – هر روز کسب و کار شما را تقویت می کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنید هزینه خریدهای آمازون شما به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: ضرورت های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی