عمومی

Spotlight: Revol Snax میان وعده های سالمی را تهیه می کند که رضایت بخش است هوس های شیرین

Spotlight: Revol Snax میان وعده های سالمی را تهیه می کند که رضایت بخش است
هوس های شیرین

غذاهای میان وعده عموماً به دلیل فواید سلامتی شناخته شده نیستند. و غذاهای سالم معمولاً برای کسانی که شیرینی دارند جذاب نیستند.

اما، Revol Snax قصد دارد هر دوی این مشکلات را با سری تنقلات سالم و در عین حال دلپذیر خود حل کند. درباره شرکت منحصر به فرد و مأموریت آن در کانون توجه کسب و کارهای کوچک این هفته بخوانید.

کسب و کار چه می کند

ارائه می کند. تنقلات دلپذیر که بدون قند و گیاهی هستند.

از بنیانگذاران نادین کالدرون به Small Business Trends گفت: «محصولات ما تنها با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد ساخته می شوند. این را تصور کنید: بدون قند، کم کربوهیدرات و کاملاً گیاهی – زیرا ما معتقدیم تنقلات باید به همان اندازه که مغذی هستند خوشمزه باشند.”

Business Niche

ارائه میان وعده‌های مغذی بدون کاهش طعم هوس های شیرین را بدون به خطر انداختن تغذیه میل می کنیم و آنچه را که قول داده بودیم انجام می دهیم. هر لقمه لذتی بدون گناه است که سوخت و انرژی می بخشد. وقتی Revol Snax را انتخاب کنید، طعم تفاوت را خواهید چشید.”

چگونه کسب و کار شروع شد

برای ایجاد تنقلاتی که می‌خواستند از آن لذت ببرند.

کالدرون شرکت را با همسرش دیو تأسیس کرد. بیرسن. این دو شیرین‌دندان میان وعده‌هایی می‌خواستند تا هوس‌هایشان را بدون به خطر انداختن رژیم غذایی‌شان ارضا کنند. اما آنها چیزی ندیدند که با این شرایط مطابقت داشته باشد.

او می‌افزاید: «مواد غذایی قفسه‌های فروشگاه‌ها مملو از گزینه‌های فرآوری‌شده و بی‌درخش بودند که هم از نظر طعم و هم از نظر ارزش غذایی، چیزهای زیادی را می‌خواستند.»

بنابراین این جفت با هدف ایجاد تنقلات مورد نظر خود شروع کردند. و آنها یک سال را صرف آزمایش و ایجاد Revol Bites کردند.

بزرگترین برد

یک کمپین موفق Kickstarter.

کالدرون می گوید: «در سال ۲۰۱۹، پس از اختصاص بیش از یک سال به تکمیل دستور العمل انقلابی خود، ما آماده بودیم که Revol Snax را به جهان عرضه کنیم. با شور و اشتیاق برای لذت‌های مفید، اما مطمئن نبودیم که آیا جهان برای پذیرایی‌های ما آماده است، گامی جسورانه برداشتیم و کمپین Kickstarter را راه‌اندازی کردیم. با تعیین یک هدف بلندپروازانه ۲۰ هزار دلاری برای راه اندازی آنلاین خود و انتشار اخبار در مورد محصول خود، ما قلب خود را به مدت سه ماه در این کمپین ریختیم. پاسخ؟ فراتر از وحشیانه ترین انتظارات ما. ما نه تنها به هدف خود رسیدیم، بلکه از آن فراتر رفتیم و ۴۵ هزار دلار به دست آوردیم. این حامیان اولیه، قهرمانان Kickstarter ما، اولین طرفداران Revol وفادار ما شدند، که در کنار ما ایستادند و به منطقه‌ای از میان وعده‌های ناشناخته وارد شدیم. فقط دو ماه بعد، ما جایگاهی را در قفسه‌های Whole Foods Market به دست آوردیم و اولین سال خود را به سفری هیجان‌انگیز از پیروزی و هیجان تبدیل کردیم.”

بزرگترین ریسک

تولید خودکار.

کالدرون توضیح می‌دهد: «یکی از جسورانه‌ترین ریسک‌هایی که کسب‌وکار ما تاکنون متعهد شده است، انتقال از فرآیند تولید دستی به فرآیندی خودکارتر بوده است. این قمار شامل به دست آوردن گران ترین قطعه تجهیزات ما بود. با توجه به منحصر به فرد بودن محصول ما، ماشینی که به طور خاص برای نیازهای ما طراحی شده بود وجود نداشت. بنابراین، باید خلاقیت خود را آزاد می‌کردیم و دستور العمل و محصول خود را با نزدیک‌ترین دستگاهی که می‌تواند نیازهای ما را برآورده کند، تطبیق دهیم.

«این تلاش بدون چالش نبود. ماه‌ها تحقیق فشرده، تغییرات متعدد در دستور پخت ما (که مسلماً برخی از وفادارترین طرفداران ما را کمی ناراحت کرد) و تصمیم به دور شدن از جذابیت دسته‌ای کوچک و دستی که در ابتدا ما را تعریف کرد. در حالی که این تغییر به خوبی برای همه طنین انداز نشد، نتیجه نهایی تحول آفرین بود. فرآیند تولید ما کارآمدتر و سازگارتر شد و کیفیت و طعم را حفظ کرد و به ما امکان داد که در فضای خرده فروشی رشد کنیم و پیشرفت کنیم.

“ اگر این انتقال مخاطره‌آمیز از بین رفته بود، با واکنش‌های بالقوه ناامید کردن پایگاه مشتریان و قربانی کردن کیفیت هنری که برندمان به آن معروف بود، مواجه شدیم. با این حال، قمار محاسبه شده نتیجه داد. توانایی ما برای انطباق، نوآوری و استقبال از اتوماسیون نه تنها جوهره محصول ما را حفظ کرد، بلکه ما را به ارتفاعات جدیدی سوق داد و رشد و موفقیت در چشم انداز رقابتی خرده فروشی را ممکن ساخت.»

درس آموخته شده

به توصیه‌های متخصص تکیه کنید.

کالدرون می‌گوید: «در مراحل اولیه، اطلاعات کمی در مورد صنعت و متعاقباً اینکه راهنمایی و حمایت افراد چاشنی‌دار چقدر می‌تواند تحول‌آفرین باشد را دست کم گرفتیم. کارشناسان برقراری زودتر این ارتباطات بینش ارزشمندی را برای ما به ارمغان می‌آورد، به طور بالقوه منحنی یادگیری ما را تسریع می‌بخشد و به ما کمک می‌کند از برخی مشکلات در این مسیر اجتناب کنیم. در دنیای پویای CPG، خرد کسانی که قبلاً آنجا بوده‌اند، بازی را تغییر می‌دهد، و من اکنون اهمیت جستجوی راهنمایی آنها را در اوایل سفر کارآفرینی می‌دانم.”

۱۰۰,۰۰۰ دلار اضافی خرج کنید

برای کاوش در فرصت های مختلف توسعه.

کالدرون اضافه می کند، “اول و مهمتر از همه، ما از فرصت استفاده می کنیم تا حضور خود را با درخواست در مناطق جدید Whole Foods گسترش دهیم. این نه تنها دسترسی به بازار ما را گسترش می دهد، بلکه موقعیت ما را در چشم انداز خرده فروشی نیز مستحکم می کند.

«به طور همزمان، ما بخشی از بودجه برای شروع سفر هیجان انگیز راه اندازی یک طعم جدید. تنوع بخشیدن به خط تولید ما نه تنها محصولات ما را تازه و جذاب نگه می‌دارد، بلکه باعث ایجاد علاقه مجدد در پایگاه مشتریان فعلی ما می‌شود.

«در نهایت، بخش قابل‌توجهی از سرمایه اضافی صرف حمایت از ما می‌شود. رشد خرده فروشی مقیاس بندی کارآمد عملیات خرده فروشی ما کلیدی برای دو برابر کردن تأثیر ما است و تضمین می کند که محصولات ما همچنان به دست کسانی می رسد که قدردان تجربه بی نظیر و مفید Revol Snax هستند.

svg%3E - Spotlight: Revol Snax میان وعده های سالمی را تهیه می کند که رضایت بخش است
هوس های شیرین

مورد علاقه طعم‌های میان‌وعده

کسانی که ارتباط شخصی دارند.

کالدرون توضیح می‌دهد، «آنچه طعم‌های ما را متمایز می‌کند، طعم شخصی است. لمس می کنند که حمل می کنند. با الهام از برخی از ارزشمندترین لحظاتی که بنیانگذاران به عنوان یک زوج به اشتراک گذاشته اند، هر طعم Revol Snax یک خاطره منحصر به فرد را در بر می گیرد. به عنوان مثال، طعم ماچا را در نظر بگیرید، ادای احترامی به تجربه مسحورکننده امتحان ماچا در باغ ژاپنی سانفرانسیسکو – خاطره ای لذت بخش که پس از نقل مکان نادین از کلمبیا به ایالات متحده رخ داد. و چه کسی می تواند طعم Snickerdoodle را فراموش کند؟ این یک ادای احترام شیرین به غذای معروف کلمبیایی به نام کوکادا است، لذتی با دارچین و نارگیل که دوران کودکی نادین را در کلمبیا تعریف کرد.”

Company Mascot

سگ این زوج، بنجی.

کالدرون می‌گوید: «کسب و کار ما فقط در مورد تنقلات نیست. این یک امر خانوادگی است با بنجی، عضو چهار پا تیم ما، که جذابیت خود را به ترکیب اضافه می کند، آشنا شوید. او را خواهید دید که در بسته بندی و وب سایت ما تصاویر را زیبا می کند، اشاره ای بازیگوش به شادی و همراهی که در داستان Revol Snax به ارمغان می آورد. بنابراین، وقتی از میان وعده‌های ما لذت می‌برید، فقط طعم‌ها را می‌چشید. شما در حال چشیدن ماهیت سفر، عشق و عزیزترین لحظات ما به عنوان یک خانواده هستید.”

*****

تصویر: Revol Snax


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی