عمومی

تاثیر تورم بر قیمت بیمه وسایل نقلیه هم

تاثیر تورم بر قیمت بیمه وسایل نقلیه
هم

تورم اخیراً بر بسیاری از جنبه های زندگی در ایالات متحده تأثیر گذاشته است، به طوری که شرکت های بزرگ بیمه اتومبیل در حال حاضر نیز درخواست افزایش نرخ در سال جاری را ارائه کرده اند.



تورم نیز بر قیمت بیمه وسایل نقلیه تاثیر دارد

حق بیمه خودرو قبلاً از ۵٪ به ۱۵٪ افزایش یافته است که حدود ۱۶٫۵۵ دلار در سال یا ۱۳۸ دلار در ماه افزایش یافته است. اکنون بزرگترین شرکت های بیمه خودرو در ایالات متحده با ثبت درخواست افزایش نرخ در سال ۲۰۲۲ به مشکلات اضافه می کنند. افزایش احتمالاً تأثیر سختی بر هر صاحبان مشاغل کوچکی که ناوگان دارند یا هر تعداد وسیله نقلیه واقعاً دارند خواهد داشت. مشکل دیگر اثر ضربه ای است. به عنوان مثال، با توجه به تورم بیمه خودرو، استیت فارم قصد دارد تا ۴٫۲٪ افزایش یابد، در حالی که پیش بینی شده است که Allstate نرخ ها را تا ۱۲٪ افزایش دهد.

عوامل اصلی مؤثر در افزایش نرخ. از جمله افزایش قیمت گاز و همچنین درجات بالاتر سرقت سوخت و کمبود نیروی کار. اختلالات زنجیره تامین نیز ادامه دارد.

قیمت های بالای گاز “تهدیدی برای استانداردهای زندگی” است

بر اساس BuyAutoInsurance، ۴۳ درصد از آمریکایی ها اعلام کردند که افزایش قیمت بنزین بزرگترین نگرانی آنها در سال ۲۰۲۲ است. جودی رل، فرماندار کانکتیکات، گفت: «این افزایش مداوم قیمت بنزین برای مصرف کنندگان، برای اقتصاد ما و برای همه مشاغل دیگر بد است. این به ما صدمه می زند و برای ما هزینه های شغلی را به همراه دارد.

ریچارد کرتین گفت: «مصرف کنندگان قیمت بالای بنزین را تهدیدی برای استانداردهای زندگی خود و تهدیدی برای توانایی اقتصاد برای ایجاد مشاغل جدید می دانند. اقتصاددان و محقق آمریکایی.

کارشناس بیمه ملی در فدراسیون مصرف کنندگان آمریکا، داگ هال، افزود: “من شاهد افزایش حق بیمه در محدوده ۵٪، ۱۰٪ و حتی ۱۵٪ بوده ام. افزایش نرخ ها باعث افزایش هزینه های بالای مالکیت خودرو می شود. این آچار بزرگی را در بودجه افرادی می‌اندازد که واقعاً به سختی می‌توانند زندگی خود را تامین کنند. در سال ۲۰۲۲، متوسط ​​هزینه پر کردن باک بنزین خودرو به ۵۱٫۸۷ دلار رسید. پر کردن مخزن موتور سیکلت در حال حاضر به طور متوسط ​​۱۹٫۹۵ دلار است، در حالی که هزینه پر کردن مخزن یک کامیون به ۹۹٫۷۵ دلار رسیده است. اکنون حق بیمه ها نیز در حال افزایش هستند، صاحبان وسایل نقلیه به شدت به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های خود هستند.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی