عمومی

آمریکن اکسپرس از رستوران های تاریخی حمایت می کند کمک های مالی مشاغل کوچک

آمریکن اکسپرس از رستوران های تاریخی حمایت می کند
کمک های مالی مشاغل کوچک

کسب و کارهای مستقر در ساختمان های تاریخی اغلب با چالش های منحصر به فردی روبرو هستند. اما حفظ تاریخی هدف بسیاری از جوامع است. بنابراین امریکن اکسپرس و الگوهای آن برای حمایت از رستوران‌هایی که مایل به حفظ فضاهای تاریخی در جوامع سراسر ایالات متحده هستند، تقویت می‌شوند. در مورد این و سایر فرصت‌های کمک مالی فعلی کسب‌وکار کوچک در زیر بخوانید.

برنامه رستوران‌های کوچک تاریخی آمریکایی حمایت می‌شود.

امریکن اکسپرس دوباره مشارکت با اعتماد ملی حفاظت از تاریخ برای چهارمین دوره برنامه پشتیبان رستوران های کوچک تاریخی این دور بودجه در مجموع شامل ۲٫۵ میلیون دلار است که نسبت به ۱ میلیون دلار ارائه شده در دوره های قبلی افزایش یافته است. این برنامه به هر یک از ۵۰ کسب و کار ۵۰۰۰۰ دلار جایزه می دهد که افزایش دیگری نسبت به ۲۵ رستورانی که در دورهای قبلی به آنها کمک شده بود. رستوران های واجد شرایط که در ساختمان های تاریخی فعالیت می کنند می توانند به صورت آنلاین درخواست دهند و مشتریان نیز می توانند رستوران های مورد علاقه خود را نامزد کنند. دوره درخواست آنلاین و نامزدی اکنون تا ۲۵ مارس باز است.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک شهر لاردو و برنامه وام با بهره صفر درصد

لاردو، تگزاس هم تیمی با LiftFund دو برنامه را برای کمک به کارآفرینانی که به دلیل کووید با مشکل مواجه شده اند راه اندازی می کند. برنامه کمک مالی کسب و کار کوچک شهر لاردو قبلاً در دور بودجه سال گذشته به بیش از ۱۸۰ کسب و کار ۱ میلیون دلار اعطا کرده بود. امسال، آنها در مجموع ۴۵۰۰۰۰ دلار برای توزیع دارند. کسب و کارهای واجد شرایط می توانند برای هر کدام تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. علاوه بر این، برنامه وام با بهره صفر درصد کمک به کسب و کارها برای تأمین اعتبار با نرخ بهره صفر درصد است. برنامه‌های کاربردی برای هر دو برنامه در ۱۸ مارس باز می‌شوند و در ۵ آوریل بسته می‌شوند.

نمای تجاری جدید Smyrna Beach CRA/Grant بهبود ملک

New Smyrna Beach، فلوریدا ارائه کمک‌های مالی به کسب‌وکارها در امتداد U.S. 1 (یا Dixie Freeway) برای بهبود زیبایی‌شناسی و زیرساخت‌ها در تلاشی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به این منطقه. آژانس توسعه مجدد جامعه شهر در سه سال گذشته کمک هزینه نما/بهبود املاک تجاری CRA را اجرا کرده است. کسب‌وکارهای واجد شرایط در این منطقه می‌توانند تا ۲۵۰۰۰۰ دلار برای پوشش بهبودهای مختلف خارجی درخواست دهند. در بودجه امسال، شهر در مجموع ۱۵۵۰۰۰۰ دلار برای این برنامه اختصاص داده است.

صندوق اسکان معقول کارفرمای مینه سوتا

مینه سوتا تشویق کسب‌وکارها به ارائه تسهیلات معقول برای کارکنان دارای معلولیت و ارائه فرصت‌های کاری جدید از طریق یک برنامه کمک هزینه جدید. صندوق اسکان معقول کارفرما، که از طریق وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی اداره می شود، کمک های بلاعوض تا سقف ۳۰۰۰۰ دلار را برای کمک به مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد تا هزینه های مربوط به ارائه تسهیلات معقول برای متقاضیان کار و کارمندان دارای معلولیت را پوشش دهند. این یک برنامه بازپرداخت است، بنابراین کارفرمایان می‌توانند برای پوشش پروژه‌هایی که قبلاً اجرا کرده‌اند درخواست کمک مالی کنند.

کمک هزینه کارآفرین شرکتی جکسون

جکسون، تنسی تیم شدن با کسب و کارهای محلی Boren and Boyd، Alan Samuels، Deaton’s Carpet One، و WBBJ-TV برای کمک مالی کارآفرین شرکتی. برنده فوریه، کلینیک گفتار درمانی Honey in The Rock، اخیراً یک کمپین تبلیغاتی ۶۰۰۰ دلاری دریافت کرده است. و این برنامه ادامه دارد و هر ماه یک کمک هزینه جدید به مشاغل در سراسر تنسی غربی اعطا می کند.

کمک هزینه مرکز تجارت منطقه ای فلوید

کانتی فلوید، ویرجینیا اخیرا دریافت ۲٫۷ دلار میلیون دلار کمک مالی از سوی اداره بازرگانی و توسعه اقتصادی ایالات متحده برای حمایت از رشد کسب و کار جدید در این منطقه. این پول به طور خاص برای پیشرفت‌های جدید در مرکز تجارت منطقه‌ای فلوید، که در حال حاضر حدود ۶ هکتار زمین با دسترسی به جاده‌ها و خدمات شهری دارد، اختصاص داده شده است. بودجه جدید به سمت توسعه می رود – تبدیل ۲۷ هکتار زمین توسعه نیافته به مرکزی برای مشاغل جدید. آنها امیدوارند تا پایان سال آینده از کسب و کارهای جدید در توسعه استقبال کنند.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی