عمومی

بیایید تقویم شما را حسابرسی کنیم. این فقط به A صدمه می زند مقدار کمی

بیایید تقویم شما را حسابرسی کنیم. این فقط به A صدمه می زند
مقدار کمی

اگر زندگی‌تان پر از فشار است، تقویمتان برای مقداری حاشیه فریاد می‌زند، و/یا می‌شنوید که افسوس می‌خورید که چقدر شلوغ است شما چند برابر هستید…

پس شاید وقت آن رسیده است که یک ممیزی سریع انجام دهید چگونه زمان (و انرژی) خود را صرف می کنید تا ببینید واقعاً به کجا می رود و چگونه با آنچه می گویید ارزش قائل هستید مطابقت دارد.

به عنوان مثال: شما می گویید که برای وقت با همسرتان ارزش قائل هستید، اما واقعاً بیش از آنچه می خواهید اعتراف کنید، ارتباط برقرار نکرده اید.

این سرگرمی باغبانی تبدیل به یک تختخواب بلند شده است که بیشتر شبیه به یک تکیه گاه از یک صحنه جنگلی در ایندیانا جونز است تا آن واحه سبزیجاتی که ارزش Pinterest را در نظر داشتید.

متوجه می‌شوید که چقدر نسبت به هر تقاضایی واکنش نشان می‌دهید. راه شما را می‌آیید و بدانید که چند دقیقه در روز برای خودتان راه درازی خواهد داشت. اما این احساس بیشتر شبیه کار دیگری است تا ضرورتی که می دانید (و باعث می شود جایی در برنامه روزانه شما دیده نشود).

هیچ‌کدام از اینها به معنای افزودن احساس گناه به بشقاب شما نیست. این به معنای تلنگری محبت آمیز است تا به شما یادآوری کند که اگر اوضاع ناموفق به نظر می رسد، شما تنها کسی هستید که قدرت مکث کردن، ارزیابی و سپس انجام کاری در مورد آن را دارید.

من می دانم که شما تعهدات، تعهدات و مسئولیت های واقعی دارید. این یادآوری توهین به آنها نیست.

هنگامی که حسابرسی سریع انجام دادید، از خود بپرسید:

  • چه چیزی باقی می ماند؟
  • چه می شود؟ (حذف، تفویض، برون سپاری، و غیره)
  • و چرا؟

مطمئن شوید که اجازه ندهید تصمیمی که نسخه قبلی شما گرفته می شود بر تصمیماتی که می گیرید سنگینی کند. برای حال و آینده شما اشکالی ندارد که خود را از تعهدات گذشته دور کنید (شام، صندلی های هیئت مدیره، تماس “مغز خود را انتخاب کنید” یا هر چیز دیگری که ممکن است باشد) تا وقت خود را صرف کارهایی کنید که: ۱٫ فقط شما می توانید انجام دهید، ۲٫ شما از انجام دادن لذت ببرید، ۳٫ تصمیم دارید آن را با قصد انجام دهید (و نه از روی ترس، تعهد یا گناه).

پس چه خواهد شد: چه چیزی می ماند، چه چیزی می رود و چرا؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی