عمومی

4 دلیل برای استراحت واقعی در تابستان

۴ دلیل برای استراحت واقعی در تابستان

من به تازگی از هفته جهانی استراحت HubSpot بازگشتم، جایی که به همه کارمندان خود در سراسر جهان هدیه می دهیم. ۰٫ هفته بسیار مورد نیاز برای شارژ. یکی از بهترین قسمت های هفته شنیدن کارهایی است که مردم انجام دادند. از شروع یک سرگرمی جدید با بچه هایشان یا یک سفر رویایی گرفته تا فقط یک پدیکور در اواسط هفته، و دوست داشتن استراحت از ایمیل. این فرصت را به خودتان بدهید که لپ‌تاپ‌هایتان را خاموش کنید و تلفن‌هایتان را به حالت «مزاحم نشوید» یکی از بهترین هدایایی است که می‌توانید به خود، تیم و شرکتتان بدهید.

بنابراین، صرف نظر از اینکه دوست دارید چه کاری انجام دهید تا خلاص شوید، این را یادآوری خود برای رزرو سفر در نظر بگیرید، تعطیلات آخر هفته خود را مسدود کنید، و رو کنید پیام خارج از دفتر شما در.

برای سلامتی شما مفید است.

آیا تا به حال این احساس را در تعطیلات داشته اید که در آن کمی راحت تر نفس بکشید و بهتر بخوابید؟ تو تنها نیستی. مشخص شد که تعطیلات برای سلامتی شما مفید است، نه فقط در کوتاه مدت. تعطیلات منظم احتمال ابتلا به بیماری قلبی و افسردگی را کاهش می دهد. بعد از چند کتاب خوب و چند چرت محکم در هفته گذشته، احساس کردم که یک فرد جدید هستم، بنابراین اگر هنوز آن هفته طولانی را برای اوت رزرو نکرده اید، اکنون تحت دستور پزشک هستید تا این اتفاق بیفتد.

صدای جدا شدن تیم شما را تنظیم می کند.

۷۴ درصد از کارگران گزارش داده اند که دچار فرسودگی شغلی شده اند . صحبت کردن در مورد فرسودگی شغلی یک چیز است و اینکه با صدای بلند ترک کردن، تعیین حد و مرزها در مورد ادغام کار و زندگی، و واقعاً خارج از دفتر در هنگام تعطیلات، سرمشق باشید. استراحت را به عنوان یک سرمایه گذاری در راه رفتن در تعادل برای سازمان خود و فرصتی برای الگوبرداری در نظر بگیرید.

به نفع کسب و کار است.

کارمندانی که گزارش می دهند که شرکتشان الف> تشویق فعالانه به استفاده از تعطیلات نسبت به شرکت هایی که تعطیلات در آنها منع شده است، امتیاز رضایت کارکنان بالاتری دارند. اما این فقط شادی در بازی نیست: مطالعات نشان می‌دهند سفر می‌تواند انعطاف‌پذیری شناختی را افزایش دهد. و تفکر نوآورانه لین مانوئل میراندا هامیلتون را پس از خواندن بیوگرافی همیلتون در تعطیلات نوشت. علت یا همبستگی؟ شما به من بگویید، اما همه ما قبول داریم که این یک کار نابغه است و همه می توانند از استراحت برای ایجاد فضا برای خلاقیت بهره ببرند.

معمولاً استراحت می‌تواند به پیشرفت‌هایی منجر شود.

به طور مشخص به یاد دارم که هشت سال پیش در تعطیلات زمستانی با خواهر و برادرم اسکی کردم، تلفنم را کاملاً خاموش کردم و از هوای تازه لذت بردم در حالی که از سرمای یخبندان جلوگیری کردم. در یک نقطه در وسط دویدن، یک راه حل بالقوه برای مشکلی در محل کار که ماه ها با آن نشسته بودم، پیدا کردم. مطالعات نشان می‌دهد که کار ناخودآگاه یا زمان فراموشی مفید منحصر به فرد نیست. فضای بسیار مورد نیاز برای راه حل های بهتر برای مشکلات موجود.

برای بسیاری، مرخصی با حقوق یک امر تجملی است. اما اگر بتوانید یک هفته یا حتی چند روز طول بکشد تا واقعاً از صندوق ورودی خود فاصله بگیرید، قول می دهم که پشیمان نشوید. وقتی وارد سیستم می‌شوید، کارتان آنجا خواهد بود، اما هرگز نمی‌دانید چه زمانی فرصت دیگری برای بازدید از آن مکان در فهرست سطلی خود خواهید داشت یا خاطرات مادام‌العمر با دوستان یا خانواده خود ایجاد می‌کنید. بنابراین، من از شما التماس می‌کنم که استراحت کنید و احساس گناه را پشت سر بگذارید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

حتما بخوانید : “طم طمع” واقعا چیست
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی