عمومی

چرا شفافیت و بازخورد رادیکال کلید مدرن است؟ جذب نیرو

چرا شفافیت و بازخورد رادیکال کلید مدرن است؟
جذب نیرو

استخدام به خصوص امروزه می تواند یک کار دلهره آور باشد. با استعفای بزرگ و کارمندان درخواست بیشتر از کارفرمایان احتمالی خود ، دیگر برای شرکت ها قابل قبول نیست که فرض کنند اکثر متقاضیان هر پیشنهادی را می پذیرند.

یک راه که کارفرمایان و مدیران استخدام می توانند با اتخاذ دو استراتژی جدید در طول فرآیند مصاحبه و بررسی، این مشکل را کاهش دهند: شفافیت رادیکال. و بازخورد نامزدها

در حالی که بدون شک یک ایده رادیکال است، برخی از شرکت ها دریافته اند که افزایش باز بودن راه ارزشمندی برای کسب درآمد بوده است. اعتماد، وفاداری و تعهد کارکنانشان.

در اینجا دلیل کارآمدی این استراتژی ها آمده است.

۱٫ شفافیت رادیکال این اطمینان را افزایش می دهد که استخدام های جدید ارزشمند هستند.

ایده شفافیت رادیکال در سال ۱۹۹۳ توسط ری دالیو، بنیانگذار Bridgewater Associates ، یکی از بزرگترین سازمان های مدیریت صندوق های تامینی. دالیو به دنبال راه های بهتری برای بهبود عملکرد شرکتش بود و می خواست فرهنگ کار باز را پرورش دهد.

شرکت‌ها می‌توانند این فرهنگ کار باز را با ارائه اطلاعات کلیدی در طول فرآیند مصاحبه مانند: تعداد نامزدها پرورش دهند. آنها مصاحبه کرده اند، جدول زمانی فرآیند استخدام، انتظارات روشن برای نقش و فرصت های پیشرفت.

با نشان دادن اینکه نامزدها ارزش دارند و جزء لاینفک فرآیند هستند، احتمال بیشتری دارد که درگیر و هیجان زده در مورد فرصت.

اما پس از استخدام، این شفافیت ایجاد شده نباید به همین جا ختم شود. به‌روزرسانی‌های کلیدی شرکت مانند تغییرات مشتری یا تیم، فرصت‌های رشد یا پیشرفت، همراه با موفقیت یا شکست‌های مرتبط باید به طور یکسان با کارمندان جدید و باتجربه به اشتراک گذاشته شود.

۲٫ شفافیت رادیکال انتظارات روشنی را برای نامزدها ایجاد می کند.

کاندیداهای عالی را از دست ندهید زیرا سازماندهی نشده اید. با استفاده از شفافیت رادیکال در میان کاندیداها، انتظارات روشنی را تعیین می کنید – از جمله اینکه چه اطلاعاتی از آنها نیاز است، مصاحبه و جدول زمانی تصمیم گیری، و هر عامل کلیدی که هنگام انتخاب نامزد موفق برای دریافت نامه پیشنهاد نهایی در نظر گرفته می شود.

این روش نشان می دهد که شرکت شما برای شفافیت ارزش قائل است. اما مهمتر از آن، به استخدام‌های جدید بالقوه نشان می‌دهد که در صورت تضمین موقعیت، انتظارات و اهداف روشنی در این نقش خواهند داشت.

۳٫ ارائه بازخورد به نامزدها (در حین و بعد از مصاحبه) نشان دهنده قصد است و اینکه هر نامزد به طور جدی مورد توجه قرار می گیرد.

همه رد شدن را دوست ندارند، اما هیچ احساسی بدتر از این نیست که برای نقشی رد شوید و ندانید چرا در نظر گرفته نشدند یا اینکه چگونه ممکن است در مصاحبه بعدی پیشرفت کنید.

در تلاشی برای حرکت به سمت رادیکال شفافیت، ارائه بازخورد به نامزدها در طول فرآیند. این می تواند شامل سوالات یا یادداشت هایی در مورد نقاط قوت و ضعف مصاحبه، قطعات نمونه کارها یا رزومه باشد. می‌توانید بخش‌هایی را لمس کنید که ممکن است جایی برای بهبود وجود داشته باشد، دوست دارید موارد بیشتری را ببینید، یا فکر می‌کنید واقعاً از افزودن تخصص یا تجربه بیشتر آنها به آن‌ها سود می‌برید.

ارائه بازخورد سازنده در طول فرآیند مصاحبه نشان می‌دهد که سازمان شما برای افرادی که برای این موقعیت درخواست می‌کنند ارزش قائل است و به آن‌ها اطلاعات درونی می‌دهد. به فرهنگ شرکت نگاه کنید با روحیه شفاف بودن و در نظر گرفتن سطح راحتی آنها در دریافت بازخورد، همچنین بهتر است ارزیابی کنید که آیا آنها برای دریافت این بازخورد از طریق تماس تلفنی برنامه ریزی شده، گفتگوی حضوری یا از طریق ایمیل آماده هستند یا خیر.

ارائه بازخورد برای مصاحبه کننده یا مصاحبه شونده نباید فرآیند ترسناکی باشد. شفافیت بیشتر منجر به قرارگیری های موفق تر و همچنین مصاحبه و فرآیند بررسی واضح و مختصر می شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی