عمومیمقالات

یک لیوان بلند کنید: محبوبیت نوشیدنی های غیر الکلی است نشانه گذاری تغییر در فرهنگ نوشیدن

یک لیوان بلند کنید: محبوبیت نوشیدنی های غیر الکلی است
نشانه گذاری تغییر در فرهنگ نوشیدن

زمانی که پائولین ایدوگو باردار بود و از لیموترش و لیمو به عنوان نوشیدنی خود خسته شده بود، شروع به رویاپردازی در مورد چیزی پیچیده کرد – چیزی که هنوز مانند یک اغماض به نظر می رسید.

در طول تقریباً ۱۵ سال فعالیت خود در بانکداری سرمایه گذاری، توسعه بین المللی و تامین مالی انرژی های تجدیدپذیر، او به بیش از ۳۰ کشور در سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه سفر کرد. یک شب در یک شام مشتری، او در حال خرید شراب برای همه بود و متوجه شد که چیزی برای نوشیدن وجود ندارد. و مفهوم Mocktail Club متولد شد.

«من می‌خواستم پیچیدگی و تفاوت‌های ظریف یک کوکتل عالی را بدون الکل بازسازی کنم، بنابراین [من] شروع به ایجاد پروفایل‌های طعمی کردم که با حال و هوای مکان‌هایی که سفر کردم مطابقت داشت. او می‌گوید.

پس از عرضه محصولاتی مانند Bombay Fire در سال ۲۰۱۹ – که دارای انار، فلفل قرمز و چای است – Mocktail Club برنده جایزه‌ای از Black Ambition شد که بنیانگذار آن، فارل ویلیامز، در شرکت های سیاه پوست و اسپانیایی سرمایه گذاری می کند و از آنها حمایت می کند. رشد در فضای غیرالکلی (NA) از زمانی که او شرکت خود را راه اندازی کرد، ایدوگو را تشویق کرده است، و او قطعا تنها نیست.

تقاضای فزاینده برای نوشیدنی‌های غیرالکلی

اگر تقاضای مصرف‌کننده نشان‌دهنده باشد، تعداد مارک‌های غیرالکلی همچنان افزایش می‌یابد. طبق گفته Nielsen، بیش از یک پنجم بزرگسالان ایالات متحده در ژانویه خشک در سال ۲۰۱۹ شرکت کردند. ۵۲٪ گزارش‌های Pattern Data Science< /a>. در سال ۲۰۲۲، شرکت تجزیه و تحلیل داده Statista بازار نوشیدنی‌های غیرالکلی در ایالات متحده بیش از ۴۹۶ میلیارد دلار فروش داشته است و انتظار می رود هر سال تقریباً ۴ درصد رشد کند.

چنین گسترش سریع منجر به افتتاح مغازه های بطری در سراسر کشور شده است. بزرگترین آنها، Boisson، دارای شش مکان در نیویورک، سه مکان در کالیفرنیا و یک مکان به زودی در فلوریدا است، و مغازه های مشابهی در پیتسبورگ، دنور، شیکاگو و هیوستون وجود دارد.

جس سلندر، که اقیانوس آرام شمال غربی- شراب Jøyus که در سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه شد و اکنون در قفسه‌های اکثر این فروشگاه‌ها قرار دارد، می‌گوید داشتن گزینه‌های غیرالکلی کافی برای پر کردن کل فروشگاه چیزی نیست که او فکر می‌کرد در طول عمرش ببیند.

هوشمند برای ۱۷ سال، او زمانی را به یاد می آورد که فقط یک شراب گازدار غیر الکلی در ایالات متحده وجود داشت، و آن بسیار شیرین بود. او می‌گوید: «من چیزی خشک‌تر می‌خواستم که ویژگی‌های شراب بیشتری داشته باشد». “و پس از تلاش برای یافتن چیز دیگری برای سالها، من اینگونه گفتم، “من خودم سعی می کنم این کار را انجام دهم.”

بازخورد منفی گذشته

سلندر می‌گوید هنگامی که هشت سال پیش تلاش خود را آغاز کرد، با بیش از ۱۰۰ نفر در صنعت شراب تماس گرفت، اما پاسخ بسیار منفی بود.

او می‌گوید: «بارها و بارها به من گفته می‌شود که هیچ‌کس آن را نمی‌خواهد، بازاری برای آن وجود ندارد». «اینکه صنعت شراب واقعاً نسبت به شراب NA [غیر الکلی] و شراب خوار [غیر الکلی] احساس می‌کند چندان مثبت نیست.»

اگرچه او سرانجام راهی برای ایجاد محصولاتی یافت که طعم آن‌ها مطابق میل او باشد. سلیقه، او در حال اختراع چرخ خود بود به جای اختراع مجدد شرابی که قبلاً ایجاد شده بود.

سلندر می‌گوید: «شراب هزاران سال است که وجود داشته است و شراب NA وجود نداشته است. این بسیار جدید است و ما مجبور شدیم فرآیندها و تکنیک های خود را اختراع کنیم. اما وقتی از پرسیدن سؤال و توصیه دیگران نترسید، سریع‌تر یاد می‌گیرید و جلوتر می‌روید.»

و اگرچه، مانند ایدوگو، او از رشد در فضای نوشیدنی‌های غیرالکلی هیجان‌زده است. او به سرعت اشاره می کند که افزایش تولید مساوی با یک فضای بزرگ نیست.

“با وجود اینکه این بطری فروشی ها در حال ظهور هستند، مثل این است که بگوییم ۴۰ کافی شاپ در سراسر کشور وجود دارد، و قهوه سلندر می‌گوید واقعاً پررونق است. “اگر وارد یک رستوران یا یک فروشگاه مواد غذایی شوید، گزینه ها هنوز بسیار محدود هستند. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.”

تغییر روایت

شامل پذیری

افزایش آگاهی عمومی اغلب از نزدیکی خانه شروع می شود، جایی که کافه ها و رستوران هایی که الکل را به نوشیدنی های غیرالکلی اولویت می دهند می توانند از بزرگترین حامیان یک امر واقعی باشند. تغییر در فرهنگ نوشیدن و اگرچه تغییر گسترده ای طول می کشد، بارهای غیرالکلی مانند Austin’s Sans Bar که متعلق به مشاور سوء مصرف مواد است و Getaway در محله گرین پوینت بروکلین، قبلاً کار مهم ایجاد فراگیری برای افراد هوشیار را آغاز کرده اند. و جمعیت کنجکاو هوشیار.

یکی از پیشتازان سریع الکلی که به طور گسترده در بارهای غیرالکلی و معمولی در سراسر کشور موجود است، The Pathfinder است. این روح مبتنی بر کنف که در سپتامبر ۲۰۲۱ راه اندازی شد، با ۲۰ ماده گیاهی مختلف، از جمله افسنطین، ریشه گلپر، زعفران و صنوبر داگلاس ساخته شده است – یکی از بنیانگذاران این ماده و کریس ابوت بومی سیاتل می گوید که آن را کمی شبیه به Amaro شمال غربی اقیانوس آرام می کند. /p>

ابوت که خود یک کهنه‌کار صنعت حشیش بود، با همکاری با متخصصان کهنه‌کار برندسازی گای اسکلم و استیون گراس، احساس کرد که یک روح مبتنی بر کنف مسیری رو به جلو در دنیای نوشیدنی‌ها است.

“مردم ما را پاپی وینکل می نامند NA، او می گوید. “ما روی خرید Pathfinder در برخی از بارهای بزرگ در سیاتل و نیویورک سیتی تمرکز کرده‌ایم، و این به نفع ما بوده است تا به ما دیده شود.”

Quality

او دوست دارد که برندهای دیگر، مانند Athletic Brewing Co.، آنقدر قابل مشاهده باشند که درک مردم از نوشیدنی های غیرالکلی تغییر کند.

ابوت می‌گوید در جزیره‌ای کوچک در سواحل ونکوور بود و به خواربار فروشی محلی خود رفت و آبجو اتلتیک خورد. “روی روح بسیار کمتر از سمت آبجو توسعه یافته است، و شما می توانید با نگاه کردن به آبجو NA متوجه شوید که چقدر می تواند بزرگ باشد. این به این ایده اشاره می کند که تجربه در طعم بسیار زیاد است. بیشتر اوقات، ما نوشیدن الکل را با الکل مرتبط می کنیم. و اگر بتوانید آبجوی خوشمزه درست کنید، آیا به الکل نیاز دارید؟ من می‌خواهم این سوال را برای خودم درک کنم.»

او همچنین به این واقعیت اشاره می‌کند که در اکثر منوها، کوکتل‌های غیرالکلی قیمت کمتری نسبت به همتایان خود دارند و این تصور نادرست را ایجاد می‌کند که چون چیزی الکل دارد، ارزش بیشتری دارد.

او می‌گوید: «Pathfinder گران‌تر از Tito است. «در مقایسه با [در] بسیاری از ارواح اصلی، مراقبت و توجه به جزئیات و مواد زیبا بیشتر است. حقیر نیست این با همه چیز برابر است.”

نوشیدنی های غیر الکلی در بازاری معتبر

یکی از بزرگ‌ترین راه‌ها برای تغییر این تصور نادرست که عدم مصرف الکل مساوی است با بی‌ارزش بودن، احتمالاً از دادگاه افکار عمومی نشأت می‌گیرد.

سلندر NA Sparkling Rosé مدال طلا را در San برنده شد. مسابقه بین المللی شراب فرانسیسکو – یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مسابقات شراب کور در جهان. او می‌گوید Jøyus در میان بیش از ۳۰۰۰ طرح ارسال شده از بیش از ۳۱ کشور جهان بود و تنها شراب غیرالکلی ممتاز در بازار بود که در یک رقابت شراب صنعتی موفق به کسب طلا شد.

کریگ روونسکی، شریک در بار زندگی در سیاتل Mars، جایی که Pathfinder برای اولین بار راه اندازی شد، در بیشتر دوران کاری خود با مارک های الکل کار کرده است. او می‌گوید که تا قبل از اولین جرعه‌های Pathfinder، هرگز با مارک غیرالکلی مواجه نشد که او را هیجان زده کند.

او می‌گوید: «من متوجه شدم راه بهتری وجود دارد، و این همان بود.

ابوت وقتی به یاد می آورد که چگونه روونسکی قرار بود به آنها کمک کند تا یک سفیر برند جهانی پیدا کنند، می خندد اما در عوض اولین کارمند آنها شد. این بی شباهت به مسیری نیست که باعث شد دو شریک غیر متعارف گرد هم آیند تا یکی از برندهای پیشرو آبجو غیر الکلی کشور را ایجاد کنند، شرکت آبجوی اتلتیک

گسترش گزینه ها

در سال ۲۰۱۲، بیل شافلت تصمیم گرفت ترک الکل به مدت یک ماه پس از زندگی پر استرس او به عنوان یک مدیر صندوق تامینی – مشتریانی را که همیشه مشروبات الکلی در آنها سرگرم می شد – با برنامه تمرینی او در صبح زود برای ماراتن ترکیب نمی شد.

یک دوستدار آبجو در طول و دراز مدت، به دنبال آبجوی غیرالکلی می‌گشت، با این امید که از چیزی که دوست داشت بدون عواقب لذت ببرد، اما به کمبود شدید گزینه‌ها پی برد.

هنگامی که برای جمع‌آوری پول کار می‌کردید. Shufelt که یک کارخانه آبجوسازی اختصاصی NA بود، صدها بار رد شد و اکثر آبجوسازانی که با او صحبت می کرد به او گفتند که هیچ داده ای وجود ندارد که نشان دهد آبجو غیر الکلی چیزی است که هر کسی می خواهد. هنگامی که او تبلیغی را برای یک آبجو منتشر کرد، جان واکر پاسخ داد و بیش از ۱۰۰ دسته را آزمایش کرد قبل از اینکه در می ۲۰۱۸ در شش مکان Whole Foods در کانکتیکات راه اندازی شود.

امروز، مکان های Athletic در سن دیگو و میلفورد، کانکتیکات، تنها تأسیسات آبجوسازی اختصاصی NA در جهان باقی مانده است، و این شرکت ۱۷۳٫۵ میلیون دلار در پنج دور سرمایه جمع آوری کرده است که ۵۰ میلیون دلار آن اخیراً توسط Keurig Dr Pepper تأمین شده است. افراد مشهور، ورزشکاران و غول‌های تجاری جدی همگی به عنوان سرمایه‌گذاران و سفیران برند وارد عمل شده‌اند و نشان می‌دهند که یک آبجو بدون الکل واقعا چقدر می‌تواند جذاب باشد.

امید است که بقیه فضا نشانه‌های مشابهی از رشد را نشان دهد. محبوبیت و قدرت ماندن سلندر، که Jøyus او در بیش از ۲۴۰ فروشگاه در سراسر کشور است، می‌گوید برنامه بلندمدت او این است که درازمدت در اینجا باشد.

او می‌گوید: «حتی روی بطری‌های ما هم این را می‌نویسد. ما اینجا هستیم تا از مردم در سفر هوشیارشان حمایت کنیم، خواه یک لیوان یا بقیه عمر شما باشد.»

این مقاله در اصل در مساله ژوئیه/آگوست ۲۰۲۳ نسخه CC. عکس توسط شرکت آبجوسازی Athletic. 

EllisHeadshot 150x150 - یک لیوان بلند کنید: محبوبیت نوشیدنی های غیر الکلی است
نشانه گذاری تغییر در فرهنگ نوشیدن

استفانی الیس یک نویسنده غذا و سفر و همچنین استراتژیست روابط عمومی و خالق محتوا برای شرکت خود است. او خطوط فرعی در واشنگتن پست، بی بی سی سفر، خوب غذا خوردن، Saveur و موارد دیگر دارد و مشتریان او عبارتند از رهبران فکری در امور مالی، برندسازی، مراقبت‌های بهداشتی و فضای غذا و نوشیدنی، با یک بازیکن سابق NBA و شرکت مجرای کار که برای اندازه‌گیری خوب به این سمت می‌روند. می‌توانید در stefanieellis.com یا در اینستاگرام @ تماس بگیرید ۴۰somethingunicorn.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی