عمومی

با کاهش قیمت نفت، صاحبان مشاغل کوچک تسکین را تجربه می کنند و کاهش قیمت بنزین

با کاهش قیمت نفت، صاحبان مشاغل کوچک تسکین را تجربه می کنند
و کاهش قیمت بنزین

قیمت نفت کاهش یافته است. این کاهش باعث کاهش قیمت پمپ در سراسر کشور می شود و برخی از تسهیلات اقتصادی بسیار مورد نیاز را فراهم می کند. بر اساس گزارش AAA، میانگین ملی برای هر گالن بنزین معمولی نسبت به هفته گذشته پنج سنت کاهش یافته است و در حال حاضر به ۳٫۶۳ دلار رسیده است.

سخنگوی AAA، اندرو گراس می‌گوید: «میانگین ملی در هفته گذشته به ۳٫۶۸ دلار رسیده است. ممکن است در حال حاضر اوج قیمت باشد. تا زمانی که قیمت نفت در حدود ۷۰ دلار در هر بشکه نوسان داشته باشد، رانندگان با سوخت گیری سود خواهند برد.”

بسیاری از کسب و کارهای کوچک، به ویژه آنهایی که در صنایعی مانند لجستیک، خدمات تحویل، و انتظار می رود سایر بخش های متمرکز بر حمل و نقل از این کاهش قیمت ها سود ببرند. هزینه‌های سوخت پایین‌تر می‌تواند به کاهش هزینه‌های سربار منجر شود، که به طور بالقوه منجر به افزایش سودآوری و ایجاد فرصتی برای سرمایه‌گذاری مجدد و رشد می‌شود.

با این حال، این توسعه در میان یک پس‌زمینه پیچیده انجام می‌شود. داده های اداره اطلاعات انرژی (EIA) افزایش غیرمنتظره تقاضای گاز را در هفته گذشته نشان می دهد که از ۸٫۵۲ به ۹٫۵۱ میلیون بشکه در روز افزایش یافته است. این افزایش ناگهانی ناظران بازار را غافلگیر کرد و ممکن است زمانی که EIA اندازه‌گیری‌های تقاضای نهایی خود را برای آوریل منتشر می‌کند، تجدیدنظرهایی صورت گیرد.

به‌طور سنتی، تقاضای بالاتر همراه با کاهش کل ذخایر بنزین داخلی، که ۲٫۴ میلیون کاهش یافت. بشکه به ۲۲۱٫۱ میلیون بشکه منجر به افزایش قیمت پمپ می شود. با این وجود، نوسانات قیمت نفت اثر معکوس داشته و باعث کاهش قیمت ها شده است. اگر روند کاهش قیمت نفت ادامه یابد، پیش‌بینی می‌شود که قیمت‌های پمپ نیز همین روند را دنبال کنند.

توجه به این نکته ضروری است که میانگین ملی امروزی ۳٫۶۳ دلار، ۲۰ سنت بیشتر از یک ماه پیش است، اما همچنان ۵۰ سنت کمتر از یک سال است. پیش. این یک بازار بی ثبات را نشان می دهد که تحت تأثیر عوامل بی شماری از عرضه و تقاضای جهانی نفت تا رویدادهای ژئوپلیتیکی است.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

نگاهی دقیق تر به تغییرات در سطح ایالت، بیشترین کاهش میانگین قیمت بنزین در هفته گذشته در میشیگان (۱۲ سنت)، اوهایو (۱۱ سنت)، تگزاس (۱۱ سنت)، ایندیانا (۱۰ سنت)، آیووا (۱۰ سنت)، کارولینای شمالی بوده است. (۹ سنت)، تنسی (۹ سنت)، کارولینای جنوبی (۸ سنت)، ویسکانسین (۸ سنت) و نبراسکا (۸ سنت).

در شرایط فعلی بازار، ارزان‌ترین قیمت سوخت می‌تواند باشد. در می سی سی پی (۳٫۱۱ دلار)، آرکانزاس (۳٫۲۲ دلار)، لوئیزیانا (۳٫۲۲ دلار)، تگزاس (۳٫۲۳ دلار)، آلاباما (۳٫۲۳ دلار)، تنسی (۳٫۲۷ دلار)، کارولینای جنوبی (۳٫۲۹ دلار)، اوکلاهما (۳٫۳۲ دلار)، جورجیا (۳٫۳۴ دلار) و میسوری یافت می شود. (۳٫۳۵ دلار).

علی‌رغم این شاخص‌های مثبت، عدم اطمینان در افق ظاهر می‌شود. قیمت نفت اخیرا در بحبوحه نگرانی ها مبنی بر اینکه اعتماد پایین مصرف کننده می تواند منجر به رکود بالقوه در سال جاری شود، کاهش یافت. در صورت وقوع رکود، تقاضا و قیمت نفت احتمالا کاهش می یابد. EIA کاهش کل ذخایر نفت خام تجاری داخلی را با ۵٫۱ میلیون بشکه به ۴۶۰٫۹ میلیون بشکه در هفته گذشته گزارش کرد.

به طور کلی، این روندها در بازارهای نفت و گاز برای نظارت صاحبان مشاغل کوچک حیاتی است. درک عوامل مؤثر بر قیمت سوخت می تواند به آنها کمک کند تا به طور مؤثر برنامه ریزی کنند، هزینه های عملیاتی خود را مدیریت کنند، و تصمیمات استراتژیکی بگیرند که می تواند بر سود نهایی آنها تأثیر بگذارد.

آخرین عناوین را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی