عمومی

از سر و صدا کردن خودداری کنید: ذهن خود را مقدم بر خود قرار دهید دهان

از سر و صدا کردن خودداری کنید: ذهن خود را مقدم بر خود قرار دهید
دهان

سخنرانی عمومی به دو ابزار انسانی نیاز دارد: دهان و ذهن شما. هر کدام برای درک و انتقال مؤثر ایده‌های به دیگری متکی است.

اما ما اغلب این وابستگی متقابل را فراموش می کنیم. ما گاهی اوقات اجازه می‌دهیم که دهانمان جلوتر از ذهن‌مان حرکت کند و به جای پرتو لیزر، کلمات و ایده‌ها را مانند شلنگ آتش نشانی بیرون بیاورد. با عقب ماندن، فرصت انتخاب کلمات با دقت و اولویت بندی مناسب آنها از ذهن ما سلب می شود.

سخنرانانی که حرف اول را می زنند. پرسه بزنید، خود را تکرار کنید، و مکرراً از کلمات پرکننده مانند “ah” و “um” و “می دانید.” آنها جزئیات ضروری و غیر ضروری را با هم ترکیب می کنند و در مهم ترین کار یعنی انتقال یک نکته واضح شکست می خورند.

سخنان واضح و مؤثر صحبت کنند. ، سخنرانان باید ترتیب این کارکردها را تغییر دهند، و ذهن خود را قادر می سازند تا ابتدا حرکت کند، و یک متن ذهنی چرخشی تولید کنند که دهان آنها به سادگی می تواند دنبال کند. این تفاوت به نظر می رسد:

دهانی جلوتر از ذهن: “بنابراین، فکر کردم می‌توانیم کمی در مورد پروژه صحبت کنیم و در مورد اینکه چه چیزی آن را به یک ایده عالی در سطوح مختلف تبدیل می‌کند تا به طور کلی عملکرد بهتری داشته باشیم، از جمله راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه و کارآمدتر بودن – مانند کاهش هزینه‌ها – و به ما کمک کنید تا هر روز برای اکثر بخش‌ها، اما نه برای همه بخش‌ها، نتایج عالی به دست آوریم، چه در نیویورک یا در لس‌آنجلس یا در دفتر ماهواره‌ای در کارولینای شمالی. یا هر جای دیگری.”

ذهن جلوتر از دهان: “می خواهم توضیح دهم که چگونه پروژه ABC کارایی و بهره وری را در سراسر شرکت افزایش می دهد. “

چگونه می‌توانید یک مرتبه اول ذهنی و دهان دوم را ایجاد کنید (هیپنوتیزم کوتاه)؟ یک تاکتیک بیش از هر تاکتیک دیگری به شما کمک می کند: مکث.

شاید قبلاً می دانید که مکث ها ابزار مفیدی برای ایجاد نمایش و جلب توجه هستند. ، اما یک مزیت مکث بر همه آنها برتری دارد: وقتی مکث می کنید، زمانی را برای ذهن خود ایجاد می کنید تا کار خود را در مشاوره با دهان خود انجام دهد (مشابه نحوه ای که ذهن شما به شما توصیه می کند قبل از عبور از خیابان به هر دو طرف نگاه کنید و دو بار در مورد آن چیز جدید فکر کنید. سرمایه گذاری).

مکث همچنین سرعت شما را کاهش می دهد و به ذهن شما زمان بیشتری می دهد تا ایده ها را فرموله کند و حتی دهان خود را از مواد پرکننده دور کند. کلمات.

در کارگاه‌های آموزشی‌ام، اغلب از شرکت‌کنندگان می‌خواهم که سخنرانی‌های کوچکی را که مورد علاقه‌شان را توصیف می‌کنند – بدون هیچ مقدماتی ارائه کنند. بخش هایی از مشاغل آنها قبل از شروع، من آنها را تصور می کنم که تمام وقت دنیا را دارند و می توانند هر چند بار که لازم است مکث کنند تا منظورشان را دقیقا بیان کنند.

تقریباً می‌توانید چرخدنده‌ها را در سرشان ببینید در حالی که مکث بسیار کوتاهی می‌کنند و منتظر می‌مانند تا ذهنشان به دهانشان دستور دهد. نتیجه معمولی: پاسخ‌های واضح و مستقیم با پایان‌های محکم و بدون پرکننده.

اگر نگران نحوه واکنش افراد به مکث‌ها هستید. ، نکن یک مخاطب هرگز نمی گوید: “این ارائه عالی بود – به جز تمام مکث ها.” آنها به احتمال زیاد تحت تأثیر لحظات سکوت شما قرار گرفته‌اند و شاید خودشان از زمان استفاده می‌کنند تا ایده‌های شما را غرق کنند.

اگر شما بسیار نگران این هستید که شخص دیگری که در جلسه شما شرکت می کند، مکث شما را بی ادبانه ربوده تا نکات خود را درج کند، روی کاهش سرعت خود بدون مکث قابل توجه کار کنید. (همچنین به خاطر داشته باشید که شما همیشه این حق را دارید که اگر کسی آن را کمرنگ یا سوء استفاده کرده است، نظر خود را دوباره مطرح کنید.)

بنابراین، چگونه با دقت ارائه می‌دهید؟ این کار فقط برای دهان شما نیست. سرعت خود را کم کنید، مکث ها را در آغوش بگیرید و اجازه دهید ذهن و دهانتان یک دونوازی قدرتمند ارائه دهند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی