عمومی

Wix اکنون سازنده متن هوش مصنوعی خود را دارد

Wix اکنون سازنده متن هوش مصنوعی خود را دارد

Wix اخیراً راه اندازی AI Text Creator در ویرایشگر Wix، که به گفته این شرکت به کاربران امکان تولید محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد را برای وب سایت های خود می دهد.

این ویژگی جدید به طور قابل توجهی کیفیت وب سایت را بهبود می بخشد. محتوا در حالی که به طور همزمان فرآیند ساخت وب سایت را ساده می کند. از AI Text Creator می‌توان برای ایجاد عناوین خلاقانه یا شخصی‌سازی متن و فرمول‌بندی دقیق آن برای یک وب‌سایت استفاده کرد.

svg%3E - Wix اکنون سازنده متن هوش مصنوعی خود را دارد



حل مشکل ایجاد محتوا

Wix AI Text Creator را ساخته است زیرا آنها معتقدند ایجاد محتوا مشکلی است که کاربران هنگام ساخت وب سایت خود در پلتفرم Wix دارند. ایده این است که سازنده متنی را در اختیار کاربران Wix قرار دهد که «تقریباً برای استفاده آماده است».

از کاربران خواسته می شود سوالاتی که برای دستیابی به بهترین نتایج برای محتوای وب سایت خود مهندسی شده اند. با وارد کردن چند ورودی برای توصیف محتوای مورد نظر، خلق متن AI مجموعه‌ای از عناوین، برچسب‌ها و پاراگراف‌های سفارشی را در عرض چند ثانیه ایجاد می‌کند.

AI برای تولید “کیفیت متن بی نظیر”

رئیس ویرایشگر Wix، و همچنین رئیس پلتفرم ویرایشگر Wix و رسانه Wix، اودد ناچشون، گفت: “درک عمیق ما از محتوای وب سایت درست است. طول متن، اطلاعات مهم برای برجسته کردن و لحن مناسب، همراه با GPT-3، کیفیت متن بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کلید داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای است. ما مشتاقانه منتظر ادامه استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی فرآیند ایجاد وب‌سایت برای کاربرانمان هستیم.»

قدرت GPT-3 Prose

همانطور که توسط Nachshon بیان شد، متن -تکنولوژی ایجاد توسط GPT-3 که مخفف Generative Pre-trained Transformer 3 می باشد. GPT-3 مقداری متن اولیه را به عنوان یک اعلان دریافت می‌کند و سپس متن بیشتری را تولید می‌کند که از دستور ادامه می‌یابد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

آخرین سرفصل ها را از Small دریافت کنید روندهای تجاری ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
حتما بخوانید : ۵ ویژگی مشتریان بد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی