عمومی

بهترین نرم افزار صورتحساب برای مشاغل کوچک در سال 2023

بهترین نرم افزار صورتحساب برای مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید ، بر کسی پوشیده نیست که چقدر فاکتور در حفظ جریان نقدی شما مهم است. اما دانستن اینکه از کدام نرم‌افزار صورت‌حساب استفاده کنید می‌تواند مشکل باشد زیرا بازار پر از گزینه‌ها است.

خوشبختانه، ما برای شما تحقیق کرده‌ایم و فهرستی به‌روز از بهترین نرم‌افزارهای صورت‌حساب برای مشاغل کوچک جمع‌آوری کرده‌ایم. مالکان در سال ۲۰۲۳٫ بیایید وارد این موارد شویم:



نرم افزار صورتحساب چیست؟

نرم افزار صورتحساب یک برنامه نرم افزاری است که به کسب و کارها کمک می کند فاکتورها و پرداخت های خود را پیگیری کنند. می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا فاکتورها را ایجاد، ارسال، و ردیابی کنند و در زمان سررسید و دریافت پرداخت‌ها از آن مطلع باشند.

نرم‌افزار صورت‌حساب همچنین می‌تواند با ردیابی هزینه‌ها و ایجاد گزارش به کسب‌وکارها در مدیریت امور مالی خود کمک کند. برخی از برنامه‌های نرم‌افزار صدور صورت‌حساب با سایر نرم‌افزارهای مالی، مانند نرم‌افزار حسابداری یا پردازشگرهای پرداخت، ادغام می‌شوند و ردیابی همه داده‌های مالی خود را در یک مکان برای کسب‌وکارها آسان‌تر می‌کنند.

 

چرا باید از نرم افزار صورتحساب برای کسب و کارهای کوچک استفاده کنید

Here دلایل کلیدی که چرا باید از نرم افزار صورتحساب در کسب و کار خود استفاده کنید:

  • نرم افزار فاکتور اغلب دارای ویژگی هایی است که در زمان صرفه جویی می کند، مانند توانایی ایجاد و ارسال سریع فاکتورها، شماره گذاری خودکار فاکتورها، و گزینه ای عبارات یا پاراگراف های پرکاربرد را ذخیره کنید.
  • با نرم افزار صورتحساب، شما همچنین می تواند پرداخت ها و هزینه ها را پیگیری کند. این اطلاعات می‌تواند هنگام تهیه اظهارنامه‌های مالیاتی یا سایر اسناد مالی مفید باشد.
  • صورت‌حساب آنلاین به شما امکان می‌دهد ببینید چه زمانی پرداخت‌های آنلاین انجام می‌شود و دریافت می‌شود، که می‌تواند به شما کمک کند جریان نقدی و بودجه خود را کنترل کنید.
  • یک فاکتور با طراحی خوب که به راحتی قابل خواندن باشد، تأثیر خوبی به مشتریان شما می‌دهد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، بیشتر نرم‌افزارهای صورت‌حساب به شما این امکان را می‌دهند که کسب و کار خود را بهتر درک کنید. این به این دلیل است که تجزیه و تحلیل ارائه شده توسط آن برنامه های نرم افزاری می تواند به شما کمک کند بفهمید کدام محصولات سریع می فروشند و کدام محصولات کندتر حرکت می کنند.

svg%3E - بهترین نرم افزار صورتحساب برای مشاغل کوچک در سال 2023

برترین راه حل های نرم افزار صدور صورتحساب

۱٫ Zoho Invoice

Zoho Invoice یک نرم افزار رایگان صورتحساب آنلاین برای مشاغل کوچک است. این به شما امکان می‌دهد فاکتورهای حرفه‌ای بسازید، صورت‌حساب را به واحد پولی که می‌خواهید انجام دهید و یادآوری‌های پرداخت را خودکار کنید. با فاکتور Zoho، حتی می‌توانید تکرار را خودکار کنید فاکتورها این صورت‌حساب را ساده می‌کند تا بتوانید روی کسب‌وکارتان تمرکز بهتری داشته باشید.

ابزار Zoho Invoice به‌صورت رایگان در دسترس است.

۲٫ Quickbooks Online

QuickBooks Online ایجاد و ردیابی فاکتورها را در حال حرکت آسان می کند. صاحبان SMB می توانند کدهای HSN/SAC را ذخیره کنند، فاکتور تولید کنند و مالیات قابل پرداخت را به طور خودکار محاسبه کنند. QuickBooks Online صورت‌حساب و پرداخت سریع را تضمین می‌کند ترخیص کالا از گمرک. همچنین به خوبی با صدها برنامه محبوب شخص ثالث ادغام می شود.

طرح پایه QuickBooks Online ماهیانه ۱۵ دلار هزینه دارد. طرح‌های بالاتر با ویژگی‌هایی مانند ردیابی هزینه، تجزیه و تحلیل، و مدیریت موجودی نیز در دسترس هستند.

۳٫ فاکتورهای مربعی

فاکتورهای مربعی ابزاری آسان برای ارسال فاکتورها و برآوردهای دیجیتالی است. این به کسب و کارها امکان می دهد فاکتورها ایجاد کنند، پرداخت ها را ردیابی کنند و تجزیه و تحلیل ها را از یک مکان نظارت کنند. Square Invoices حتی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا گزینه پرداخت را فعال کنند. این ابزاری ایده‌آل برای مدیریت تراکنش‌های شما و در عین حال حفظ روابط با مشتری است.

Square Invoices یک طرح رایگان برای همیشه با تمام ویژگی‌های صورت‌حساب دارد. همچنین دارای یک طرح ماهانه ۲۰ دلاری با ابزارهای مدیریت مالی بیشتر است.

۴٫ Brightpearl

Brightpearl یک بسته نرم افزاری است که متناسب با نیازهای صورتحساب مشاغل خرده فروشی است. ویژگی‌های مختلفی را برای رسیدگی و پردازش پیش‌فرم و صورت‌حساب‌های واقعی ارائه می‌کند. 

Brightpearl دارای ویژگی‌های قیمت‌گذاری و صورت‌حساب انعطاف‌پذیر برای مدیریت کارآمد جریان نقدی است. حتی می‌توانید بخشی از پرداخت‌ها و سپرده‌های بانکی را ردیابی کنید و وضعیت هر پرداخت را به خوبی مشاهده کنید.

Brightpearl قیمت‌گذاری خود را بر اساس نیازهای تجاری تنظیم می‌کند.

 

 

۵٫ PaySimple

PaySimple صورتحساب را با پرداخت ها ادغام می کند تا عملیات کسب و کار کوچک را ساده کند. برای مشاغل مبتنی بر خدمات که نیاز به پرداخت از چندین نقطه فروش دارند، سودمند است. PaySimple با صورت‌حساب آنلاین و پردازش آسان پرداخت‌های آنلاین، گردش کار را قابل مدیریت می‌کند.

قیمت PaySimple از ۶۹٫۹۵ دلار در ماه شروع می شود.

۶٫ FreshBooks

FreshBooks یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر است که با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است. صورتحساب را روی خلبان خودکار قرار می دهد. صورتحساب خودکار حرفه ای FreshBooks  امکان ایجاد سریع فاکتورهای تمیز و قابل تنظیم را فراهم می کند. همچنین می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را بپذیرید، وضعیت آن‌ها را پیگیری کنید و یادآوری‌هایی را برای پرداخت‌های دیرهنگام ارسال کنید.

قیمت‌گذاری FreshBooks از ۱۶٫۵۰ دلار در ماه برای مشتریان قابل پرداخت نامحدود شروع می‌شود. طرح‌های بالاتر با ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش‌های بهتر نیز در دسترس هستند.

۷٫ Wave

Wave یک راه حل نرم افزاری صورتحساب مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک است. تمام نیازهای صورتحساب و پرداخت را برطرف می کند. اطلاعات با اطلاعات مشتری همگام‌سازی می‌شود. 

برنامه Wave کمک می کند ایجاد فاکتورهای سفارشی و خودکار کردن فرآیند صورتحساب. حتی می‌توانید صورت‌حساب‌های تکرارشونده را تنظیم کنید و پردازش پرداخت را برای مشتریان مکرر به‌طور خودکار انجام دهید.

برنامه صورت‌حساب موج برای صورت‌حساب رایگان است.

۸٫ InvoiceSimple

InvoiceSimple یک برنامه صورتحساب بصری برای صاحبان مشاغل است. این خود را به عنوان ساده‌ترین راه برای کسب‌وکارهای کوچک و فریلنسرها برای فاکتور دادن به مشتریان معرفی می‌کند. فاکتور ساده، صورت‌حساب را برای افراد تجاری ساده می‌کند. این به شما امکان می دهد صورتحساب را از طریق تلفن همراه و لپ تاپ انجام دهید تا به شما کمک کند تا در کل سازماندهی کنید.

می توانید فاکتور را امتحان کنید ساده به صورت رایگان.

۹٫ Sage Intacct

Sage Intacct برای بازرگانانی با جریان صورتحساب پیچیده که نیاز به کنترل دانه ای بر فرآیند دارند ایده آل است. این ابزار قدرتمند کنترل کامل بر روی صورتحساب را با مشاهده بلادرنگ وضعیت پرداخت فراهم می کند. اشتراک Sage Intacct شامل دسترسی به انجمنی از همتایان صنعت صاحبان مشاغل می توانند با آنها تعامل داشته باشند و کمک و به روز رسانی های صنعت دریافت کنند.

قیمت طرح های Sage Intacct به ویژگی هایی بستگی دارد که برای خود انتخاب می کنید. کسب و کار.

۱۰٫ Xero

صورتحساب آنلاین Xero یکی دیگر از ابزارهای بصری برای مشاغل کوچک است. این به شما امکان می دهد فاکتورهای آنلاین خود را سفارشی کنید، یادآورهای خودکار را تنظیم کنید و مستقیماً از برنامه فاکتور را تهیه کنید. شما می توانید از بین فاکتورهای سفارشی، آماده یا از پیش تنظیم شده بدون خروج از برنامه انتخاب کنید. با Xero، می‌توانید پرداخت‌های فوری را به‌صورت آنلاین نیز بپذیرید. این کار را برای مشتریان آسان می کند که به شما پرداخت کنند.

برنامه های قیمت گذاری برای Xero از ۲۵ دلار در ماه شروع می شود، با طرح های بالاتر برای ابزارهای حسابداری جامع.

 

<. span class="ez-toc-section" id="More_Invoicing_Software_Options_for_Small_Business">گزینه های نرم افزار صدور صورتحساب بیشتر برای مشاغل کوچک

در اینجا برخی موارد دیگر وجود دارد. نرم افزار صورتحساب و صورتحساب برای مشاغل کوچک:

۱۱٫ Invoice2go

Invoice2go یک ابزار صورتحساب با استفاده آسان و سازگار با موبایل برای ایجاد فاکتورها در محل است. این به صاحبان مشاغل امکان می دهد فاکتورها را از طریق ایمیل، پیام رسان و حتی متن ارسال کنند. برای مشاغل جدید، Invoice2go در زمان صرفه جویی می کند. می‌توانید نشان‌واره، فونت‌ها و رنگ‌های کسب‌وکار را سفارشی کنید و فوراً یک فاکتور ایجاد کنید.

Invoice2go طیف وسیعی از طرح‌ها را دارد، با طرح شروع ۵٫۹۹ دلار در ماه.

۱۲٫ ChargeBee

ChargeBee یک ابزار فاکتور محبوب برای مشاغل در فضای Saas و اشتراک است. صورت‌حساب مکرر را خودکار می‌کند، بنابراین نیازی به پردازش صورت‌حساب‌های دستی ندارید. ChargeBee از چندین ارز و مدل های اشتراک پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد مدیریت کنید لیست مشتریان جهانی همچنین می‌توانید به تجزیه و تحلیل‌های بی‌درنگ دسترسی داشته باشید تا عملکرد صورت‌حساب خود را پیگیری کنید.

ChargeBee یک طرح رایگان دارد که ویژگی‌های اساسی مدیریت صورت‌حساب و اشتراک را ارائه می‌دهد. طرح های بالاتر نیز موجود است.

۱۳٫ Harvest

Harvest یک ابزار نرم افزاری صورتحساب و صورتحساب آنلاین است که صورتحساب بر اساس زمان را به طور کارآمدی خودکار می کند. برای مشاغل ارائه دهنده خدمات مناسب ترین است. Harvest به صورت‌حساب خودکار، پرداخت‌های یکپارچه و مشتری اجازه می‌دهد مدیریت، همه در یک مکان بسته به در دسترس بودن، می‌توانید به صورت خودکار از مشتریان صورت‌حساب دریافت کنید یا کار را به تیم خود اختصاص دهید.

Harvest یک برنامه رایگان برای همیشه برای یک کاربر دارد. این یک برنامه ماهانه ۱۲ دلاری برای هر کاربر برای چندین کاربر و پروژه دارد.

۱۴٫ Invoice Ninja

Invoice Ninja یک ابزار صورتحساب رایگان برای استفاده است. این به صاحبان مشاغل امکان می دهد به صورت رایگان نقل قول، فاکتور و پرداخت را دریافت کنند. همچنین به ردیابی زمان قابل پرداخت، صورت‌حساب خودکار و تنظیم صورت‌حساب‌های تکراری کمک می‌کند. تسهیلات دریافت پیش سپرده و پرداخت جزئی مشکلات را بیشتر می کند. حتی می‌توانید با Invoice Ninja.

Invoice Ninja یک طرح رایگان به همراه طرح‌های بالاتر برای ویژگی‌های بیشتر دارد.

 

 

۱۵٫ Invoicera

Invoicera یک سیستم مدیریت کل فاکتور و صورتحساب است. از انواع مشاغل، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت ها پشتیبانی می کند. Invoicera به راحتی با ابزارهای مدیریت کسب و کار موجود برای سفارشی سازی ادغام می شود مطابق با کسب و کار و به یک شخص اجازه می‌دهد چندین کسب‌وکار را از طریق یک حساب واحد کنترل کند.

طرح شروع Invoicera به‌صورت رایگان با ویژگی‌های محدود در دسترس است. طرح‌های بالاتر دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر را ارائه می‌دهند.

۱۶٫ Hiveage

Hiveage یک ابزار صورتحساب مبتنی بر ابر برای مشاغل کوچک است. این شما را با مجموعه ای از ویژگی های حسابداری سنگین نمی کند. با Hiveage، می توانید پرداخت ها و پول نقد را به راحتی مدیریت کنید . رابط کاربری ساده آن، صدور صورت حساب به مشتریان و پیگیری درآمد را آسان می کند. می‌توانید به راحتی مقادیر مالیات، تخفیف‌ها و هزینه‌های حمل و نقل را وارد کنید.

Hiveage با طرح رایگان طرح‌های ارتقا یافته نیز در دسترس هستند و به بسیاری از ویژگی‌های دیگر دسترسی دارند.

۱۷٫ BillBooks

Billbooks یک پلت فرم صورتحساب آنلاین است که به طور خاص برای مشاغل کوچک ساخته شده است. این یک ابزار هوشمند است که سرعت فاکتور را افزایش می دهد. این برنامه زمان‌بندی کمکی و یادآوری پرداخت خودکار را برای مناطق زمانی مختلف برای اطمینان از پرداخت‌های کارآمدتر ارائه می‌دهد. Billbooks یک برنامه صورتحساب بهینه شده برای تلفن همراه است که صورت‌حساب را ساده می‌کند. و پرداخت‌ها.

قیمت‌گذاری Billbooks با در نظر گرفتن کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است. قیمت پایه ۷٫۹۵ دلار در ماه است.

۱۸٫ ZipBooks

Zipbooks یک برنامه فاکتور ضروری برای کسب و کارهای کوچک برای مدیریت و خودکارسازی فرآیند صورتحساب است. این امکان را برای فاکتورهای نامحدود و ردیابی پرداخت فراهم می کند. Zipbooks دارای بسیاری از ویژگی‌های مرتبط، مانند تشریح تخمین‌ها و مدیریت پرداخت مشتری در یک مکان. همچنین برای پیگیری زمان و صورت‌حساب خودکار مفید است.

Zipbooks یک ابزار صورت‌حساب رایگان با ویژگی‌های بیشتر در برنامه‌های بالاتر است.

۱۹٫ Bill.com

Bill.com یک ابزار صورتحساب آنلاین برای صرفه جویی در زمان و هزینه است. این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا حساب های پرداختنی و همچنین حساب های دریافتنی را مدیریت کنند. شما می توانید به طور موثر پرداخت ها را پیگیری کنید، درخواست پول کنید و پرداخت ها را برنامه ریزی کنید. همگام سازی دو طرفه آن با نرم افزار حسابداری، صورتحساب را آسان تر می کند. بنابراین، مدیریت تراکنش‌های مالی با Bill.com تجربه‌ای دلپذیر است.

طرح شروع Bill.com 45 دلار برای هر کاربر در ماه قیمت دارد.

۲۰٫ SliQ Invoicing

SliQ Invoicing یک برنامه صورتحساب ساده و در عین حال قدرتمند برای مشاغل کوچک است. این به صاحبان مشاغل اجازه می دهد فاکتورها، یادآوری پرداخت و ثبت پرداخت ها را ایجاد کنند. راه اندازی و استفاده از آن ساده است. و می توانید فاکتورها و قیمت های نامحدود ارسال کنید. صورت‌حساب SliQ همچنین به مدیریت فاکتورها برای چندین کسب‌وکار کمک می‌کند. با یک پنل مدیریت.

SliQ Invoicing یک طرح ماهانه ۶ پوند (یا ۷٫۳ دلار) دارد. می‌توانید برای حضور بیشتر اعضای تیم به یک طرح بالاتر ارتقا دهید.

 

بهترین رایگان چیست؟ نرم افزار صورتحساب برای مشاغل کوچک؟

Zoho Invoice بهترین نرم افزار رایگان فاکتور برای مشاغل کوچک برای مدیریت فاکتورها است. سایر نرم افزارهای صورتحساب رایگان که می توانید امتحان کنید Wave، FreshBooks و Invoicera هستند.

بهترین راه برای ایجاد فاکتورهای شما چیست. کسب و کار؟

بهترین راه برای ایجاد فاکتورها استفاده از یک تولید کننده فاکتور ممتاز است. در واقع، شما از الگوهای صورتحساب قابل تنظیم رایگان برای ارسال فاکتورها استفاده می‌کنید.

اما، استفاده از نرم‌افزار صورت‌حساب مناسب شما را قادر می‌سازد تا به سرعت تخمین‌هایی ایجاد کنید، صورت‌حساب‌های عقب افتاده را ردیابی کنید، و سفارشی‌سازی فاکتور انجام دهید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی