عمومی

چگونه Hydrovac ایالات متحده حفر و به طلا رسید

چگونه Hydrovac ایالات متحده حفر و به طلا رسید

کولدیپ پنچال در سال ۲۰۱۲ وارد دانشگاه ایندیانا-دانشگاه پردو ایندیاناپولیس شد، آماده برای تحصیل مدیریت ساخت و ساز. او با خانواده‌اش از هند به ایندیانا مهاجرت کرده بود، و با کار در میزهای جلو، شیفت‌های شبانه، و ساخت و ساز در متل‌هایی که خانواده‌اش به آنها مراجعه کرده بودند، بزرگ شد. او عرق کردن و تلاش والدینش را تماشا کرد و تصمیم گرفت که روزی به پدرش در اجرای پروژه های نوسازی کمک کند. اما پانچال در اولین روز حضورش در دانشگاه بدترین نوع تماس تلفنی را دریافت کرد: پدرش سه طبقه از پشت بام هتل سقوط کرده بود و جراحات شدیدی متحمل شده بود. ماهش پنچال هشت روز بعد درگذشت. کولدیپ که ویران شده بود، قبل از بازگشت به مدرسه مرخصی گرفت، MBA خود را گرفت و به دنبال فرصت‌های مرتبط با ساخت و ساز برای ایجاد یک تجارت بود. در سال ۲۰۱۸، او US Hydrovac را در ایندیاناپولیس، در زمینه رشد سریع حفاری آبی راه اندازی کرد. هرگز در مورد آن نشنیده اید؟ پنچال هم نداشت. — همانطور که به پیتر کیتینگ گفته شد

بعد از دانشگاه، ازدواج کردم و حدود یک سال در شیکاگو زندگی کردم. کار برای یک پیمانکار عمومی بزرگ کار پدرم بازسازی هتل ها بود، اما او بیش از حد قول می داد، زیاده روی می کرد و سپس دستمزد کمتری می گرفت. من همچنین می خواستم در ساخت و ساز باشم، اما می خواستم یک صنعت خاص هنوز در نوآوری خود است مرحله. من و چند تن از دوستان کالجم، تایلر وورمن و دوایت کلیف، متوجه موارد خطی برای چیزی به نام حفاری آبی در بودجه پروژه ها شدیم. این یک روند در حال ظهور بود. تایلر گفت: بیایید یک شرکت هیدروواک راه اندازی کنیم. و همین بود. ایده ماندگار شد.

حفاری هیدرولیکی اساساً شامل یک واشر فشار روی استروئیدها است که روی شاسی یک نیمه کامیون قرار می گیرد. یک شلنگ بلند به داخل زمین امتداد می یابد و هوا و آب را به داخل خاک می ریزد و دوغاب مایعی را ایجاد می کند که به داخل مخزن زباله مکیده می شود. خطوط برق یا فاضلاب یا آب را بدون خطر ضربه زدن به آنها با وسیله مکانیکی مانند بیل مکانیکی در معرض دید قرار می دهد. مطمئنم درباره برخورد پیمانکاران با خطوط گاز و انفجار خانه ها شنیده اید.

توسعه این تجارت آسان نیست، از آنجایی که تجهیزات گران است – یک کامیون حدود نیم میلیون دلار قیمت دارد. در سال ۲۰۱۷، متوجه شدم که قبل از مرگ پدرم، شراکت کوچکی در متل داشته است. وقتی فروخته شد، حدود ۱۲۵۰۰۰ دلار به من ارث رسید. این کار زندگی مادر و پدرم بود، و به نظر من، پول باید در خانواده سرمایه گذاری می شد.

من کارم را رها کردم و من و همسرم به ایندیاناپولیس برگشتیم، جایی که من و شرکایم چیزی در مورد بازار ساخت و ساز می دانستیم.

ما بررسی های لازم را به مدت شش ماه انجام دادیم. ما در حفاری آبی هر چه می‌توانستیم خواندیم – چیز زیادی نبود. و ما Hydrovac را با دو اپراتور کامیون و ارث من راه اندازی کردیم – که حدود سه ماه طول کشید. مجبور شدم از والدین همسرم پول بیشتری بخواهم و خوشبختانه آنها توانستند آن را به ما قرض دهند.

در ابتدا. من فروشنده بودم، رئیس توسعه کسب و کار، و – اگر به نیروی کار اضافی نیاز داشتیم – وارد سوراخ می شدم. مردم می گفتند: آیا این صاحب شرکت است؟ و من می خواهم بگویم، “پس چی؟” با گذشت زمان، تایلر، که پنج حساب اول ما را به دست آورد، نقش روزانه کمتری در این تجارت داشت و دوایت سهام خود را فروخت.

شرکتی که بر هیدروواک تسلط دارد Badger Daylighting است که اساساً این صنعت را ۳۰ سال پیش در میادین نفتی غرب کانادا ایجاد کرد. این یک شرکت دولتی با بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد سالانه است و به کل قاره خدمات ارائه می دهد. واقعاً تا زمانی که ما به میدان آمدیم، بازیکنان منطقه ای وجود نداشتند. ما هیاهو کردیم کار را تعقیب کردیم، مشتری ها را تعقیب کردیم. مجبور بودیم.

همانطور که شرکت ما رشد کرد، من به دنبال افرادی در ساخت و ساز می گشتم که مدت ها از خود گذشتگی داشتند. مرد شماره دو من مردی است که سه سال از من بزرگتر است که در آخرین شرکتش بیش از حد کار کرده و مورد قدردانی قرار گرفته بود. این شخص شگفت انگیز است، و او بیش از هر کس دیگری به من و شرکت اهمیت می دهد. حدود دو سال بعد، ما خدمات تکمیلی مانند ارزیابی خط لوله را اضافه کردیم – اساساً ارسال یک دوربین روباتیک به پایین خطوط آب و فاضلاب برای بازرسی و تمیز کردن آنها. ما اکنون ۳۵ کارمند و ۱۲ خدمه داریم و در سال ۲۰۲۱ ۶٫۳ میلیون دلار درآمد داشته ایم.

وقتی کووید شیوع پیدا کرد، برخی از بخش های حمل و نقل پروژه ها را سرعت بخشید زیرا ترافیک کمتری در جاده وجود داشت. این ما را در اولین بخش حیاتی این همه گیری سرپا نگه داشت. سپس چند پروژه عظیم گرفتیم. در لوئیزویل، یک فاضلاب آجری به قطر هشت فوت و بیش از ۱۰۰ سال قدمت از برادوی می گذرد و در سال ۲۰۲۰ شروع به غارنوردی در آن کرد – آنها در خیابان فروچاله هایی داشتند. ما ۱۰ ماه آنجا بودیم.

این ما هستیم. وقتی توالت شما کار نمی کند، وقتی برق شما کار نمی کند، آن وقت است که ما در حال تماس هستیم. این واقعاً باشکوه نیست، اما ما یک جایگاه ویژه داریم. جالب است. و صنعت در حال رونق است.

بیشتر کاوش کنید Inc. 5000 COMPANIESgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه Hydrovac ایالات متحده حفر و به طلا رسیدمستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی