عمومی

Amazon Prime Day در 12 و 13 ژوئیه می آید. آنچه شما نیاز دارید در مورد فروش دو روزه بدانید

Amazon Prime Day در ۱۲ و ۱۳ ژوئیه می آید. آنچه شما نیاز دارید
در مورد فروش دو روزه بدانید

آمازون ادعا می کند که روز اول فقط برای مشاغل بزرگ نیست.

امسال، رویداد فروش دو روزه خرده‌فروشان اصلی به طور رسمی در تاریخ ۱۲ و ۱۳ جولای برگزار می‌شود، Amazon در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشت. در حالی که آمازون درآمد Prime Day را فاش نمی کند، خرده فروش به اشتراک گذاشت که مشتریان ۲۵۰ میلیون کالا را طی رویداد دو روزه جولای گذشته خریداری کردند. تحلیلگران بانک آمریکا پیش‌بینی کردند که حجم ناخالص کالا بالغ بر ۹٫۵۵ میلیارد دلار است که ۷ درصد نسبت به Prime Day 2020 بیشتر است، CNBC گزارش داد. آمازون معمولاً کالاهای خود را در طول این رویداد تخفیف می دهد، اما فروشندگان شخص ثالث نیز از تعطیلات استفاده می کنند و برخی از آنها نتایج عالی داشته اند. برای مثال، برند لوازم جانبی موی مستقر در سالت لیک سیتی AfroPick، شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی مشتریان جدید در ویترین فروشگاه خود بود. روز نخست ۲۰۲۱، این برند به آمازون گفت.

چه چیزی بیشتر، Amazon ادعا می کند که هدفش این است که پشتیبانی از کسب‌وکارهای کوچک را در طول فروش Prime Day برای مشتریان «ساده‌تر از همیشه» کند. کسب‌وکارهای کوچک اکنون می‌توانند «نشان کسب و کار کوچک” در ویترین ها و لیست های آنها نمایش داده می شود، ویژگی جدیدی که آمازون تست در آوریل آغاز شد. آمازون می گوید این ویژگی “شناسایی محصولات از برندهای تجاری کوچک و صنعتگران را برای اعضا آسان تر می کند.” کسب و کارهایی در آمازون که از طریق رجیستری برند آمازون یا Amazon Handmade برای استفاده رایگان از نشان واجد شرایط هستند. آنها باید از طریق مرکز پشتیبانی شریک فروش آمازون برای تأیید به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک درخواست دهند. طی ۱۰ روز کاری پس از درخواست، شرکت‌ها بر اساس معیارهایی که آمازون عمومی نکرده است، تأیید یا رد می‌شوند (بنابراین، برای ارائه به موقع آن برای پرایم روز، اکنون درخواست دهید).

Amazon همچنین راهنمای موفقیت کسب و کارها در روز نخست، همراه با توصیه هایی در مورد چگونگی سرمایه گذاری “معاملات رعد و برق” و محصولات حمایت شده با زمان محدود. برای بهبود تبدیل در طول رویداد فروش دو روزه، خرده‌فروش پیشنهاد می‌کند کوپن‌ها ارائه کنید، محصولات Prime را واجد شرایط قرار دهید (برای ارسال رایگان دو روزه به مشتریان)، و اطمینان حاصل کنید که فهرست‌ها تا حد امکان دقیق هستند. همچنین توصیه می‌کند برای افزایش فروش موجودی انبار کنید. اگر کسب‌وکارها با موجودی اضافی باقی مانده‌اند، Amazon فروش اقلام را توصیه می کند از طریق فروشگاه مازاد آن Amazon Outlet ، کاهش قیمت و قراردادهای بازخرید تامین کننده.

در حالی که برخی از کسب و کارهای کوچک موفق شده اند در Prime Day، همه شخص ثالث به موفقیت دست پیدا نکرده اند. خرده فروشان مزایای رویداد فروش را به اندازه کافی قانع کننده می دانند. میگان توماس، یکی از بنیانگذاران فروشگاه ادویه در لوئیزیانا بازار ادویه پینچ، سال گذشته به شرکت گفت که این آخرین باری است که در Prime Day شرکت می کند، با استناد به هزینه های تبلیغاتی بالا در آمازون که به فروش کافی قابل توجهی تبدیل نشده است. دیگران، مانند هکتور گوتیرز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت سازنده کنسانتره شیر گیاهی JOI، احساس متفاوتی داشتند و گفتند که درآمد پرایم دی بیش از جبران افزایش هزینه های تبلیغاتی لازم برای موفقیت آمیزترین استفاده از رویداد.

امسال، نشان کسب و کار کوچک آمازون ممکن است به برخی خرده‌فروشان کمک کند تا مشتریانی که می‌خواهند از خرده‌فروشی‌های بزرگ خریدهای کوچک انجام دهند، متمایز شوند. ، اما کسب و کارها همچنان باید هزینه تلاش برای برجسته شدن در چنین پلت فرم بزرگی را بررسی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی