عمومی

5 دلیل برای شروع تولید محتوای خاص صنعت بخشی از استراتژی بازاریابی شما

۵ دلیل برای شروع تولید محتوای خاص صنعت
بخشی از استراتژی بازاریابی شما

Hb29 آیا محتوا بخشی از استراتژی بازاریابی شما است؟ پاسخ این است که اگر انجام شود خوب، محتوا پایه و اساس کل ساختمانی است که بازاریابی می کند.

برای واضح بودن، وقتی می گویم محتوا، منظورم روابط عمومی نیست که روزنامه نگاری درباره آن می نویسد. شما. همچنین منظورم نسخه‌ای نیست که در وب‌سایت شما وجود دارد. وقتی می‌گویم محتوا، منظورم شما تولید محتوای صنعتی در وبلاگ، پادکست، کانال یوتیوب یا جاهای دیگر است.

هنگامی که وارد بازی محتوا می شوید، بقیه تلاش های بازاریابی شما به طور فزاینده ای انجام می شود ساده تر. 

در اینجا پنج بخش از بازاریابی شما وجود دارد که با شروع تولید محتوا آسان تر می شود.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما در نهایت ارزشی را ارائه می‌دهند.

تا کنون، اگر شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیست، باید تیم بازاریابی خود را اخراج کنید. همه می‌دانند که رسانه‌های اجتماعی چقدر قدرتمند هستند، اما شرکت‌های زیادی واقعاً به آنچه در رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند فکر نمی‌کنند.

بسیاری از افراد و شرکت ها از پلتفرم هایی مانند Twitter به عنوان پلتفرم پخش استفاده می کنند. آنها این پلتفرم ها را یک مگافون می دانند. به جای تمرکز بر رسانه ها، آنها باید سعی کنند روی اجتماعی تمرکز کنند.

این بدان معناست که آنها باید به جای وسواس در مورد تعداد فالوورهای خود، به چگونگی ارائه ارزش واقعی فکر کنند. دارند. خوب، اگر یک شرکت به طور منظم محتوا تولید می کند، اکنون آنها باید چه چیزی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اگر یک شرکت هوش مصنوعی هستید و محتوایی در مورد هوش مصنوعی تولید می کنید، ناگهان افراد علاقه مند در هوش مصنوعی دلیلی برای دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی دارند.

اساس تمام بهینه سازی موتورهای جستجو محتوا است.

هر کسی که بداند بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) چگونه کار می‌کند، به شما خواهد گفت که محتوا اساس کار است. برای ساده کردن آن، هدف سئوی خارج از سایت این است که تا حد امکان لینک های ورودی را به دست آورید. وقتی Google سایتی را با هزاران پیوند ورودی می‌بیند، می‌فهمد که آن سایت باید در فضای خود معتبر باشد.

سوال این است که چگونه پیوندها را دریافت می کنید. برخی از افراد سئو می‌روند و لینک‌ها را می‌خرند و فکر می‌کنند که قصد دارند گوگل را فریب دهند. درعوض، روی واداشتن مردم به پیوند دادن به شما و تشویق مردم به صحبت در مورد شما در اینترنت تمرکز کنید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ محتوا. هر چه بیشتر بنویسید، مردم بیشتر در مورد شما صحبت می کنند. هر چه مردم بیشتر در مورد شما صحبت کنند، بیشتر به شما پیوند می دهند. عادت زنانه.

به یکباره روابط عمومی شما روابط عمومی نیست.

اولین کاری که یک روزنامه نگار پس از دریافت پیشنهاد از شما انجام می دهد چیست؟ درست است، آنها شما را در گوگل جستجو می کنند.

وقتی شما را در گوگل جستجو می‌کنند و با تمام محتوای صنعت شما مواجه می‌شوند،  ناگهان، فقط یک شرکت دیگر که آن روزنامه نگار را معرفی می کند. اکنون شما هم مانند آنها یک تولید کننده محتوا هستید. محتوا کل پویایی را تغییر می‌دهد و مسیر رسیدن به پوشش مطبوعاتی را کوتاه می‌کند.

توسعه کسب‌وکار شما از شروع اولیه سود می‌برد.

به تلاش‌های توسعه کسب‌وکار خود فکر کنید. چه یک استارت آپ یا یک شرکت بزرگتر باشید، مطمئناً به دنبال شرکای استراتژیک برای کمک به رشد تجارت خود هستید.

اکنون به طرف مقابل فکر کنید. آن شریک بالقوه به دنبال چیست؟ آنها به دنبال شراکت با رهبران هستند، نه پیروان. آنها به دنبال همکاری با برندها هستند نه شرکت ها.

خب، وقتی آن شریک بالقوه شما را در گوگل جستجو می کند و هیچ ردپایی در اینترنت نمی بیند، بسیار بزرگ است. پرچم قرمز. از طرف دیگر، اگر آنها شما را در گوگل جستجو کنند و ببینند که در حال تولید حجم زیادی از محتوای صنعتی هستید، ناگهان شما رهبر و برندی هستید که آنها به دنبال آن هستند.

سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری روی افراد خوب هستند، بنابراین مطمئن شوید که شما همان چیزی هستید که آنها به دنبال آن هستند.

هر سرمایه گذار فناوری که تا به حال ملاقات کرده ام همین را می گوید. ما به دنبال سرمایه گذاری روی مردم هستیم. این خیلی خوب است، اما قبل از اولین جلسه، چگونه تشخیص می‌دهند که یک شرکت افراد خوبی دارد یا خیر؟

پاسخ این است که آنها دقت لازم را انجام می دهند. بخشی از این فرآیند شامل نگاه کردن به سایت شما، حضور وب شما و البته، مشاهده افکار شما در مورد فضای خاص شما است.

بنابراین برای پاسخ به سوال، محتوای شما تبدیل به کارت ویزیت شرکت شما می شود و اگر سرمایه گذار بخواهد اطلاعات بیشتری کسب کند در مورد شما قبل از اولین جلسه، با نشان دادن اینکه چقدر در فضای خود یک رهبر فکری هستید، این فرصت را به آنها بدهید.

به طور خلاصه، محتوا فقط بخشی از استراتژی بازاریابی شما نیست، بلکه پایه و اساس همه اینها و اگر درست انجام شود، هر جنبه دیگری از بازاریابی شما به طور تصاعدی موفق تر خواهد بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی