عمومی

اعتماد در محل کار: چرا مهم است و چگونه است ساخته شده

اعتماد در محل کار: چرا مهم است و چگونه است
ساخته شده

اعتماد در محل کار به ایمنی روانی، احترام متقابل و en-Communication%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86%20%D9%88%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20در چالش‌های طبیعی ایجاد اعتماد باعث بهبود حل مشکلات و راحتی در محل کار می شود.

اعتماد در محل کار ممکن است به نظر برسد. یک مفهوم گسترده در نگاه اول، اما برای ارتباط با همتایان و مدیریت، داشتن ارتباطات باز، و تجربه امنیت روانی. درست مانند روابط شخصی، اعتماد به ما این امکان را می دهد که بهتر با هم کار کنیم، افکار و احساسات را به اشتراک بگذاریم و در محیط خود احساس امنیت کنیم. مطالعات نشان داده‌اند که سازمان‌هایی که سطح اعتماد بالایی دارند، بهره‌وری و عملکرد مالی بالاتری دارند و اعتماد پایین نتایج معکوس و همچنین حفظ کمتری را ایجاد می‌کند. مهم نیست که سازمان یا تیم شما در حال حاضر در کجا قرار دارد، راه‌های زیادی برای ایجاد و بازسازی اعتماد در محل کار وجود دارد.

شامل، پشتیبانی و پذیرش

به کارمندان خود اجازه دهید با خیال راحت در محل کار به اشتراک بگذارند. هنگامی که مکالمات به موضوعات جنسیت، روابط، تنوع و سایر جزئیات شخصی و همچنین مکالمات مربوط به کار می رسد، به نحوه واکنش دیگران توجه کنید. وقتی نوبت به ارائه افکار و ایده‌ها می‌رسد، کارمندان باید احساس راحتی داشته باشند بدون نگرانی از اخراج یا طرد شدن. رعایت استاندارد احترام و حمایت به کارکنان این امکان را می دهد که در محل کار احساس خوش آمد گویی کنند و از نظر روانی ایمن باشند. اطمینان حاصل کنید که از زبان فراگیر و با ملاحظه استفاده می کنید و برای به اشتراک گذاشتن نظرات متفاوت قدردانی کنید. با ارتباطات نامناسب به سرعت مقابله کنید تا مطمئن شوید که قابل قبول نیست.

استقلال و مسئولیت پذیری

در سازمان های با اعتماد بالا، ما شاهد هستیم که کارمندان با استقلال عمل می کنند. مدیریت انتظارات واضحی را بیان می کند و به کارکنان فضایی برای ارائه داده می شود. از سوی دیگر، مدیریت خرد هم محیطی کم اعتماد را نشان می دهد و هم ایجاد می کند. استقلال و استقلال برای انجام انگیزه، اعتماد به نفس و اشتیاق در کارکنان ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که مدیریت بر شایستگی و تعهد آنها متکی است.

برای ایجاد راحتی و اعتماد به نفس با خودمختاری، وظایف کوچک اما قابل مدیریت را در زمینه های جدید تعیین کنید تا به کارمندان اجازه دهید مهارت های خود را رشد دهند و سپس آنها را به آن بسپارید. انجام بدون نظارت مستقیم یا تعامل مدیریتی، حل مشکل آنها را بهبود می بخشد و اعتماد به نفس ایجاد می کند. البته آنها را در قبال این فرصت ها پاسخگو نگه دارید. دانستن اینکه می توانید به تیم و همتایان خود تکیه کنید از عملکرد آنها ناشی می شود. اطمینان حاصل کنید که قدردانی و به رسمیت شناختن بخشی از فرهنگ شرکت شما است تا کارکنان انگیزه ای برای برآورده کردن و فراتر از انتظارات داشته باشند.

فضای آسیب پذیری و صراحت

برای ارتباط و تفاهم باز، مطمئن شوید که یک محیط راحت برای به اشتراک گذاشتن آسیب پذیری ها ایجاد کرده اید. چه در مورد چالش های کاری، چه در مورد مسائل شخصی که ممکن است بر محل کار تأثیر بگذارد، یک سیاست درهای باز بهترین است. روش “چهره شجاع” برای اجتناب از موضوعات حساس ممکن است بین کارمندان و مدیریت شکاف ایجاد کند. این را می توان به روش های کوچک انجام داد: مدیریت اشتباهات، “شکست ها” و درس های آموخته شده می تواند به کارکنان کمک کند تا در برابر چالش های خود آسیب پذیر باشند. با این حال، مطمئن شوید که با اشتراک گذاری افراد مورد انتقاد یا مجازات قرار نمی گیرند (حتی به طور غیرمستقیم). در تجربه من، این که شاهد باز شدن کارمندان در مورد چالش‌هایشان هستم، می‌تواند تیم‌ها را گرد هم بیاورد یا آنها را از هم جدا کند، بسته به اینکه چگونه با آن برخورد می‌شود.

رهبری اخلاقی

در نهایت، رهبری و مدیریت باید این شیوه های اعتمادسازی را اجرا و حفظ کنند. هنگامی که رهبران مورد اعتماد نیستند یا ایمنی روانی را تقویت نمی کنند، زیردستان ممکن است در کار عملکرد کمتری داشته باشند و در بدترین حالت نسبت به امنیت شغلی خود مطمئن نباشند. اطمینان حاصل کنید که مدیرانتان به روش‌های صادقانه، شفاف و حمایت‌کننده برای ارتقای احساس اعتماد رفتار می‌کنند.

ایجاد اعتماد. یک فرآیند مداوم اما حیاتی است که می تواند نتایج مثبتی فراتر از رضایت کارکنان ایجاد کند. با حفظ ارتباطات محترمانه و فراگیر، ایجاد آسایش در صداقت و آسیب پذیری، و ارائه فرصت هایی برای استقلال، می توان اعتماد را بهبود بخشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی