عمومی

نحوه اشتراک گذاری اطلاعات حساس با افراد جدید

نحوه اشتراک گذاری اطلاعات حساس با افراد جدید

شما دستیار عالی را پیدا کردید و آنها شروع از دوشنبه. قسمت سخت انجام شده درست است؟ اشتباه است، اکنون باید تمام مراحل نصب را که همراه با یک استخدام جدید و شاید یکی از سخت ترین زمینه ها رسیدگی به هر عضو جدید تیم، بخش اطلاعات حساس ورود است. چه چیزی را با آن کارمند جدید به اشتراک می گذارید و چه زمانی؟ اگر قرار است به پرونده‌های کارمندان، صورت‌حساب‌های بانکی، شماره کارت اعتباری و مواردی از این دست دسترسی داشته باشند، مهم است که برنامه‌ای برای رسیدگی به این اطلاعات کوچک داشته باشید.

یک کلمه احتیاط.

قبل از اینکه به نحوه برخورد من با اطلاعات حساس ورود بپردازم، مهم است که یک کلمه احتیاط داشته باشید. هرکسی در مورد اسناد و جزئیات حساس سطح راحتی متفاوتی دارد، بنابراین توصیه های من را بپذیرید و از دریچه سطح راحتی خود به آن نگاه کنید. اول از همه، من همیشه برای بلوغ استخدام می کنم. استخدام یک فرد خوب همه چیز را تغییر خواهد داد. اگر آنها به صورت روزانه با امور مالی سروکار دارند، پرداخت برای سابقه و چک کیفری نیز ممکن است ایده خوبی باشد. ما همچنین قراردادهای خوبی داریم که شامل مواردی مانند بندهای محرمانه است. این کار از کسب و کار و اطلاعات شما محافظت می کند. و در آخر، در طول مصاحبه و در چند روز اول کار آنها می نشینم و با آنها گپ می زنم. به آنها می گویم که چه انتظاراتی از نقش دارم و چه نوع رفتاری از آنها انتظار دارم. برای مثال، اگر پرونده‌های مالی یا کارمندی را مدیریت می‌کنید، از شما می‌خواهم که آن‌ها را خصوصی نگه دارید.

اشتراک‌گذاری اطلاعات.

<. div class="standardText" readability="37">

پس از تعیین مرزها، ممکن است شروع به اشتراک گذاری اطلاعات و فایل هایی کنید که آنها برای انجام کار خود نیاز دارند. من همیشه استخدام های جدید را با رایانه یا لپ تاپ رمزگذاری شده تنظیم می کنم و از فایل های مبتنی بر ابر برای بسیاری از سیستم های خود استفاده می کنیم. ما از یک برنامه مدیریت رمز عبور استفاده می کنیم که به من امکان می دهد بدون اشتراک گذاری رمز عبور واقعی، دسترسی به برنامه ها را به اشتراک بگذارم. و به استخدام‌کنندگان جدید گفته می‌شود از کجا به مواردی مانند شماره کارت اعتباری، کدهای CVS و غیره دسترسی داشته باشند که در صورت نیاز به‌روزرسانی می‌شوند. من یک مدیر رمز عبور دیگر دارم که فقط به صورت محلی در رایانه رومیزی من نگهداری می شود و من آن را به اشتراک نمی گذارم. جایی که من تراکنش های بانکی خود را انجام می دهم. افراد بسیار کمی هستند که باید اجازه داشته باشند برای شما پول جابجا کنند، بنابراین این اطلاعاتی نیست که من با یک استخدام جدید به اشتراک بگذارم.

اجازه دادن به کسی برای دسترسی به پول سپرده کاری متفاوت است و باید به راحتی تنظیم شود. اما آنها هرگز توانایی انتقال پول را ندارند. این مهم است. این یک کنترل مالی برای شما و کسب و کارتان است.

اگر به خوبی استخدام می کنید، قراردادهای خوبی داشته باشید. و از همان ابتدا انتظارات خود را در مورد رفتارهای خارج از محدوده در نظر بگیرید، باید در مکان بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد نیاز برای عضویت در تیم جدید خود باشید. و هنگامی که آنها در نقش شما بالغ می شوند، ممکن است بخش های دیگری از اطلاعات را به اشتراک بگذارید یا به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات محرمانه تری را بدهید. موفق باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی