عمومی

یک رابطه باعث درام در تیم من می شود

یک رابطه باعث درام در تیم من می شود

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با یک رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به سه سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ یک رابطه عاشقانه باعث درام در تیم من می شود

من مدیریت “مایکل” را که با “امی” ازدواج کرده است، انجام می دهم. امی با “جیک” رابطه دارد. جیک مجرد است. هر سه آنها اینجا کار می کنند. وقتی مایکل درباره این رابطه، او امی را ترک کرد و درخواست طلاق داد و دلیل ترکش را پنهان نکرد. او اکنون حاضر نیست امی را ببیند یا با او صحبت کند. او قبل از این رابطه جیک را نمی‌شناخت اما از او نیز دوری می‌کند. طلاق یک طلاق دوستانه نیست.

اخبار این رابطه در همه جا پخش شده است. همه برای مایکل متاسفند، و امی و جیک مورد بی اعتنایی و رفتار سرد همه کسانی هستند که در اینجا بر سر این رابطه کار می کنند. مایکل به شایعات دامن نمی زند، اما اگر از مردم بگویند که حق با اوست یا احساس بدی نسبت به او داشته باشند، از آنها تشکر خواهد کرد.

همه همه اینجا می توانند درباره این ماجرا صحبت کنند، امی و جیک چقدر وحشتناک هستند، و چقدر برای مایکل غم انگیز است. من هم نسبت به مایکل احساس بدی دارم، اما نمی‌دانم چگونه می‌توانم مردم را مجبور کنم به جای کار کردن، از صحبت کردن در مورد این رابطه و شایعه‌پراکنی دست بردارند. فکر می‌کردم همه چیز از بین می‌رود، اما ماه‌ها می‌گذرد و مردم هنوز مثل جدید بودن آن صحبت می‌کنند. چگونه می‌توانم آن را متوقف کنم وقتی آنقدر شایع است؟

کاملاً منطقی است که به افراد تیم خود بگویید: “این شروع به تأثیرگذاری بر بهره وری ما کرده است. مطمئناً می توانید در خارج از کار درباره هر چیزی که دوست دارید بحث کنید، اما وقتی سر کار هستید، باید همه ما روی کار تمرکز کنیم، نه اینکه در مورد دیگران بحث کنیم شخصی .” و سپس اگر بعد از آن مشکل همچنان ادامه داشت، به صورت جداگانه با مجرمان صحبت کنید و به آنها یادآوری کنید که از آنها خواسته اید از شایعه پراکنی دست بردارند و به آنها نیاز دارید که روی کار تمرکز کنند. همچنین می‌توانید با مدیریت دقیق‌تر افراد برای مدتی، و مداخله در زمانی که فردی آنطور که باید سازنده نیست، به این کار دست پیدا کنید. مطمئن شوید که افراد برای کار خود ضرب‌الاجل‌هایی دارند، و اگر به این ضرب‌الاجل‌ها نمی‌رسند، به آن رسیدگی کنید.

همچنین منطقی است که بگویید. کارمندان شما بخشی از کارشان تعامل حرفه ای و مؤدبانه با سایر همکاران است. آنها مجبور نیستند جیک یا امی را دوست داشته باشند، و می توانند به طور خصوصی هر فکری که می خواهند درباره آنها فکر کنند، اما باید تا زمانی که در آنجا مشغول به کار هستند با آنها مودبانه رفتار کنند – و آنها را از ارتباطات مرتبط با کار منجمد کنند. قابل قبول نیست.

۲٫ کارمند من از یک همکار پرحرف آزار است، اما نمی‌خواهد من دخالت کنم

من یک صاحب کسب‌وکار هستم و دو نفر دارم. کارمندان یکی از دفاتر من، جین و باب. بیشتر اوقات درست در کنار آنها کار می کنم، اما چندین روز در ماه در دفتر دیگرمان هستم. من شکایتی از جین دریافت کردم که باب در تمام طول روز وقتی بیرون هستم صحبت می‌کند. من معمولاً از طریق تجربه خودم با باب معتقدم که این درست است، اما فکر می‌کردم که این مشکل خودش حل شده است.

مشکل من الان دارم، جین نمی‌خواهد من چیزی به باب بگویم که القا کند او چیزی گفته است. آیا پیشنهادی داری؟ این مشکل باید برطرف شود.

می‌توانید جین را راهنمایی کنید تا خودش به آن رسیدگی کند. می‌توانید به او کمک کنید تا با زبانی مانند، “باب، وقتی که شما مرتب با من صحبت می‌کنید مشکل دارم. من به فضای کاری ساکت‌تری نیاز دارم تا به ضرب‌الاجل‌های خود عمل کنم و کارم را انجام دهم.”

اگر او مایل به انجام این کار نیست، یک راه خوب برای مقابله با شکایات دست دوم این است که راهی برای مشاهده مشکل خودتان پیدا کنید — تا بتوانید به طور غیرمنتظره چند مورد را وارد کنید مواقعی در روزهایی که انتظار نمی‌رود آنجا باشید، باب را ببینید که دائماً با او گپ می‌زند و سپس خودتان به آن رسیدگی کنید. به عنوان مثال: “باب، هر زمان که به طور غیرمنتظره ای در دفتر توقف کرده ام، شما با جین معاشرت کرده اید. من نیاز دارم که هر دوی شما روی کار تمرکز بیشتری داشته باشید، و به ویژه شغل جین برای تمرکز نیاز به سکوت زیادی دارد. شما این را دارید. در روزهایی که در کنار شما کار می‌کنم، تحت کنترل هستم، اما وقتی من هم بیرون هستم، باید به‌طور مداوم اینطور باشد.”

۳٫ آیا می‌توانم بپرسم چرا رزومه اینقدر بد است؟

من استخدام می‌کنم و اخیراً رزومه‌ای از استخدام‌کننده‌مان دریافت کردم، که گفت نامزد به شدت توصیه می شود، با تجربه و برای نقش من عالی است. او همچنین گفت: «به رزومه نادرست.” من نگاهی انداختم و رزومه واقعاً وحشتناک است. در سرتاسر، حروف بزرگ تصادفی مانند این وجود دارد. او نام شهری را که در آن زندگی می کنیم اشتباه نوشت. او می گوید که هشت سال تجربه دارد، اما فقط یک شغل فهرست شده و چهار سال کار دارد. او ادعا می کند که انواع خاصی از تجربه دارد که با شغل او همخوانی ندارد. او یکی از مهارت های خود را به عنوان “من عاشق فداکاری هستم” فهرست می کند. می‌توانم ادامه دهم.

با وجود این، من همچنان تمایل به ارائه یک مصاحبه تلفنی دارم، زیرا به طور کلی به استخدام‌کننده‌مان اعتماد دارم، اما من نمی‌پرسم آیا راهی وجود دارد که از نامزد بپرسم چرا رزومه او اینقدر افتضاح است. یا بهتر است فقط ذکر کنید که به نظر می رسد به ارتقا نیاز دارد؟ من اعتراف می‌کنم که از جایی کاملاً کنجکاوی می‌کنم که چگونه کسی می‌تواند چنین رزومه‌ای را قابل قبول بداند (و چرا استخدام‌کننده ما به نامزد اجازه می‌دهد از این کار دور شود!).

در واقع با پرسیدن از استخدام کننده شروع می کنم. او باید بتواند زمینه‌های بیشتری را در مورد آنچه در رزومه وجود دارد و اینکه چرا آن شخص را به شدت توصیه می‌کند به شما ارائه دهد. چیزی شبیه این بپرسید: “می دانم که جین اسمیت را به شدت توصیه کردید. من نگران سطح شلختگی در رزومه هستم و کنجکاو هستم که چه چیز دیگری در مورد او می دانید.” اگر اطلاعات بیشتری به دست نمی‌آورد، بپرسید: «آیا چیز خاصی در مورد مدارک تحصیلی او وجود دارد که فکر می‌کنید بیشتر از مشکلات رزومه باشد؟» اگر او نتواند به آن پاسخ دهد، توصیه او کاملا مشکوک است و من در آن مرحله با مصاحبه تلفنی خود را خسته نمی‌کنم.

هشدار: اگر برای نقشی استخدام می‌شوید که به مهارت‌های نوشتاری یا توجه به جزئیات نیاز ندارد، روی مهارت‌های دیگری که او به ارمغان می‌آورد، اهمیت بیشتری بدهید. برای مثال، اگر نقش پذیرایی است که فقط نیاز به احوالپرسی صمیمانه از بازدیدکنندگان دارد و هرگز نیازی به انجام هیچ کاری به صورت کتبی ندارد، و اگر او در ایجاد احساس خوش‌آمدگویی به بازدیدکنندگان فوق‌العاده است، شاید او شخص شما باشد. بنابراین ارزش آن را دارد که به طور انتقادی در مورد اینکه چه چیزی برای این شغل خاص مهم است و چه چیزی مهم نیست فکر کنید.

اما در هر صورت، من این کار را نمی کنم. از خود کاندید بپرسید که چرا رزومه او اینقدر افتضاح است. او برای این کار یا به مهارت‌های نوشتاری و ارتباطی قوی‌تری نیاز دارد (در این صورت نمی‌توانید او را استخدام کنید) یا این‌طور نیست (در این صورت کمی بی‌رحمانه خواهد بود که کنجکاوی خود را به قیمت ایجاد احساس ناخوشایند در او کم کنید) .

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی