عمومی

دقیقاً چه کاری باید از دستیار خود بخواهید انجام دهد، و چرا مهم است

دقیقاً چه کاری باید از دستیار خود بخواهید انجام دهد، و
چرا مهم است

صاحبان کسب و کار. در واقع، من فکر می کنم که این یکی از بهترین راه ها برای یک مالک است که زمان خود را آزاد کند و شروع به انجام کارهای با ارزش بیشتری کند. اما در مورد دانستن اینکه چگونه و چه چیزی را به عضو جدید تیم خود تفویض کنید، مقداری منحنی یادگیری وجود دارد. امروز قصد دارم نظری را که ممکن است در میان برخی از صاحبان مشاغل نامطلوب باشد را به اشتراک بگذارم. اما وقتی نوبت به داشتن یک دستیار شخصی می رسد که به شما کمک کند به عنوان یک رهبر و به عنوان یک صاحب کسب و کار، فکر می کنم برخی از وظایف وجود دارد که باید از دستیار خود کمک بخواهید و برخی از آنها را حتی به عنوان یک گزینه در نظر نگرفته اید. بنابراین امروز، می‌خواستم چند سناریو مختلف را با شما به اشتراک بگذارم.

کارهای شرکت.

این معمولاً ناگفته نماند، اما واگذاری کارهایی که ماهیت تکراری دارند یا مواردی که سطح پایین‌تری دارند به دستیارتان شما را آزاد می‌کند تا بتوانید روی کارهای بالاتر تمرکز کنید. وظایف سطحی که به حرکت سوزن کمک می کند. این همیشه ایده خوبی است. و با گذشت زمان، کارهای بیشتری پیدا خواهید کرد که می توانید از بشقاب خود خارج کنید و به سمت آنها بروید. اکثر صاحبان مشاغل برای انجام وظایف شرکت دستیارانی استخدام می کنند.

وظایف شخصی.

اکنون بخش بحث برانگیز می آید. آیا باید از دستیار شخصی خود بخواهید کارهای شخصی را برای شما انجام دهد؟ من فکر می کنم شما باید. اکنون، شما می خواهید مشخص کنید که البته با برون سپاری چه چیزی راحت هستید، اما سناریوی زیر را در نظر بگیرید. من در جکسون هول زندگی می کنم، بنابراین دو بار در سال باید لاستیک های برفی خود را تعویض کنید. این شامل یک سفر به واحد ذخیره‌سازی من برای برداشتن مجموعه دیگر لاستیک‌هایم، بردن آنها به لاستیک‌فروشی، یک یا دو ساعت منتظر ماندن برای خاموش شدن آنها و سپس بازگشت به واحد ذخیره‌سازی برای قرار دادن لاستیک دیگر است. لاستیک ها به انبار باز می گردند در مجموع، این حدود سه ساعت رانندگی و نشستن است. آیا این بهترین استفاده از زمان من است؟ نه. آیا می‌توانم روی کسب‌وکارم کار کنم، کاملاً. بنابراین، در آن سناریو، منطقی است که دستیار من مشکل لاستیک را مدیریت کند. شما می خواهید قبل از اینکه از دستیارتان بخواهید کاری انجام دهد، این موضوع را با دستیارتان در میان بگذارید، و دوباره، هر دوی شما باید با کارهایی که در دست دارید راحت باشید. پس باهوش باش اما به احتمال زیاد کارهایی وجود دارد که هر هفته انجام می‌دهید و می‌توان آنها را برون سپاری کرد تا به شما اجازه دهد روی چیزهایی تمرکز کنید که بیشترین ارزش را دارند.

داشتن دستیار می تواند برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار تغییر کند. و اگر در مورد آنچه و نحوه واگذاری خود باهوش هستید، ممکن است از آنچه می توانید در یک هفته به دست آورید و اینکه چقدر زمان بیشتری را باید برای کارهای سطح بالا صرف کنید یا زمان با کیفیتی را با دوستان و اعضای خانواده سپری کنید شگفت زده شوید. موفق باشید!

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان متعلق به خودشان هستند، نه متعلق به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی