عمومی

کمک هزینه مشاغل کوچک برای درخواست در فوریه

کمک هزینه مشاغل کوچک برای درخواست در فوریه

اگر به دنبال درخواست برای کسب و کار کوچک هستید< /a> کمک های مالی در ماه فوریه می دهد، شما خوش شانس هستید. طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها برای کسب‌وکارها در سراسر کشور در دسترس است، از کمک‌های بلاعوض که از مشاغل روستایی حمایت می‌کنند تا برنامه‌هایی که به طور خاص برای ویترین فروشگاه‌های مرکز شهر هستند. ما طیف گسترده‌ای از فرصت‌ها را گردآوری کرده‌ایم که همه آنها را می‌توانید برای این ماه درخواست کنید.

جایزه قهرمان جامعه کسب‌وکارهای کوچک Citizens

Citizens Bank در حال حاضر اجرای مسابقه کمک هزینه سالانه خود برای مشاغل کوچک. جایزه قهرمان جامعه کسب‌وکارهای کوچک شامل ۳۰ کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری است که بین شرکت‌های ۱۴ ایالتی که شهروندان در آن تجارت می‌کنند، توزیع می‌شود. برخی از کمک های مالی به مشاغل متعلق به زنان، اقلیت ها و کهنه سربازان اختصاص می یابد. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند از الان تا ماه فوریه به‌صورت آنلاین درخواست دهند.

svg%3E - کمک هزینه مشاغل کوچک برای درخواست در فوریه

Grant Upfit Storefront Raleigh

اتحاد مرکز شهر رالی پذیرش برنامه های کاربردی برای ویترین Upfit Grant. این برنامه ۹۰,۰۰۰ دلاری به ۹ کسب و کار در مرکز شهر کمک های مالی اعطا می کند تا از پیشرفت های مختلف ساختمان های تجاری حمایت کنند. درخواست‌ها و اسناد پشتیبان باید تا ۱ فوریه به اتحاد مرکز شهر رالی ارسال شوند.

شیکاگو کمک هزینه بازسازی مشاغل کوچک ناحیه هفتم

کسب و کارها در برخی از محله‌های شیکاگوی شمالی می‌توانند درخواست برای کمک از طریق کمک هزینه بازسازی مشاغل کوچک ناحیه ۷٫ این برنامه برای کسب‌وکارهای کوچکی که فرصت‌های کمک مالی قبلی را از دست داده‌اند و آن‌هایی که با مشکلات مالی مواجه هستند یا در خطر تعطیلی هستند، آزاد است. مشاغل واجد شرایط با موقعیت مکانی آجر و ملات در منطقه می توانند برای یکبار کمک هزینه های خرد ۱۰۰۰۰ دلاری برای پوشش هزینه های مختلف درخواست دهند. درخواست‌ها اکنون تا ۲ فوریه پذیرفته می‌شوند.

Marquette Match on Main Grant Program

Marquette، اداره توسعه مرکز شهر میشیگان، درخواست‌هایی را از مشاغل مرکز شهر به ارسال برای برنامه Match on Main در میشیگان. این برنامه تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار را به صورت تطبیق وجوه به مشاغل سراسر ایالت ارائه می دهد، اما درخواست ها باید از طریق DDA یا گروه های تجاری مشابه ارسال شوند. هر سازمان می تواند برای حداکثر دو کسب و کار درخواست ارسال کند. آخرین مهلت درخواست با Marquette DDA 5 فوریه است.

برنامه کمک به تولید هاوایی

شرکت توسعه فناوری هاوایی حمایت از مشاغل تولیدی از طریق یک برنامه کمک هزینه جدید. برنامه کمک به تولید کمک های بازپرداختی را برای پوشش هزینه های مختلف مانند ارتقاء تجهیزات یا مطالعات امکان سنجی ارائه می دهد. مشاغل واجد شرایط می توانند بین ۱۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. ۱۶ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

کمبریج Small Business COVID-19 Grant Assistance

Cambridge, Massachusetts در حال حاضر چرخه کمک بلاعوض کووید-۱۹ برای کسب و کارهای کوچک. این برنامه تا سقف ۱۵۰۰۰ دلار به مشاغل دارای موقعیت مکانی آجر و ملات یا تا ۷۵۰۰ دلار برای مشاغل خانگی ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید دارای مالکیت محلی باشند، وابسته به یک فرنچایز نباشند، و تحت تأثیر منفی این بیماری همه‌گیر قرار بگیرند. این برنامه همچنین مشاغلی با کمتر از ۵۰ کارمند را که قبلاً از طریق برنامه های کمک هزینه مشابه بودجه امدادی دریافت نکرده اند، اولویت بندی می کند. ۱۶ فوریه آخرین مهلت ارسال درخواست است.

U.S. برنامه کسب و کار توسعه روستایی وزارت کشاورزی

برنامه کسب و کار توسعه روستایی یک برنامه سراسری است که حمایت مالی و کمک های فنی را به مشاغل روستایی ارائه می دهد. USDA کمک های بلاعوض، وام و تضمین های مالی را برای حمایت از طیف وسیعی از مشاغل روستایی و نیازهای آنها ارائه می دهد. آخرین مهلت درخواست برای دور مالی فعلی ۲۸ فوریه است.

کمک های مالی کسب و کار کوچک آنتیوخ

آنتیوک، کالیفرنیا ، است حمایت از مشاغل کوچک در مناطق پر جرم شهر با ارائه کمک های مالی که می تواند برای ارتقاء ایمنی و امنیت استفاده شود. این چهارمین دور برنامه کمک های مالی کسب و کار کوچک است که بین ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار برای هر کسب و کار ارائه می دهد. درخواست‌ها برای دور بودجه فعلی باید تا ۲۹ فوریه ارسال شوند.

کمک هزینه بهبود کسب و کار Seguin

Seguin، تگزاس، در حال حاضر عملکرد کمک هزینه بهبود کسب و کار خود ( برنامه BIG). این برنامه وجوه بازپرداختی را ارائه می دهد که ممکن است تا ۷۵ درصد از بهبودهای واجد شرایط یا حداکثر مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار را پوشش دهد. درخواست ها تا آخرین روز هر ماه پذیرفته می شود. در صورت باقی ماندن بودجه، شهر ممکن است به پذیرش درخواست‌ها ادامه دهد.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی