عمومیمقالات

دبی عزیز: چگونه می توانم بین نیازهای کسب و کارم تعادل برقرار کنم؟ آرامش یک روتین؟

دبی عزیز: چگونه می توانم بین نیازهای کسب و کارم تعادل برقرار کنم؟
آرامش یک روتین؟

سؤال: من زیاد در جاده هستم. بین کنفرانس ها و جلسات فروش و جلسات تیم، روال من چیزی جز هر چیزی به نظر می رسد. چگونه می‌توانم نیازهای کسب‌وکارم را با آرامش یک روتین؟

A: در سال‌های اولیه من به عنوان یک مشاور املاک در بلینگهام، واشنگتن، زندگی سریع‌تر از آن چیزی بود که من می‌توانستم پیش‌روی کنم. بین بازاریابی، نمایش، بسته شدن، فرزندپروری، خوردن غذای خوب، حرکت دادن بدنم، ادامه تحصیل و همه چیزهای در این بین، هر مفهوم مراقبت از خود احساس غریبی یا اجباری می کرد.

از نظر من، بهره‌وری به این معنا نیست که تمام بخش‌های زندگی خود را در یک تقویم قابل مدیریت تسلط دهید. صادقانه بگویم، آن را امتحان نکنید. غیر ممکنه. بهره وری به معنای حضور در هر کار یا اولویتی است که در دست است. وقتی کارها را هر بار تغییر می دهیم، توانایی خود برای تمرکز را از دست می دهیم. ۱۵ دقیقه. همچنین زمانی که از خود انتظارات غیرواقعی داریم تمرکز خود را از دست می دهیم. بنابراین قبل از اینکه به توصیه‌هایم برای روتین‌ها در روز شما بپردازم، ابتدا از شما می خواهد توقف کنید، چشمان خود را ببندید و این عبارت را تکرار کنید:

من انسان هستم. من کاملاً ناقص هستم . هر کاری که امروز انجام دهم یا انجام ندهم کافی است.

آن را تکرار کنید. آن را بنویسید. آن را روی آینه یا داشبورد یا روی صفحه ساعت هوشمند خود بچسبانید تا زمانی که وارد شود.

اکنون، راه‌هایی وجود دارد که من برای ایجاد یک روال در یک برنامه شلوغ غیرممکن پیدا کرده‌ام. یک تاکتیک ایجاد روتین های خرد است. این به ویژه برای کسانی که مرتب سفر می کنند و راحتی و یکسانی خانه را ندارند مفید است. روتین های کوچک آن دسته از چیزهای روزانه غیرقابل مذاکره هستند که به بدن شما یادآوری می کنند که حتی زمانی که محیط متفاوت است، این یک وظیفه ثابت می ماند.

به‌عنوان مثال، اگر فقط زمانی که در خانه هستید با کوزه بزرگ آب مورد علاقه‌تان آبرسانی می‌کنید، نسخه مسافرتی از همان ظرف را مشخص کنید تا در حین حرکت هیدراته بمانید. اگر به باشگاه بزرگ و شیک خود در دو بلوک خانه خود عادت دارید، روال تمرینی در سفر ایجاد کنید و به همان چارچوب زمانی پایبند باشید تا حافظه عضلانی شما تقویت شود.

ما موجوداتی معمولی هستیم و مغزمان وقتی برنامه‌ای برای تکیه کردن داریم احساس امنیت می‌کند. سفر بزرگترین اختلال در روال است. با روتین‌های کوچکی که با در نظر گرفتن این اختلال طراحی شده‌اند، می‌توانیم به مغز خود بیاموزیم که تفاوت بین تمرین در خانه و تمرین در سفر را درک نکند. ما می‌توانیم محیط خواب مشابهی را تقلید کنیم که به ما امکان می‌دهد استراحت بسیار مورد نیازی را که اغلب در جاده از دست می‌دهیم، داشته باشیم.

روتین های کوچک فقط یک نمونه از یک حقیقت اساسی هستند: شما اغلب نمی توانید محیط خود را کنترل کنید (مانند زندگی یک کارآفرین پرمشغله در جاده)، اما می توانید آنچه را که به آن محیط می آورید کنترل کنید. چند راه وجود دارد که می‌توانید روال‌های خرد را در برنامه خود بسازید؟

این مقاله در اصل در شماره ژانویه/فوریه ۲۰۲۳ مجله SUCCESS منتشر شد.

Debbie Biery 100x100 - دبی عزیز: چگونه می توانم بین نیازهای کسب و کارم تعادل برقرار کنم؟
آرامش یک روتین؟

با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت املاک و مستغلات و یک مربی معتبر زندگی، دبی بیری به قدرت ارتباط، اصالت و خودآگاهی معتقد است. او این تجربه را با میل به خدمت به دیگران ترکیب می‌کند و آنها را توانمند می‌سازد تا بهترین نسخه خودشان باشند و به آنها کمک می‌کند شکست را در آغوش بگیرند و هر لحظه را به عنوان فرصتی برای تغییر و رشد انتخاب کنند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی