عمومیمقالات

4 برنامه بازنشستگی که صاحبان مشاغل کوچک باید در نظر گرفتن

۴ برنامه بازنشستگی که صاحبان مشاغل کوچک باید
در نظر گرفتن

راه اندازی یک کسب و کار کوچک به معنای آتش سوزی های روزانه و مشکلات فوری برای حل است. تنها ساعات زیادی در روز وجود دارد، بنابراین تصمیمات بلندمدت، مانند برنامه ریزی برای بازنشستگی، می توانند در مواجهه با مسائل بیشتر در محل کنار گذاشته شوند. در واقع، پیدا کردن و تحقیق بهترین برنامه های بازنشستگی برای کسب و کارهای کوچک می تواند زمان و تلاشی را ببرد که ممکن است در حال حاضر نداشته باشید. اما در نهایت، اختصاص زمان برای تنظیم یک برنامه بازنشستگی می تواند به شما و کارکنانتان آرامش خاطر و امنیت مالی بدهد. بنابراین، کدام برنامه بازنشستگی برای صاحبان مشاغل کوچک بهترین است؟ چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

برنامه های بازنشستگی برای مشاغل کوچک

برنامه های بازنشستگی برای کارمندان مشاغل کوچک شباهت هایی به برنامه های بازنشستگی برای شرکت های بزرگتر دارند. هر دو می‌خواهند بسته‌ای ارائه کنند که به آینده کارمندانشان نگاه کند و در عین حال هزینه‌ها را تا حد امکان پایین نگه دارد.

بسته به اندازه کسب و کار و مدت زمانی که در اختیار دارید، یک طرح بازنشستگی کوچکتر ممکن است گزینه بهتری باشد. چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین ما آن را به چهار مورد برتر کاهش دادیم.

۱٫ SEP IRA

A سپس IRA یا طرح بازنشستگی کارمندان ساده شده، گزینه ای است که توسط کارفرما برای شرکت هایی با یک یا چند کارمند حمایت می شود. SEP IRA از قوانین حساب بازنشستگی فردی سنتی (IRA) پیروی می کند، اما محدودیت های سهم بالاتری دارند. کارمندان همچنین می‌توانند در حین دریافت کمک‌های کارفرما در SEP IRA، در راث IRA مشارکت کنند.

این طرح‌ها معمولاً برای راه‌اندازی و نگهداری یک صاحب کسب‌وکار نسبت به طرح سنتی ۴۰۱(k) در دسترس‌تر هستند. با این حال، کارفرما باید بر خلاف ۴۰۱ (k) معمولی، تحت یک SEP IRA به حساب بازنشستگی کارمند کمک کند.

محدودیت مشارکت کارفرما: حداکثر ۲۵ درصد غرامت یک کارمند یا تا ۶۶۰۰۰ دلار، هرکدام که کمتر از محدودیت غرامت تنظیم شده IRS یعنی ۳۳۰،۰۰۰ دلار باشد.

محدودیت مشارکت کارکنان: کمک مالی کارکنان در SEP IRA مجاز نیست.

مزایا و معایب این طرح بازنشستگی برای مشاغل کوچک

مزایای SEP IRA عبارتند از:

  • راه اندازی و بهره برداری آسان: راه اندازی و نگهداری SEP IRA آسان است. همچنین هزینه های اداری کمتری نسبت به سایر طرح ها دارد. SEP IRA همچنین به پرونده های سالانه مانند ۴۰۱ (k) یا سایر برنامه های بازنشستگی نیاز ندارد.
  • سهم‌های سالانه انعطاف‌پذیر: کارفرمایان می‌توانند سالانه مقدار آن را تغییر دهند و کمک‌ها اجباری نیستند. شما فقط باید اطمینان حاصل کنید که هر درصدی از حقوقی که برای خود اختصاص می دهید، به هر کارمند نیز کمک می کنید.
  • محدودیت‌های سهم بالاتر: محدودیت‌های مشارکت بالاتر از سایر گزینه‌های طرح بازنشستگی برای مشاغل کوچک است.
  • مزیت مالیاتی: مشارکت‌های SEP IRA عموماً برای مشارکت‌های کارکنان از مالیات کسر می‌شوند.
  • برداشت‌های زودهنگام مجاز است. : شما (یا کارمندانتان) می‌توانید در صورت تنگاتنگی، از SEP IRA خارج شوید. فقط بدانید که اگر قبل از ۵۹ و نیم سالگی پول را از SEP IRA بردارید، با ۱۰ درصد جریمه به اضافه مالیات مواجه خواهید شد.

معایب SEP IRA عبارتند از:

  • کمک های فقط کارفرما: فقط کارفرمایان می توانند در SEP IRA مشارکت داشته باشند. برای افراد بالای ۵۰ سال هیچ کمک جبرانی وجود ندارد. 
  • کارفرمایان باید به طور مساوی مشارکت داشته باشند: برای مشارکت در SEP IRA، صاحبان مشاغل باید مشارکت داشته باشند. همان درصد حقوق برای هر کارمند. بنابراین، اگر به یک کارمند، از جمله خودتان، ۱۰ درصد کمک کنید، باید ۱۰ درصد به همه کارمندان کمک کنید.
  • بدون وام مشارکتی: در حالی که شما می توانند زودتر برداشت کنند، شرکت کنندگان نمی توانند از SEP IRA وام بگیرند و دارایی ها نمی توانند به عنوان وثیقه برای سایر وام ها استفاده شوند.

۲٫ کسب و کار کوچک ۴۰۱(k)

A 401 (k) ممکن است یکی از بهترین برنامه های بازنشستگی برای صاحبان مشاغل کوچک با کارمند باشد، به خصوص اگر کسب و کار شما به اندازه کافی بزرگ باشد و منابع لازم برای حفظ برنامه را داشته باشد. این طرح ها انواع مختلفی دارند و عموماً برای صاحبان مشاغل با یک یا چند کارمند در دسترس هستند. مردم بیشتر با طرح سنتی ۴۰۱(k) اما طرح‌های Safe Harbor 401(k) و Automatic Enrollment 401(k) نیز وجود دارد.

محدودیت مشارکت کارفرما: بر اساس نوع ۴۰۱(k) متفاوت است. طرح انتخاب شده و نحوه تنظیم طرح کارفرمایان می‌توانند کمک‌های مشابه یا سایر انواع کمک‌ها را انجام دهند.

محدودیت مشارکت کارکنان: تا ۲۲۵۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ برای ۴۰۱(k) سنتی، با ۷۵۰۰ دلار کمک‌های تکمیلی در دسترس است در صورتی که این طرح اجازه دهد، افراد ۵۰ ساله و بالاتر.

مزایا و معایب این طرح بازنشستگی برای مشاغل کوچک

مزایای یک کسب و کار کوچک ۴۰۱(k) عبارتند از:

  • مزایای مالیاتی برای کارمند و کارفرما : مشارکت در طرح ۴۰۱(k) به کارمندان امکان می دهد در صورتحساب مالیاتی امسال صرفه جویی کنند. با کمک دلارهای قبل از کسر مالیات به ۴۰۱(k) از طریق تعویق حقوق، درآمد مشمول مالیات کارمند برای سالی که در آن مشارکت انجام می شود کاهش می یابد. این پول می تواند بدون مالیات رشد کند تا زمانی که در دوران بازنشستگی برداشت شود. مشاغلی که به کارکنان ۴۰۱(k) کمک می کنند می توانند از اظهارنامه مالیاتی خود کسر مالیات بگیرند. یعنی تا زمانی که از محدودیت های تعیین شده توسط IRS تجاوز نکنند.
  • انعطاف پذیری کارفرما: یک ۴۰۱(k) سنتی بیشترین ارائه را دارد. انعطاف پذیری کارفرمایان می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا برای همه شرکت‌کنندگان کمک کنند، کمک‌های کارکنان را مطابقت دهند، هر دو را انجام دهند یا تصمیم بگیرند که هیچ سهمی از کارفرما ارائه نکنند. انواع دیگر طرح‌های ۴۰۱(k)، مانند Safe Harbor 401(k)، ممکن است قوانین محدودتری داشته باشند.
  • محدودیت‌های مشارکت بالاتر: ۴۰۱ (ک) طرح ها محدودیت های مشارکت بالاتری را نسبت به سایر گزینه ها ارائه می دهند. با این حال، برنامه های دیگر، مانند SEP IRA، ممکن است به شما و کارمندانتان اجازه دهد تا بیشتر پس انداز کنید.

معایب یک کسب و کار کوچک ۴۰۱(k) عبارتند از:

  • هزینه اداری و کاغذبازی: یک ۴۰۱(k) سنتی با بسیاری از هزینه های اداری همراه است. به عنوان یک کارفرما، باید اسنادی را هنگام تنظیم حساب و همچنین گزارش ها و آزمایشات سالانه ارائه دهید.

آزمایش تضمین می‌کند که مزایایی که به کارمند پایین‌رده خود ارائه می‌دهید متناسب با آنچه به مالکان و مدیران می‌دهید است.

۳٫ IRA SIMPLE 

طرح مسابقه تشویقی پس انداز برای کارکنان، یا SIMPLE IRA، یک حساب بازنشستگی فردی است که به صاحب کسب و کار و کارمند اجازه می دهد تا برای بازنشستگی از طریق مشارکت اجباری کارفرما و مشارکت اختیاری کارمند پس انداز کنند.

SIMPLE IRA دارای محدودیت مشارکت کمتری نسبت به SEP IRA است. کارفرمایان باید بر اساس قوانین تعیین شده توسط IRS به حساب های کارمندان کمک کنند.

محدودیت مشارکت کارفرما: کارفرمایان موظفند سهم کارمندان را تا ۳ درصد مطابقت دهند. کارفرما می‌تواند به‌جای سهمیه مشابه، مشارکت‌های غیرانتخابی به میزان ۲ درصد از غرامت هر کارمند، تا سقف ۳۳۰۰۰۰ دلار، حتی اگر کارمند بخواهد مشارکت نکند، بپردازد.

کارمند. محدودیت مشارکت: در سال ۲۰۲۳، کارمندان می توانند تا سقف ۱۵۵۰۰ دلار با مشارکت ۳۵۰۰ دلاری برای سنین ۵۰ سال یا بالاتر کمک کنند. اگر برنامه بازنشستگی دیگری با حمایت کارفرما دارید که در آن مشارکت می کنید، کل مشارکت شما در هر دو طرح نمی تواند از ۲۲۵۰۰ دلار تجاوز کند.

مزایا و معایب این طرح بازنشستگی برای مشاغل کوچک

مزایای SIMPLE IRA عبارتند از:

  • راه اندازی آسان و هزینه کم: راه اندازی و استفاده از IRA ساده آسان است. . تا زمانی که کسب و کار کمتر از ۱۰۰ نفر را استخدام می کند، کارفرمایان و کارمندان می توانند مشارکت کنند. برخلاف ۴۰۱(k)، شرکت ملزم به انجام آزمایش تبعیض یا ارائه گزارش سالانه نیست.
  • کمک های کارکنان: اگرچه یک IRA ساده دارای معایبی است، یکی از مزایای اصلی آن این است که کارمند می تواند انتخاب کند که آیا می خواهد با استفاده از کسر حقوق، حتی اگر کارفرمایان ملزم به مشارکت در IRA کارمند باشند. کارمندان همیشه ۱۰۰% در اختیار این طرح هستند.
  • قابل کسر مالیات: مشارکت های کارفرما برای کسب و کار در سالی که انجام می شود از مالیات کسر می شود. . سهم کارفرما را می توان به عنوان هزینه کسب و کار کسر کرد. کمک‌های کاهش حقوق کارکنان قابل کسر مالیات نیستند.

معایب یک IRA ساده عبارتند از:

  • محدودیت‌های کم مشارکت: یک روش ساده IRA نسبت به سایر برنامه های بازنشستگی محدودیت مشارکت کمتری دارد. کارمندان فقط می توانند تا ۱۵۵۰۰ دلار در سال ۲۰۲۳ پس انداز کنند، در حالی که با SEP IRA 66000 دلار است. یک طرح سنتی ۴۰۱ (k) به کارمندان اجازه می دهد تا حداکثر ۲۲۵۰۰ دلار کمک کنند، به علاوه کمک های جبرانی برای کسانی که واجد شرایط هستند.
  • جریمه های بالا برای برداشت زودهنگام: IRA های SIMPLE امکان برداشت زودهنگام را فراهم می کند. با این حال، شما باید ۱۰٪ جریمه را علاوه بر مالیاتی که بدهی دارید، بپردازید. اگر برداشت ها در دو سال اول مشارکت انجام شود، جریمه به ۲۵٪ به اضافه مالیات می رسد. شما نمی توانید در مقابل SIMPLE IRA خود وام بگیرید یا از آن به عنوان وثیقه استفاده کنید.

۴٫ طرح مزایای تعریف شده

طرح های مزایای تعریف شده از جمله این موارد است. گزینه های طرح بازنشستگی کسب و کار کوچک اما احتمالاً اولین انتخاب شما در برنامه های بازنشستگی نخواهد بود. این طرح ها یک مجموعه و پرداخت ماهانه از پیش تعیین شده را به شرکت کنندگان ارائه می دهند که اغلب بر اساس طول مدت اشتغال، سابقه حقوق و بازده سرمایه گذاری آنها است. در حالی که می توانید برای بازنشستگی سریع پس انداز کنید، اما نگهداری برنامه های مزایای تعریف شده می تواند پرهزینه و زمان بر باشد. مبلغ سهم باید هر سال توسط یک اکچوئر تعیین شود.

این طرح‌ها عموماً برای افرادی که فقط چند کارمند دارند یا آر فرد خوداشتغال با درآمد بالا که می خواهد مقدار زیادی برای بازنشستگی پس انداز کند.

محدودیت مشارکت کارفرما: این مقدار سالانه تعیین می‌شود و میزان مشارکت می‌تواند بیشتر از سایر طرح‌ها باشد.

محدودیت مشارکت کارکنان: کارمندان می‌توانند مشارکت کنند، اما کارفرمایان در درجه اول کسانی هستند که مشارکت می‌کنند.

مزایا و معایب این طرح بازنشستگی برای مشاغل کوچک

مزایای طرح مزایای تعریف شده عبارتند از:< /p>

  • مزایای بازنشستگی قابل پیش‌بینی: یک طرح مزایای تعریف شده، مقدار مشخصی را از طریق پرداخت‌های ماهانه ثابت، مانند مستمری عادی یا یک پرداخت یکجا، به کارکنان ارائه می‌کند. این طرح همچنین ممکن است مزایای بازماندگی را برای همسر در نظر بگیرد.
  • مزایای قابل توجه در مدت زمان کوتاه: کارفرمایان می توانند بیشتر از سایر برنامه های بازنشستگی کمک کنند (و کسر کنند). این می تواند گزینه جذابی برای صاحبان مشاغل کوچک پردرآمد باشد که خواهان یک جریان درآمد قابل اعتماد در دوران بازنشستگی هستند. با این حال، اگر کارمندان زیادی داشته باشید، ممکن است گران شود.
  • شما می‌توانید برنامه‌های بازنشستگی دیگری نیز داشته باشید: راه‌اندازی یک طرح مزایای تعریف‌شده اینگونه نیست. شما را از ارائه ۴۰۱(k) یا سایر برنامه های بازنشستگی از طریق کسب و کار خود باز می دارد.

معایب طرح مزایای تعریف شده عبارتند از:

  • پرهزینه و وقت گیر برای نگهداری: یک برنامه با مزایای تعریف شده تقریباً تمام خطرات اداری و مشارکتی بر کارفرما یا صاحب کسب و کار. با این حال، یک کارمند می‌تواند تحت شرایط خاصی به طرح کمک کند.
  • نظارت اکچوئری: طرح‌های مزایای تعریف شده به یک اکچوئری نیاز دارند تا سهم سالانه را تعیین کند. کسب و کار بر اساس درآمد و هزینه های سالانه به برنامه می پردازد. اگر مبلغی را که هر سال کمک می کنید تغییر دهید، باید هزینه های اضافی بپردازید، یا بیشتر یا کمتر از آنچه اکچوئر تعیین می کند.

خط پایین

ایجاد یک برنامه بازنشستگی کسب و کار کوچک فقط یک کار عملی نیست ایده ای که به شما کمک می کند برای آینده پس انداز کنید. این می تواند به شما کمک کند تا کارمندان را به عنوان بخشی از بسته مزایای کلی خود جذب کرده و نگه دارید و اطمینان حاصل کند که شما به عنوان صاحب کسب و کار، برای بازنشستگی پس انداز می کنید.

در حالی که شما تنها فردی هستید که می‌توانید بهترین تصمیم را برای کسب‌وکارتان بگیرید، کار کردن با یک متخصص مالیاتی می‌تواند مفید باشد تا به شما کمک کند برنامه بازنشستگی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با کسب و کار و کارمندان شما باشد.

عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی