عمومی

مطالعه: بیش از نیمی از کارمندان می گویند که برای یک درخواست خواهند کرد شغل جدید فقط در صورتی که حقوق درج شده باشد

مطالعه: بیش از نیمی از کارمندان می گویند که برای یک درخواست خواهند کرد
شغل جدید فقط در صورتی که حقوق درج شده باشد

کارکنان امروزی با اضطراب های مداومی روبرو هستند که بر بهره وری و روحیه آنها در محل كار تأثیر می گذارد. ابهامات پیرامون بازارهای اقتصادی و کار همچنان نگرانی‌ها را در مورد امنیت شغلی و برنامه‌های انعطاف‌پذیری محل کار ایجاد می‌کند. طبق آخرین فهرست استعدادهای Beamery< /a>، بینش بیش از ۲۵۰۰ کارمند ایالات متحده نشان می دهد که کارمندان ناراحتی خود را در محل کار گزارش می دهند و به دنبال شفافیت بیشتر از سوی کارفرمایان خود هستند، زیرا آنها به دنبال مقابله با چالش های پیش رو هستند.

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، رهبران کسب و کار باید شفافیت و ارتباط با نیروی کار خود را برای حفظ و جذب استعدادهای برتر در اولویت قرار دهند. در اینجا سه ​​راه وجود دارد که کارفرمایان می توانند با شفافیت با موفقیت رهبری کنند.

۱٫ شفافیت پرداخت را در آغوش بگیرید

شفافیت در مورد نحوه ارتباط کارفرمایان و کارمندان در مورد حقوق و دستمزد در سال ۲۰۲۳ به اولویت اصلی تبدیل شده است. با نیویورک قوانینی را معرفی می کند که مشاغل را ملزم می کند برای فهرست کردن محدوده حقوق و سایر شهرهای مورد انتظار یا در حال حاضر، انتظار می رود این تغییر به سمت شفافیت پرداخت ها در مقیاس جهانی به رشد خود ادامه دهد. و این بر دیدگاه‌های کارکنان در مورد نقش‌های جدید تأثیر می‌گذارد: بیش از یک سوم کارمندان (۳۴ درصد) می‌گویند که یک کسب‌وکار که محدوده حقوق و دستمزد را فاش می‌کند، اکنون بخش مهمی از انتخاب آن‌ها برای دنبال کردن یک نقش جدید است و اگر در فهرست قرار نگیرند، موفق می‌شوند. در درخواست علاوه بر این، بیش از نیمی (۵۲ درصد) از کارمندان می گویند که به احتمال زیاد در شرکتی درخواست می دهند که در مورد بازه های حقوقی خود برای یک موقعیت پیشاپیش است.

به گفته آباکار سعیدوف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Beamery، از آنجایی که قوانین شفافیت پرداخت ها رایج تر می شوند، رهبران باید این سیاست را به نقشه راه خود اضافه کنند تا اطمینان حاصل کنند که انتظارات کارکنان فعلی و آینده را برآورده می کنند. با تبدیل شفافیت پرداخت به بخش ذاتی یک کسب و کار، رهبران می توانند از گردش مالی جلوگیری کنند و در نهایت اعتماد بیشتری با کارمندان خود ایجاد کنند.

۲٫ فرصت های ارتقاء مهارت و رشد شغلی را فراهم کنید

رهبران کسب و کار می توانند با شفاف بودن در مورد فرصت های شغلی و رشد، مشارکت و بهره وری کارکنان را بیشتر بهبود بخشند. شصت و دو درصد از کارکنان در حال حاضر تحت آموزش های غیر اجباری هستند یا به آنها علاقه مند هستند، که ۴۰ درصد از آنها برای ارتقاء مجموعه مهارت های خود این کار را انجام می دهند.

رکود اقتصادی قریب الوقوع، تورم مداوم و نرخ های بهره بالا باعث نگرانی نیروی کار شده است. سال گذشته. وقتی صحبت از تأثیر شرایط اقتصادی بر کسب و کار می شود، کارمندان در مورد تصمیماتی که ممکن است بر نقش آنها تأثیر بگذارد نگرانی دارند. ۲۴ درصد نگران کاهش بودجه مدیریت ارشد در بخش‌ها هستند و ۱۸ درصد نگران بی‌کار شدن آنها هستند.

“در طول دوره‌های زمانی عدم اطمینان، راهنمایی نامشخص یا اجتناب از رهبری تنها می تواند باعث اضطراب بیشتر در محل کار شود.” “کارفرمایان باید مستقیماً با کارمندان خود در مورد اینکه کسب و کار به کجا می رود ارتباط مستقیم داشته باشند و یک برنامه روشن برای آرام کردن نگرانی ها و در عین حال تشویق یک محیط کاری پربارتر طراحی کنند.”

در حالی که شروع برخی گفتگوها در مورد حقوق، سلامت کسب و کار یا کارکنان ممکن است دشوار باشد، رهبری با شفافیت و ارتباطات باز برای رهبری برای حفظ رابطه مثبت با کارمندان کلیدی است. به خصوص در حالی که در سال ۲۰۲۳ نامطمئن پیش می‌رویم، استفاده از این درس‌ها می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در چالش‌های پیش‌بینی‌نشده دوام بیاورند و همچنان در صدر قرار بگیرند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی