عمومی

در اخبار: تا 100 هزار دلار کمک هزینه در دسترس برای کوچک کسب و کار

در اخبار: تا ۱۰۰ هزار دلار کمک هزینه در دسترس برای کوچک
کسب و کار

کسب و کارهای کوچکی که بخش های خاص را هدف قرار می دهند، می توانند از کمک های بلاعوض که به طور خاص برای آن مشاغل طراحی شده است بهره مند شوند. این کمک‌ها می‌توانند به سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، بازاریابی و سایر فعالیت‌ها برای کمک به رشد و موفقیت کسب‌وکار کمک کنند.

کمک هزینه‌های ویژه را می‌توان از انواع مختلفی یافت. منابع، از جمله سازمان های دولتی، بنیادهای خصوصی، و شرکت ها. برای واجد شرایط بودن برای دریافت کمک هزینه طاقچه، کسب و کار باید معیارهای خاص کمک هزینه را برآورده کند. با این حال، مزایای دریافت کمک هزینه‌های خاص می‌تواند قابل توجه باشد و به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا به اهداف خود دست یابند.

اگر کسب‌وکار کوچکی هستید که بازار ویژه‌ای را هدف قرار می‌دهید، حتماً در مورد کمک‌های مالی موجود تحقیق کنید که ممکن است یک مشکل باشد. مناسب برای کسب و کار شما کمک های مالی می تواند منبع با ارزشی از بودجه باشد که می تواند به رشد و موفقیت کسب و کار شما کمک کند. تا ۱۰۰ هزار دلار برای دریافت این کمک‌ها وجود دارد.

اخبار کسب‌وکارهای کوچک ۱۸ اوت ۲۰۲۳

این هفته اطلاعات مهمی برای کسب‌وکارهای متاثر از خشکسالی، آتش‌سوزی و موارد دیگر دارد. شرایط آب و هوایی در سراسر کشور اگر در کانکتیکات، ایلینویز، آیووا، هاوایی، میسوری و ویسکانسین هستید، نگاهی به آنچه که SBA با کمک مالی EIDL ارائه می‌کند بیندازید.

پیامدهای شاخص قیمت دیجیتال Adobe برای صاحبان مشاغل کوچک

برای یازدهمین ماه متوالی، شاخص قیمت دیجیتال ادوبی (DPI) نشان دهنده کاهش قیمت‌های آنلاین است که در مقایسه با جولای ۲۰۲۲، ۱٫۶ درصد کاهش یافته است. این کاهش باید توجه صاحبان مشاغل کوچک را به خود جلب کند. ، به ویژه آنهایی که ویترین فروشگاه های آنلاین را فعال می کنند، زیرا پیامدهای مهمی برای تصمیم گیری در موقعیت بازار و موجودی دارد.

Salesforce استودیو انیشتین را رونمایی کرد، یک راه حل کاملاً جدید BYOM

Salesforce معرفی کرده است. استودیوی انیشتین – یک ویژگی «مدل خود را بیاور» (BYOM) که به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک راه بی‌وقفه‌ای برای ترکیب مدل‌های هوش مصنوعی منحصربه‌فردشان می‌دهد. این ابزار جدید فقط در مورد ایجاد هوش مصنوعی نیست. این در مورد این است که کسب‌وکارها با راه‌حل‌های اختصاصی هوش مصنوعی، برنامه‌های کاربردی مختلف، از فروش گرفته تا فناوری اطلاعات، را تقویت کنند.

Canva ویژگی های جدیدی را برای تقویت همکاری و دسترسی طراحی معرفی می کند

Canva دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای را در پاسخ به درخواست‌های مکرر کاربران خود پرده‌برداری کرد و نویدبخش افزایش تجربه طراحی آن‌ها بود. این ویژگی ها بر همکاری، فراگیر بودن و بهره وری برای افزایش تجربه طراحی برای کسب و کارهای کوچک تاکید دارند. ابزارهای همکاری پیشرفته یکی از جدیدترین ویژگی‌های Canva، تخته‌های سفید، اصلاح شده است.

تورم کاهش می یابد، اما همچنان بالاتر از هدف ۲٪ فدرال رزرو

آخرین شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ) داده ها نشان می دهد که فشارهای تورمی در ایالات متحده در حال کاهش است، اما این ارقام بالاتر از آستانه ۲ درصدی مورد نظر فدرال رزرو باقی می مانند. همانطور که اداره آمار کار گزارش داد، شاخص CPI در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳٫۲ درصد افزایش یافت که اندکی کمتر از حد انتظار بود. این افزایش ماهانه عمدتاً به افزایش هزینه‌های سرپناه نسبت داده می‌شود که ۰٫

شرکای Twilio با OpenAI برای ایجاد تحول در تعامل با مشتری

Twilio از همکاری خود با OpenAI، پیشگام، رونمایی کرد. در تحقیقات هوش مصنوعی این ادغام به این معنی است که بیش از ۳۰۰۰۰۰ مشتری Twilio می توانند از قدرت GPT-4 OpenAI برای ارائه تعاملات با مشتری غنی استفاده کنند. برای کسب‌وکارهای کوچک، این به معنای لحظه‌ای است که بازی را تغییر می‌دهد در نحوه درک و تعامل با مشتریان خود.

Freshworks مجموعه جدید خدمات مشتری با هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

Freshworks Inc. مجموعه خدمات مشتری جدید با هدف پرداختن به اهمیت به سرعت در حال رشد هوش مصنوعی در بخش تجارت است. نکته کلیدی از آخرین گزارش Deloitte در مورد هوش مصنوعی در شرکت، بر ضرورت پذیرش هوش مصنوعی برای مشاغل بزرگ یا کوچک تاکید دارد. تقریباً همه یا ۹۴ درصد از رهبران مشاغل معتقدند هوش مصنوعی برای موفقیت در نیم دهه آینده بسیار مهم است.

SBA پس از حکم دادگاه فدرال، برنامه تجاری محروم را مورد ارزیابی مجدد قرار می دهد

یک مورد قابل توجهی وجود دارد تغییر برای صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال بهره مندی از برنامه کسب و کار محروم اداره تجارت کوچک (SBA) هستند. به دنبال حکم اخیر دادگاه فدرال، اداره تجارت کوچک (SBA) اضافه کردن افراد جدید به برنامه کسب و کار محروم خود را متوقف کرده است. ایالات متحده

کسب و کارهای کوچک کانکتیکات پس از یخبندان و خسارات یخ زدگی وام های بلایای SBA ارائه کردند

به دنبال یخبندان و حوادث ناگوار یخ زدگی در ۱۸ می ۲۰۲۳، که اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) که به طور قابل توجهی بر مشاغل کوچک در بخش های مختلف در کانکتیکات تأثیر گذاشته است، برای ارائه کمک های مالی وارد عمل شده است.

SBA کمک های مالی را به مشاغل کوچک ایلینوی و ویسکانسین که دچار خشکسالی شده اند ارائه می دهد.

کسب‌وکارهای کوچک و مؤسسات غیرانتفاعی خاص در بخش‌های خشکسالی‌زده ایلینوی و ویسکانسین قرار است راه نجاتی در قالب وام‌های بلایای آسیب اقتصادی (EIDL) دریافت کنند. ایالات متحده

گزارش بینش BizBuySell انعطاف پذیری بازار کسب و کارهای کوچک را در میان افزایش نرخ بهره و تورم نشان می دهد

سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ شاهد رشد ثابتی بود. در معاملات کسب و کارهای کوچک، علی رغم چالش های ناشی از نرخ بهره بالاتر و تورم. BizBuySell’s Insight Report معاملات و احساسات تجاری ایالات متحده را از نظرسنجی از صاحبان مشاغل، خریداران و کارگزاران ردیابی و تجزیه و تحلیل می کند. پس از افزایش ۴٫۸ درصدی در سه ماهه اول، خریدهای تجاری ۸ درصد QOQ افزایش یافتند.

Slack and Sales Cloud Launch Sales Elevate

گزارش وضعیت فروش Salesforce یک آمار شگفت انگیز را نشان می دهد: نمایندگان فروش فقط حدود ۲۸٪ از زمان خود به طور فعال فروش می کنند. از آنجایی که بیشتر وقت آنها صرف کارهای اداری می شود، مدت زمان تعامل با مشتری کاهش می یابد و منجر به بسته شدن معاملات کندتر می شود.

Salesforce “Starter” را به CRM ساده برای مشاغل کوچک معرفی می کند

Salesforce از مجموعه Starter برای تغییر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای مشاغل کوچک و در حال رشد پرده برداری کرده است.

SBA آماده است تا به مشاغل هاوایی و ساکنان آسیب دیده از آتش سوزی هاوایی کمک کند

ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده اعلام کرد که وام های فدرال فدرال با بهره کم در نتیجه اعلام فاجعه بزرگ رئیس جمهور بایدن در حال حاضر برای مشاغل و ساکنان هاوایی در دسترس است. این اعلامیه شهرستان مائوئی را در نتیجه آتش‌سوزی‌هایی که در ۸ اوت آغاز شد، پوشش می‌دهد.

خشکسالی مضر، مشاغل کوچک میسوری را برای وام های بلایای SBA واجد شرایط می کند

در پاسخ به خشکسالی مضری که از ۱۳ ژوئن آغاز شد، اداره کسب و کار کوچک ایالات متحده (SBA) مشاغل کوچک غیرکشاورزی را در شهرستان های منتخب میسوری و شهرستان های مجاور آیووا واجد شرایط دریافت وام های فدرال با بهره کم اعلام کرد. به عنوان مدیر تانیا ن.

وام های فدرال بلایای طبیعی به مشاغل کوچک آیووا در بحبوحه بحران خشکسالی باز می شود

در با توجه به خشکسالی شدیدی که از ۱۳ ژوئن آغاز شد، ۱۳ شهرستان در آیووا واجد شرایط دریافت وام های فدرال فدرال برای بلایای طبیعی با بهره کم از اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) تعیین شده اند. این اعلامیه مستقیماً از سوی مدیر تانیا ان. گارفیلد از مرکز عملیات میدان فاجعه غرب در SBA منتشر شده است. شهرستان‌های اصلی تحت تأثیر کرافورد، آیدا و ساک هستند.

کسب و کارهای کوچک با راه اندازی “سری قدرت سود” راه نجاتی را ارائه کردند

کارشناس مالی Sue Canyon از «کسب و کار در حال رونق است!» از “سری قدرت سود” خود پرده برداری کرد. هدف این مجموعه تجهیز صاحبان مشاغل کوچک به ابزارهای ضروری برای جلوگیری از ورشکستگی و اجرای عملیات موفق است. این در حالی است که آمار شگفت انگیز ورشکستگی در سال جاری است. کانیون می‌گوید: «در سال جاری پرونده‌های ورشکستگی افزایش پیدا کرد و اکثر مشاغل کوچک وضعیت خوبی ندارند.

چگونه در محل کار بی دست و پا و با اعتماد به نفس باشیم

این روزها تقریباً همه به ما می گویند که باید باشیم خود واقعی ما اما هنوز فشار زیادی در محل کار (و در جامعه) وجود دارد تا مطابقت داشته باشید و مانند دیگران باشید.

Settle مجموعه خرید در سطح سازمانی را برای مشاغل کوچک تجارت الکترونیک معرفی می کند

Settle مجموعه خرید پیشگامانه خود را راه اندازی کرده است. این مجموعه از ابزارها با در نظر گرفتن بنیانگذاران تجارت الکترونیک ساخته شده است و هدف آن ساده کردن دنیای اغلب پیچیده خرید و تدارکات است. هدف، رسیدگی به نیازهای رو به رشد کسب و کارهای کوچک تجارت الکترونیک است.

مدیران سیاهپوست از طریق SCORE تشویق به راهنمایی کارآفرینان شدند

برای پل زدن بر اختلاف در تخصیص منابع و تقویت کارآفرینی فراگیرتر اکوسیستم، SCORE، یک سازمان غیرانتفاعی که به کسب‌وکارهای کوچک در آمریکا مشاوره می‌دهد، مدیران سیاه‌پوست را تشویق می‌کند تا در این ماه ملی کسب‌وکار سیاه‌پوستان، زمان و تخصص خود را داوطلبانه صرف کنند.

بیمه NEXT پیشنهادات مسئولیت را با پوشش مناسب برای مشاغل کوچک گسترش می دهد

بیمه NEXT، رهبر بیمه دیجیتال، از راه‌اندازی چتر تجاری/ پوشش بدهی مازاد در ۴۱ ایالت و گسترش پوشش مسئولیت مشروبات الکلی در هفت ایالت دیگر خبر داده است. این اقدام جدید تضمین می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک از آسیب‌های بالقوه قابل توجه ناشی از شکایت‌های قضایی محافظت کامل می‌کنند.

Snapchat جوایز سازنده لنز را به سود سازندگان واقعیت افزوده معرفی می کند

Snapchat در حال راه اندازی یک برنامه تشویقی جدید به نام جوایز سازنده لنز این طرح نوآورانه به دنبال پاداش مالی به سازندگان، توسعه‌دهندگان و تیم‌های واقعیت افزوده (AR) برای توسعه لنزهای با عملکرد برتر در پلتفرم است.

IRS قصد دارد با پردازش بدون کاغذ مدرن شود

در داخل ایالات متحده سرویس درآمد (IRS) از ابتکار عملی برای عدم استفاده از کاغذ پرده برداری کرده است. این اقدام IRS برای ساده‌سازی عملیات، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسریع زمان بازپرداخت است و فرآیندهای مربوط به مالیات را برای همه افراد درگیر کارآمدتر می‌کند. وضعیت کنونی: چالش‌های مربوط به فرآیندهای مبتنی بر کاغذ برای IRS، سال‌ها تنگناها و تأخیر ایجاد کرده است.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی