عمومی

لنا ویت تلویزیون خوب می داند. حالا او می‌خواهد علامت خود را بگذارد موسیقی، کتاب، پادکست و موارد دیگر

لنا ویت تلویزیون خوب می داند. حالا او می‌خواهد علامت خود را بگذارد
موسیقی، کتاب، پادکست و موارد دیگر

لنا ویت یک داستان سرای طبیعی است. او را از کودکی می شناسند، زمانی که مثل اکثر بچه ها زمان را سپری می کرد: جلوی تلویزیون. برای او، ساعت به ساعت تماشای تکرارهای یک دنیای متفاوت بود که زندگی دانشجویی در کالج هیلمن، یک دانشگاه تخیلی تاریخی سیاهپوستان را دنبال می کرد. وایت می گوید: «این نمایش برای من اهمیت زیادی داشت زیرا شخصیت های پویایی را به نمایش می گذاشت که به شیوه خود در جهان ظاهر شدند. “آنها باهوش، مغرور، بامزه و ناقص بودند.”

اگر تا به حال چی را دیده اید در Showtime یا Master of None نتفلیکس – که وایت اولین زن سیاهپوستی بود که برنده جایزه امی برای نویسندگی کمدی شد – متوجه خواهید شد که داستان سرایی گیر کرده است. امروز، این مرد ۳۸ ساله، بنیانگذار هیلمن گراد، یک شرکت رسانه ای و تولیدی مستقر در لس آنجلس است. وایت نام کسب‌وکار خود را ادای احترام به نمایشی دانست که الهام‌بخش کار او بود، اما او آن را شروع کرد تا بتواند مطالب خود را تولید کند — و ماموریت او، هم به عنوان یک هنرمند و هم یک فعال LGBTQ+، برجسته کردن صداها و دیدگاه های مختلف.

هیلمن گراد به محض شروع تولید یکی از سری‌هایش، درآمد خود را به دست می‌آورد، بنابراین هدفش این است که یک خط لوله سالم داشته باشد که اکنون شامل ۲۵ تا ۳۰ پروژه است. و قراردادی انحصاری با برادران وارنر برای تولید برنامه های تلویزیونی خود دارد – همه اینها از سال ۲۰۱۹ به سودآوری شرکت کمک کرده است.

علاوه بر سینما و تلویزیون، هیلمن گراد در یک سرمایه‌گذاری مشترک با Def Jam Records، با هنرمند R&B، Davion Farris، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر Jai’Len Josey، و خواننده رپ و بازیگر Siya، وارد موسیقی شده است. اخیراً، هنرمندانی را در بخش‌های رسانه‌ای دیگر از جمله کتاب، پادکست، تئاتر و محتوای برند اضافه کرده است که درآمد آن را به ۱۸ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ رسانده است. هنگام گوش دادن به آهنگ هیلمن گراد و خواندن کتاب هیلمن گراد.

در جنوب شیکاگو به دنیا آمد و توسط مادرش بزرگ شد. و مادربزرگ، وایت، به شکلی، بیش از دو دهه است که می نویسد. در کالج، او در Best Buy، یک تئاتر محلی، و Blockbuster کار کرد تا در حین نوشتن فیلمنامه‌های مشخصات، در فیلم و تلویزیون غرق شود. پس از فارغ التحصیلی از کالج در سال ۲۰۰۶، او به لس آنجلس نقل مکان کرد تا راه خود را برای ورود به تجارت سینما بجنگد.

پس از مدتی به عنوان دستیار یک برنامه نویس فعالیت کرد. در Girlfriends و به عنوان نویسنده در سریال جنایی Bones، Waithe اولین موفقیت خود را داشت. در سال ۲۰۱۴، او به عنوان تهیه کننده در فیلم Dear White People ساخته جاستین سیمین، نویسنده و کارگردان، کار کرد، طنزی که به دنبال چندین دانش آموز سیاه پوست در مدرسه آیوی لیگ بود. چند کار کوچک بازیگری (نسخه تلویزیونی Dear White People، سریال HBO The Comeback) منجر به بخش شادتر – و یک کنسرت نویسندگی – در مورد موفقیت شد. نمایش Master of None با بازی عزیز انصاری. ظاهراً او نقش بهترین دوستش را در این نمایش برای او بازنویسی کرد. وایت می‌گوید: “خوشبختانه، عزیز اینگونه بود که “در برنامه خودت باش، زیرا فکر می‌کنم جالب است.”

با این حال ویت می دانست که تعصبات هالیوود پتانسیل او را محدود می کند. در سال ۲۰۰۹، او پایلوت سریال Twenties را نوشت، یک سریال نیمه اتوبیوگرافیک که هتی، یک زن سیاه‌پوست عجیب و غریب و دو دوست صمیمی‌اش را دنبال می‌کند و آن را با مدیران یک شبکه کابلی بزرگ به اشتراک گذاشت. مدیران گفتند: “ما نمایش را دوست داریم، اما در حال حاضر آن را نمی بینیم.” حدس زدن دلیل برای او سخت نبود. ناامیدی‌ها در طول سال‌ها چند برابر شد و جرقه‌ای را که او برای راه‌اندازی شرکتش نیاز داشت، فراهم کرد. و اولین پروژه بزرگ او مهمترین موفقیت او را تا به امروز به ارمغان آورد.

وایت قبلاً برنامه هایی نوشته و تولید کرده بود، اما هیچ کدام با وسعت مسئولیتی که او با The Chi داشت، که اولین بار در Showtime در سال ۲۰۱۸ پخش شد. یک درام دوران بلوغ در جنوب شیکاگو، The Chi یک تبلیغ تجاری بود. موفقیتی که Waithe و استارت‌آپ او می‌توانند اعتبار کامل را به دست آورند. ۳۹″>

The Chi به سرمایه گذاری پروژه های Hillman Grad کمک کرده است، و همچنین پول خود Waithe که او از آن برای راه اندازی شرکت استفاده کرد. هیلمن گراد در حال حاضر سرمایه گذاران را با هدف جمع آوری ۲۰ میلیون دلار با رشد و راه اندازی در صنایع جدید جذب می کند، که یک چشم انداز ترسناک برای هر کارآفرینی است. ویت اعتراف می کند: «این سخت ترین کاری است که تا به حال انجام داده ایم. “من هنوز در حال رشد هستم. و این هیجان انگیز است. همچنین برای من بسیار مهم است که به چالش کشیده شوم و وارد فضایی شوم که واقعاً آن را نمی شناسم و تحت تأثیر آن قرار بگیرم.”

اگر قرار است ضربه بخورد، خوشحال است که یک تیم قوی پشت سرش دارد. Waithe 18 کارمند دارد، از جمله مدیر عامل Rishi Rajani، که عملیات روزانه را اداره می کند، و Waithe را آزاد می کند تا بیننده باشد و داستان های متنوعی را تعریف کند.

او می گوید: “هیلمن گراد نیاز به وجود داشت زیرا مردم نمی توانستند آنچه را که ما می دیدیم ببینند.” “این در مورد این است که از صدای خود دست نکشید.”

بیشتر ۲۰۰ شرکت بنیانگذار زن را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - لنا ویت تلویزیون خوب می داند. حالا او می‌خواهد علامت خود را بگذارد
موسیقی، کتاب، پادکست و موارد دیگرمستطیل< path d="M10.002 1.936L5.759 6.178a.75.75 0 01-.984.067l-.077-.067L.456 1.936 1.516.875 5.23 4.586 0.75.7" fill#0.586. rule="nonzero"/>

از شماره آوریل ۲۰۲۳ Inc. Magazine

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی