خبر

صف خرید و فروش سهام در ۲۲ خرداد

صف خرید و فروش سهام در ۲۲ خرداد

358169 787 - صف خرید و فروش سهام در ۲۲ خرداد

اقتصاد۲۴– امروز یکشنبه (۲۲ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۷۶۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۲۶ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۰۹ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۸۷۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۱۶۳ واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲۵۶ واحد در ارتفاع ۴۱۹ هزار و ۶۰۹ واحد قرار گرفت. سه نماد نوری، شپنا و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است. شستا، خودرو و شپنا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس با رشد ۲۸ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۴۳ واحد قرار گرفت. آریا، ددانا و خدیزل بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ددانا پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.


بیشتر بخوانید: بورس تهران متاثر از تغییر و تحولات بازار‌های جهانی


در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۳۸۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۶ هزار و ۶۷۱ واحد قرار گفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۷۸ واحد در ارتفاع ۴۲۰ هزار و ۵۴۵ واحد قرار گرفت.

شپنا، نوری و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شپنا، شستا، و شتران پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس هم با رشد ۵۹ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۷۴ واحد قرار گرفت. ددانا، فزر و سبزوا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار فرابورس هستند. در این دقایق ۴۲ نماد در صف خرید و ۴۸ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی