عمومی

آمار تبلیغات: بینش و روند برای کسب و کار

آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

تبلیغات جزء کلیدی برنامه های سودآور شرکت است. حرکت به سمت پلتفرم های اینترنتی به بازاریابان، شرکت ها و تبلیغ کنندگان راه های جدیدی برای تماس با مشتریان هدف خود داده است. این مقاله با ۵۰ بینش عمده در مورد آمار تبلیغات، دیدگاه های روشنگری را در مورد حال و آینده تبلیغات ارائه می دهد.

درک چشم انداز تبلیغات: آمار کلیدی تبلیغات

قبل از اینکه به جزئیات دیجیتال بپردازیم. تبلیغات، بیایید نگاهی به چشم انداز تبلیغات به طور کلی بیندازیم و آماری ارائه کنیم که نمای کلی از اندازه، تأثیر و تکامل آن را ارائه می دهد.

  1. بازار تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۰ به ارزش ۶۱۴٫۷۳ میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود که شاهد یک رشد سالانه ۶٫۳%از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸٫
  2. ایالات متحده بزرگترین بازار تبلیغات در جهان است که ۳۷% از درآمد جهانی تبلیغات را در سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص داده است.< /li>
  3. ۱۰ تبلیغ‌کننده برتر جهان در مجموع ۱۱۰٫۹۷ میلیارد دلار برای تبلیغات در سال ۲۰۲۰ هزینه کردند که آمازون با ۱۱ میلیارد دلار پیشتاز است.
  4. متوسط ​​افراد در معرض ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هستند. بر اساس برخی برآوردها، هر روز تبلیغات را انجام دهید.
  5. متوسط ​​دامنه توجه مصرف کنندگان ۸ ثانیه است که نسبت به ۱۲ ثانیه در سال ۲۰۰۰ کاهش یافته است.
  6. ۶۴ درصد از مصرف کنندگان می گویند که مقداری از آن را مصرف کرده اند. نوعی اقدام پس از دیدن تبلیغی که از نظر آنها مرتبط است.
  7. ۴۹% از مصرف کنندگان می گویند که به تبلیغاتی که در تلویزیون می بینند اعتماد دارند و آن را به قابل اعتمادترین رسانه برای تبلیغات تبدیل می کند و پس از آن چاپ چاپ می شود (۴۱). %) و رادیو (۳۷%).
  8. ۷۰٪ از مصرف کنندگان می گویند که ترجیح می دهند در مورد محصولات یا خدمات به جای تبلیغات سنتی اطلاعات کسب کنند.

advertising statistics - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

توجه به دیجیتال: آمار تبلیغات دیجیتال

  1. تبلیغات دیجیتال ۵۲ درصد از کل جهان را به خود اختصاص داده است. هزینه های تبلیغات در سال ۲۰۲۰، برای اولین بار از رسانه های سنتی پیشی گرفت.
  2. اندازه بازار تبلیغات دیجیتال جهانی در سال ۲۰۲۰ ۳۷۸٫۱۶ میلیارد دلار بود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۷ به ۶۴۵٫۸ میلیارد دلار برسد و با رشد CAGR 9.4% رشد کند. /li>
  3. ایالات متحده با ۱۹۱٫۹۹ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۰، بزرگترین بازار تبلیغات دیجیتال است و پس از آن چین (۷۹٫۰۱ میلیارد دلار) و بریتانیا (۲۲٫۱۳ میلیارد دلار) قرار دارند.
  4. برترین ها در رتبه های بعدی قرار دارند. ۱۰ تبلیغ کننده دیجیتال در جهان در مجموع ۶۰٫۸۹ میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۰ هزینه کردند که آمازون دوباره با ۸٫۲ میلیارد دلار.
  5. Google و فیس بوک بر بازار تبلیغات دیجیتال تسلط دارند و ۵۷٫۶٪ از درآمد تبلیغات دیجیتال ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ را تشکیل می دهند.
  6. متوسط ​​هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغات نمایشی در همه صنایع ۰٫۷۵ دلار است، در حالی که میانگین CPC برای تبلیغات جستجو ۲٫۳۲ دلار است.
  7. ۷۲٪ ​​از مصرف کنندگان می گویند که تبلیغات آنلاین را آزاردهنده یا مزاحم می دانند.
  8. ۴۷% از کاربران اینترنت از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند که دلایل اصلی آن تبلیغات زیاد (۴۸%)، آزاردهنده یا تبلیغات نامربوط (۴۷%)، و مزاحم تبلیغات (۴۴%).

رشد تبلیغات آنلاین

یکی از محرک های اصلی صنعت تبلیغات دیجیتال، رشد تبلیغات آنلاین است که به استفاده از اینترنت به عنوان وسیله ای برای ارائه تبلیغات به مصرف کنندگان. در این بخش، با استفاده از آمارهای مربوط به تبلیغات آنلاین برای پشتیبانی از روایت، درباره رشد تبلیغات آنلاین در طی سال‌ها بحث خواهیم کرد.

  1. اولین تبلیغ آنلاین یک آگهی تبلیغاتی بود که در HotWired.com در سال ۱۹۹۴، کمپین “You Will” AT&T را تبلیغ کرد.
  2. اولین تبلیغ جستجوی پولی توسط GoTo.com در سال ۱۹۹۸، که بعداً به Overture تبدیل شد و در سال ۲۰۰۳ توسط یاهو خریداری شد.
  3. اولین رسانه اجتماعی تبلیغ توسط فیس بوک در سال ۲۰۰۴ معرفی شد که به کسب و کارها اجازه می داد صفحات و داستان های حامی مالی ایجاد کنند.
  4. اولین تبلیغ ویدیویی توسط YouTube در سال ۲۰۰۵ نمایش داده شد که یک کلیپ ۲۰ ثانیه ای از یک تبلیغ فوتبال نایک بود.< /li>
  5. اولین تبلیغ تلفن همراه توسط Textopoly در سال ۲۰۰۶ ارائه شد که یک کمپین پیامکی برای یک رستوران محلی بود.
  6. اندازه بازار تبلیغات آنلاین ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ ۱۴۵٫۳ میلیارد دلار بود و پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۵ به ۳۲۹٫۴ میلیارد دلار برسد که با CAGR 14.8 درصد رشد می کند.
  7. درآمد تبلیغات آنلاین به ازای هر کاربر اینترنت در جهان در سال ۲۰۱۹ ۴۵٫۶۵ دلار بود و تخمین زده می شود تا سال ۲۰۲۵ به ۸۶٫۵۳ دلار افزایش یابد.
  8. درآمد تبلیغات آنلاین به ازای هر کاربر اینترنت در ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ ۳۰۵٫۴۲ دلار بود و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵ به ۵۲۲٫۶۹ دلار افزایش یابد.
  9. درآمد تبلیغات آنلاین به ازای هر کاربر اینترنت در چین در سال ۲۰۱۹ ۲۹٫۷۹ دلار بوده است و پیش بینی می شود که این میزان افزایش یابد. تا سال ۲۰۲۵ به ۶۳٫۳۱ دلار افزایش یابد.

قدرت دیجیتال: چرا مهم است

تبلیغات آنلاین نه تنها از نظر اندازه و دامنه، بلکه از نظر اهمیت و نفوذ نیز در حال افزایش است. در این بخش، دلیل تاثیرگذاری تبلیغات دیجیتال در دنیای امروز را با پشتوانه آمار برجسته خواهیم کرد.

    <کاربر متوسط ​​اینترنت 6 خرج می کند ساعت ها و 42 دقیقه آنلاین هر روز، که معادل 100 روز در سال است.
  1. ۹۲٫۵٪ از کاربران اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب دسترسی دارند، در حالی که
  2. %D9%85%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%E2%80%8B%E2%80%8B%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C%202 ساعت و ۲۹ دقیقه هر روز در سیستم عامل های اجتماعی، که معادل ۳۵ روز در سال است.
  3. کاربر ایمیل به طور متوسط ​​۱۲۱ ایمیل دریافت می کند و ۴۰ ایمیل ارسال می کند. ایمیل‌ها در روز.

هزینه‌های تبلیغات دیجیتال

  1. هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ به ۵۲۲٫۵ میلیارد دلار آمریکا رسید و پیش‌بینی می‌شود به این میزان برسد. ۸۳۶ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۶٫
  2. بزرگترین بازار برای تبلیغات دیجیتال، تبلیغات جستجو است، با حجم بازار ۳۰۶٫۷ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۲۴٫
  3. پیش بینی می شود که میانگین هزینه تبلیغات برای هر کاربر در بازار تبلیغات درون برنامه ای به ۶۳٫۷ دلار آمریکا در سال برسد. ۲۰۲۴٫
  4. تبلیغات برنامه‌ای تا سال ۲۰۲۸ ۸۱ درصد از درآمد تبلیغات دیجیتال را ایجاد خواهد کرد.

svg%3E - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

رسانه‌های اجتماعی صحنه می‌رود: آمار تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

< ol start="35">

  • پرکاربردترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای تبلیغات در جهان فیسبوک است، با ۲٫۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه و ۹۸٫۳٪ از درآمد آن از تبلیغات است. با این حال، پلتفرم‌های دیگری مانند اینستاگرام، یوتیوب، تیک‌توک و اسنپ‌چت نیز در بین تبلیغ‌کنندگان محبوبیت و اثربخشی پیدا می‌کنند.
  • مقایسه پلتفرم: تبلیغ‌کنندگان کجا برنده هستند؟

    1. فیس‌بوک با ۹۳% محبوب‌ترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای تبلیغات است. بازاریاب هایی که از آن استفاده می کنند در سال ۲۰۲۱، پس از آن اینستاگرام (۸۳٪)، یوتیوب (۴۵٪) و لینکدین (۳۰٪) قرار دارند.
    2. YouTube بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) را در میان دارد. پلتفرم های رسانه های اجتماعی، با ۵۱ درصد از بازاریابان گزارش بازگشت سرمایه مثبت از تبلیغات یوتیوب، پس از آن فیس بوک (۴۹٪)، اینستاگرام (۴۰٪) و لینکدین (۲۷٪).
    3. TikTok سریعترین رشد را دارد. پلت فرم رسانه های اجتماعی برای تبلیغات، با رشد سالانه ۶۸٫۷ درصدی درآمد تبلیغات در سال ۲۰۲۰، به ۱٫۴ میلیارد دلار می رسد. TikTok همچنین دارای بالاترین نرخ تعامل در بین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که به‌طور میانگین روزانه ۵۲ دقیقه توسط کاربران صرف می‌شود.

    تأثیر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

    1. تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد تا ۸۰٪.
    2. تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند حداکثر ۱۳ برابر ROI بیشتر از سایر کانال های بازاریابی دیجیتال.
    3. تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند تا ۷۸% از تصمیمات خرید مصرف کننده.

    svg%3E - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

    موبایل مرز جدید است: آمار تبلیغات موبایل

    1. میانگین نرخ کلیک ( CTR) برای تبلیغات نمایشی در همه قالب‌ها و مکان‌ها ۰٫۰۵٪ است، در حالی که میانگین CTR برای تبلیغات جستجو ۱٫۹۱٪ است.
    2. متوسط ​​نرخ تبدیل برای تبلیغات نمایشی در همه صنایع ۰٫۷۷٪ است در حالی که میانگین تبدیل نرخ تبلیغات جستجو ۳٫۷۵% است.

    هزینه تبلیغات تلفن همراه

    1. ایالات متحده با ۲۹۸ کشور پیشرو در تبلیغات دیجیتال است. میلیارد دلار آمریکا برای تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۲۴ خرج شده است و پس از آن چین و بریتانیا قرار دارند.
    2. تجهیزات تلفن همراه تا سال ۲۰۲۸ ۷۰٪ از کل هزینه تبلیغات دیجیتال را تشکیل خواهند داد.

    svg%3E - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

    آمار تبلیغات سنتی

    1. اندازه بازار جهانی تبلیغات آنلاین در سال ۲۰۱۹ ۳۰۴٫۹ میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۷ به ۱۰۸۹٫۹ میلیارد دلار برسد که به طور متوسط ​​۱۷٫۶ درصد در سال رشد می‌کند.
    2. موثرترین رسانه تبلیغاتی در جهان تلویزیون است با میانگین جهانی نرخ فراخوان تبلیغات ۶۲% رادیو (۵۲%)، چاپ (۴۹%) و فضای باز (۴۲%).

    سنتی در مقابل دیجیتال: مسابقه تبلیغاتی

    1. متوسط ​​نرخ تبدیل برای کمپین های بازاریابی دیجیتال ۵٪ است در حالی که میانگین نرخ تبدیل برای روش های بازاریابی ۱٫۷% است.
    2. میانگین بازگشت سرمایه (ROI) برای بازاریابی دیجیتال ۳٫۶۵ دلار به ازای هر ۱ دلار هزینه شده است، در حالی که میانگین بازگشت سرمایه برای بازاریابی سنتی ۲٫۸۷ دلار برای هر ۱ دلار خرج شده.
    3. < /ol>

      svg%3E - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

      تبلیغات جستجوی پولی: کلید دیده شدن؟

      1. تبلیغات جستجوی پولی می توانند آگاهی از برند را تا ۸۰٪ افزایش می دهد، حتی اگر کاربران روی آنها کلیک نکنند.
      2. میانگین نرخ کلیک (CTR) برای تبلیغات جستجوی پولی در همه صنایع ۳٫۱۷٪ است، در حالی که میانگین CTR برای نتایج جستجوی ارگانیک ۰٫۴۶% است.
      3. ۷۵% از کاربران می گویند که تبلیغات جستجوی پولی یافتن اطلاعات را آسان تر می کند. آنها به دنبال آن هستند و ۳۳٪ می گویند که روی تبلیغات جستجوی پولی کلیک می کنند زیرا مستقیماً به درخواست جستجوی خود پاسخ می دهند.

      Capturing Attention: Statistics Advertising Video

      1. تبلیغات و بازاریابی ویدیویی در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ به ۸۰٫۱ میلیارد دلار آمریکا رسید و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ میلیارد دلار برسد.
      2. تبلیغات ویدیویی دارای میانگین نرخ کلیک (CTR) هستند. ۱٫۸۴ درصد، بالاترین فرمت تبلیغات دیجیتال.

      قدرت صفحه نمایش کوچک: آمار تبلیغات تلویزیونی

      1. تبلیغات تلویزیونی می توانند به ۸۵ درصد از جمعیت ایالات متحده در یک روز و به ۹۵ درصد در یک هفته برسید.
      2. تبلیغات تلویزیونی می تواند یادآوری برند را تا ۷۰ درصد افزایش دهد و قصد خرید تا ۳۵% در مقایسه با رسانه های دیگر.

      svg%3E - آمار تبلیغات: بینش و روند برای
کسب و کار

      نگاه به آینده: پیش‌بینی‌ها و روندهای آینده در تبلیغات

      در اینجا چند پیش‌بینی و بینش وجود دارد که ممکن است بر نحوه رویکرد کسب‌وکارها به تبلیغات در آینده تأثیر بگذارد:

    • AI- هنر تولید شده برای تبلیغات رایج: هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر برای ایجاد اشکال مختلف هنر مانند موسیقی، نقاشی و ویدئو استفاده می‌شود. در آینده، هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند برای تبلیغات اصلی رایج‌تر و قابل دسترس‌تر شود، زیرا می‌تواند محتوای منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده‌ای را ارائه دهد که برای مخاطبان مختلف جذاب باشد.
    • مم‌های مارک دار و میم‌های ابرمحلی: قوی>مم ها یک شکل ویروسی از ارتباطات آنلاین هستند که اغلب از طنز، کنایه و ارجاعات برای بیان نظرات، احساسات و تجربیات استفاده می کنند. در آینده، الگوهای رفتاری می‌توانند راهی مؤثرتر و جذاب‌تر برای برندها برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، به‌ویژه نسل‌های جوان شوند.
    • طراحی‌ها و پیام‌های سازگار با محیط زیست: به عنوان محیط‌زیست آگاهی و پایداری برای مصرف کنندگان و جامعه به مسائل مهم و فوری تبدیل می شوند، تبلیغ کنندگان باید طرح ها و پیام های خود را برای منعکس کننده این ارزش ها و نگرانی ها تطبیق دهند. در آینده، طرح‌ها و پیام‌های سازگار با محیط زیست می‌توانند در تبلیغات رایج‌تر و برجسته‌تر شوند، زیرا می‌توانند به برندها کمک کنند تا مسئولیت اجتماعی خود را نشان دهند و برای مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست جذابیت داشته باشند.

    < th class="column-2">هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبلیغات جریان اصلی

    معیار مم های مارک دار و بیش از حد محلی محیط زیست محیطی طرح‌ها و پیام‌های دوستانه
    تعریف استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد اشکال هنری مانند موسیقی، نقاشی، و ویدئو برای تبلیغات. محتوای آنلاین ویروسی که از طنز و منابع برای تعامل با برند استفاده می‌کند. تبلیغاتی که شیوه‌های پایدار را در بر می‌گیرد و پیام‌های محیطی را منتقل می‌کند.
    مخاطب هدف گسترده، با پتانسیل برای شخصی سازی بالا برای جذب جمعیت‌های مختلف. در درجه اول نسل‌های جوان‌تری که در رسانه‌های اجتماعی فعال هستند و از طنز و کنایه در ارتباطات قدردانی می‌کنند. مصرف‌کنندگان آگاه از محیط‌زیست و علاقه‌مندان به پایداری و مسئولیت اجتماعی.
    درخواست تجدیدنظر
    قابلیت ایجاد محتوای منحصر به فرد و شخصی که می تواند به صورت پویا سلیقه ها و ترجیحات مختلف را برآورده کند. درگیری و اشتراک گذاری بالا به دلیل طنز و قابلیت ارتباط، به ویژه در کانال های رسانه های دیجیتال و اجتماعی موثر است. با تقاضای رو به رشد مصرف کنندگان برای مارک های دوستدار محیط زیست و مسئولیت اجتماعی طنین انداز می شود.
    تأثیر بالقوه می تواند ایجاد محتوا را با کارآمدتر کردن و متناسب سازی آن متحول کند. ، خلاقیت و ارتباط کمپین ها را افزایش می دهد. می تواند به طور قابل توجهی دید و قابلیت ارتباط برند را افزایش دهد و جامعه ای قوی در اطراف برند ایجاد کند. می تواند وفاداری به برند را تقویت کند و مشتریان جدیدی را با همسویی با ارزش های آنها در مورد پایداری و مسئولیت زیست محیطی جذب کند.
    چالش ها نگرانی های اخلاقی در مورد اصالت و خلاقیت. اتکای بیش از حد احتمالی به هوش مصنوعی ممکن است هویت برند را کمرنگ کند. در صورتی که میم ها به خوبی دریافت نشوند یا غیر حساس تلقی شوند، خطر سوء تفسیر یا واکنش منفی وجود دارد. باید اطمینان حاصل شود که پیام‌های دوستدار محیط زیست معتبر هستند و با روش‌های واقعی پشتیبانی می‌شوند تا از اتهامات مربوط به شستشوی سبز جلوگیری شود.

    آینده تبلیغات آنلاین< /h3>

    تبلیغات آنلاین برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر مصرف‌کنندگان، کسب‌وکارها و فناوری‌ها دائماً در حال تکامل است. در سال ۲۰۲۴، روندها و فرصت های کلیدی چشم انداز تبلیغات آنلاین را شکل خواهند داد. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی صنعت را متحول می‌کنند و امکان هدف‌گیری، بهینه‌سازی، شخصی‌سازی و اندازه‌گیری کارآمدتر کمپین‌های تبلیغاتی را فراهم می‌کنند. آنها به ایفای نقش حیاتی در تبلیغات آنلاین ادامه خواهند داد، و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا تبلیغات جذاب‌تر و مرتبط‌تری ایجاد کنند، تجربه کاربر را بهبود بخشند و بازگشت سرمایه (ROI) را افزایش دهند.

    AI و ML را می‌توان در بهینه‌سازی خلاقانه به کار برد. ، قیمت گذاری پویا، تجزیه و تحلیل احساسات و کشف تقلب. جستجوی صوتی به ویژه در بین کاربران تلفن همراه محبوب تر می شود و راحتی، سرعت و دقت را ارائه می دهد. برای بهینه‌سازی تبلیغات جستجوی صوتی، تبلیغ‌کنندگان باید از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنند، برای جستجوی محلی بهینه‌سازی کنند و از نشانه‌گذاری طرح‌واره استفاده کنند.

    تکنولوژی‌های نوظهور تبلیغات

    1. هوش مصنوعی (AI) در حال تبدیل شدن به یک محرک کلیدی برای نوآوری و شخصی سازی در تبلیغات است، زیرا می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا هدف گذاری، محتوا و عملکرد خود را بهینه کنند. بر اساس یک نظرسنجی توسط Adobe، ۳۱٪ از خلاقان معتقدند که هوش مصنوعی تا سال ۲۰۲۴ تأثیر قابل توجهی بر گردش کار آنها خواهد داشت.
    2. تبلیغات برنامه ای خرید و فروش خودکار فضای تبلیغات دیجیتال است که می تواند به تبلیغ کنندگان در صرفه جویی کمک کند. زمان، پول و منابع. طبق آمار Statista، انتظار می‌رود هزینه‌های تبلیغات برنامه‌ای جهانی تا سال ۲۰۲۶ به ۸۳۶ میلیارد دلار برسد که از ۵۲۲٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.
    3. واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) فناوری‌های همهجانبه‌ای هستند که می‌توانند واقع بینانه و واقعی ایجاد کنند. تجربیات تعاملی برای مصرف کنندگان طبق eMarketer، پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغات AR و VR جهانی از ۱٫۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۸٫۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ افزایش یابد.
    4. اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده از شخصیت‌ها و افراد مشهور رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات به آنهاست. پیروان بر اساس اینفلوئنسر مارکتینگ هاب، ارزش صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ جهانی در سال ۲۰۲۱ به ۱۳٫۸ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود که این رقم در سال ۲۰۲۰ ۹٫۷ میلیارد دلار بوده است.

    سؤالات متداول: آمار تبلیغات

    میزان موفقیت تبلیغات چقدر است؟

    میزان موفقیت تبلیغات بسته به رسانه، مخاطب هدف و اثربخشی خود کمپین تبلیغاتی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، یک شاخص کلی این است که ۶۴٪ از مصرف کنندگان می گویند که پس از دیدن تبلیغی که از نظر آنها مرتبط است، اقدامی انجام داده اند.

    آمار تبلیغات تلویزیونی چقدر موثر است؟

    تبلیغات تلویزیونی بسیار موثر باقی می ماند، به طوری که ۴۹ درصد از مصرف کنندگان می گویند که به تبلیغاتی که در تلویزیون می بینند اعتماد دارند و آن را به قابل اعتمادترین رسانه تبلیغاتی تبدیل می کند. به‌علاوه، تبلیغات تلویزیونی می‌تواند به ۸۵ درصد از جمعیت ایالات متحده در یک روز با نرخ فراخوان برند تا ۷۰ درصد برسد.

    چند درصد از تبلیغات موفق هستند؟

    تعیین کمیت درصد موفقیت همه تبلیغات به دلیل تنوع اهداف و معیارهای مورد استفاده در کمپین های مختلف چالش برانگیز است. با این حال، کمپین های دیجیتال مارکتینگ دارای میانگین نرخ تبدیل ۵ درصدی هستند که می تواند به عنوان یک شاخص کلی موفقیت عمل کند. همچنین در صنعت متفاوت است. بنابراین ممکن است برای کسب‌وکارها سودمندتر باشد که به شرایط خاص صنعت مانند غذا توجه کنند. آمار تبلیغات یا آمار تبلیغات فناوری.

    چرا آمار تبلیغات برای کسب و کار من مهم است؟

    آمار تبلیغات بینشی در مورد روند بازار، مصرف کننده ارائه می دهد. رفتار، و اثربخشی رسانه های تبلیغاتی مختلف. آن‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا تصمیم‌های آگاهانه بگیرند، استراتژی‌های تبلیغاتی خود را بهینه کنند، و با هدف قرار دادن تبلیغاتشان به طور مؤثرتر، بازگشت سرمایه را به حداکثر برسانند.

    این آمار چگونه آینده تبلیغات را شکل می‌دهد؟

    این آمار اهمیت روزافزون تبلیغات دیجیتال و موبایل، تغییر به سمت محتوای شخصی‌شده‌تر و جذاب‌تر، و نیاز به استفاده از فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و تبلیغات برنامه‌ای را نشان می‌دهد. آنها آینده ای را پیشنهاد می کنند که در آن تبلیغات هدفمندتر، تعاملی تر و ادغام شده با تجربیات دیجیتالی مصرف کنندگان باشد.

    چه روندهایی را در آمار تبلیغات دیجیتال می بینیم؟

    روندهای تبلیغات دیجیتال شامل تسلط گوگل و فیس بوک در درآمد تبلیغاتی، افزایش تبلیغات موبایلی با دستگاه های تلفن همراه که ۷۰ درصد از کل هزینه تبلیغات دیجیتال را تا سال ۲۰۲۸ به خود اختصاص می دهد، و افزایش استفاده از تبلیغات برنامه ای است که انتظار می رود ۸۱ مورد را ایجاد کند. % از درآمد تبلیغات دیجیتال تا همان سال.

    آمار تبلیغات رسانه های اجتماعی چگونه در پلتفرم های مختلف مقایسه می شود؟

    فیس بوک همچنان محبوب ترین پلت فرم برای تبلیغات است. با بالاترین پایگاه کاربر، در حالی که YouTube بالاترین بازگشت سرمایه را در میان پلتفرم های رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. TikTok، با نرخ تعامل بالا و رشد قابل توجه درآمد تبلیغاتی سال به سال، به عنوان یک پلت فرم قدرتمند برای تبلیغ‌کنندگانی که مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، در حال ظهور است. اینستاگرام همچنین یک بستر کلیدی برای بازاریابان است ، با میزان استفاده بالایی در بین تبلیغ کنندگان. “پاک”/> اطلاعات بیشتر در: تبلیغات ، آمار کسب و کار کوچک


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی