عمومی

70 درصد از تمام مشاغل شکست می خورند. مطمئن شوید که مال شما یکی نیست از آنها

۷۰ درصد از تمام مشاغل شکست می خورند. مطمئن شوید که مال شما یکی نیست
از آنها

اگر اخبار را تماشا کنید، مقاله ای بخوانید یا آنلاین شوید، روزانه در مورد فروشگاه های بزرگ باکس خواهید شنید. Toy R Us، Pier One، Stein Mart، و بسیاری از شرکت‌های عمومی دیگر که همگی پس از دهه‌ها فعالیت تجاری، زیر بار رفته‌اند. چیزی که درباره آن چیزی نمی شنوید این است که صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور ما از تجارت خارج می شوند. 

براساس اداره آمار کار ایالات متحده، کسب‌وکارهای کوچک اکثریت همه کسب‌وکارها را تشکیل می‌دهند، و ۷۰ درصد از آنها طی ۱۰ سال پس از تأسیس، از بین می‌روند. این از نمونه‌گیری ۲۷۶۰۰ کسب‌وکار است، و این آمار همه قبل از کووید-۱۹ است. اثرات این بسته شدن در سراسر جوامع، و مهمتر از همه، در خانواده ها احساس می شود. در ۲۰ سال تجربه خود به عنوان مشاور تجاری، بسیاری از مالکان را دیده ام که مجبور شده اند به قیمت دلار بفروشند، کسب و کار خود را تعطیل کنند، یا حتی بدتر از آن، ورشکستگی خود را اعلام کنند. بسیاری از اوقات، این بدان معناست که مالکان این کار را انجام نمی دهند. فقط دارایی های تجاری خود را از دست ندهند. در عوض، اغلب دارایی‌های خانواده را نیز از دست می‌دهند، زیرا صاحبان کسب‌وکار با تعهد دارایی‌های شخصی و امضای ضمانت‌نامه‌های شخصی، دارایی‌های زیادی را جمع‌آوری کرده و حجاب شرکت را سوراخ می‌کنند. بر اساس تجربه من، هنگام دریافت وام های تجاری، وام های تجاری کوچک، اجاره املاک و بسیاری از مؤسسات مالی برای تأمین مالی به وثیقه نیاز دارند.

دلایل زیادی برای شکست کسب‌وکارها وجود دارد، اما یکی از دلایل بزرگ به دلیل فقدان AIM است (همیشه نوآوری کنید و به بازار عرضه کنید!). با توجه به CB Insights، ۱۴٪ از کسب و کارها به دلیل بازاریابی ضعیف با شکست مواجه می شوند، در حالی که ۴۲٪ به دلیل محصولات و خدمات غیر اصلی یا بی فایده شکست می خورند که توسط Fundera گزارش شده است. در این دنیای دیجیتال که همیشه در حال تحول است، به روز نگه داشتن یک کسب و کار در تمام جنبه های بازاریابی حیاتی است. این فقدان سازگاری، نوآوری و بازاریابی تقریباً همیشه منجر به شکست می‌شود.اجازه دهید با آن روبرو شویم، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به راحتی راضی شوند و اغلب با ایده اصلی خود ازدواج می‌کنند که کسب‌وکار خود را بر اساس آن تأسیس کرده‌اند. . مردم تغییر را دوست ندارند، به خصوص کارآفرینان باتجربه. من همیشه می گویم: “شما یا در حال رشد هستید یا می میرید، هیچ چیزی بین این دو نیست!” کارآفرینان باید با ناراحتی راحت باشند و این به معنای پذیرش ریسک های حساب شده است. برای صاحبان مشاغل ضروری است که از مشتریان، رقبا و سایر صنایع خود نظرسنجی کنند تا در آن به AIM ادامه دهند. اگر این کار را نکنیم، سهم بازار را از دست خواهیم داد و در نهایت در انگور جان خود را از دست خواهیم داد.

از مشتریان بپرسید، “این ۳ کدام هستند”. مهمترین چیزهایی که دوست دارید هنگام تجارت با شرکت ما تجربه کنید؟” تلاش کنید تا عادات خرید مشتری فعلی و آینده‌تان را درک کنید، زیرا عادات خرید در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. مردم قبلاً برای خرید غذا، پوشاک، لوازم، کتاب – تقریباً همه چیز، می‌رفتند، اما اکنون می‌توانیم از خانه در PJ‌هایمان فقط بر روی نیازها و وسایل تجملات خود کلیک کنیم. علاوه بر این، برخی از مشتریان من آنقدر در تجارت بوده‌اند که مشتریانشان در حال پیر شدن هستند…به همین دلیل است که AIM برای اطمینان از جذابیت محصولات و خدمات شما برای نسل جوان بسیار مهم است.

اسم بازی AIM است، همیشه نوآوری و بازاریابی کنید. فقط از رقبای خود درس نگیرید، از برندهای خارق العاده در صنایع دیگر مانند اپل، آمازون، دیزنی و بسیاری دیگر یاد بگیرید. کپی نکنید، نوآوری نکنید و به یاد داشته باشید که همیشه هدف گذاری کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی