عمومی

چگونه از واقعیت افزوده و سایر ابزارهای فناوری برای رشد استفاده کنیم شغلت

چگونه از واقعیت افزوده و سایر ابزارهای فناوری برای رشد استفاده کنیم
شغلت

کسب و کارهای کوچک امروزی به ابزارهای فناوری بیشتری دسترسی دارند از همیشه اما اگر می خواهید این ابزارها واقعاً بر تجارت شما تأثیر بگذارند، باید بهترین راه های استفاده از آنها را بدانید. خوشبختانه، اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین تجربه استفاده از مجموعه عظیمی از ابزارهای دیجیتال را دارند. نکات برتر آنها را بخوانید.



با استفاده از AR فروش بیشتری را به سمت کسب و کار خرده فروشی خود هدایت کنید

واقعیت افزوده فقط برای بازی نیست. این نوع فناوری کاربردهای عملی زیادی در فضای خرده فروشی و تجارت الکترونیک دارد. بیاموزید چگونه می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید این پست فهرست ذهنی توسط سامر پاتل.

svg%3E - چگونه از واقعیت افزوده و سایر ابزارهای فناوری برای رشد استفاده کنیم
شغلت

در Snapchat دنبال کنندگان بیشتری دریافت کنید

Snapchat مدتهاست که یک پلتفرم موبایل قدرتمند برای دسترسی به مشتریان جوان بوده است. اما اگر در این برنامه تازه کار هستید، ممکن است ندانید که چگونه فالوورهای لازم را برای تأثیرگذاری جمع آوری کنید. برای شروع، این پست وبلاگ نویسی جادوگر کریستوفر جان بنیتز را بخوانید .

نرخ کلیک ایمیل خود را بهبود دهید

بازاریابی ایمیلی تنها در صورتی یک استراتژی تاثیرگذار برای کسب و کارها است که بتوانید افراد را وادار به کلیک روی سایت خود کنید. در این پست Pixel Productions، کریس لندن به چند نکته برای بهبود نرخ کلیک ایمیل شما می پردازد.

بهترین ردیابی رتبه را بیابید. ابزارهایی برای کسب و کار شما

ردیابی رتبه وب سایت می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی سئو تاثیرگذار و ایجاد تغییرات در مواقع ضروری کمک کند. ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند به شما در این هدف کمک کند، از جمله کسانی که در این پست ۹۹signals توسط Sandeep Mallya هستند. پس از خواندن، به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می گویند.

این نوع وبلاگ ها را در نظر بگیرید که پول در می آورند

یک وبلاگ می تواند ابزاری تاثیرگذار برای تقریبا هر نوع کسب و کاری باشد. بسیاری از شرکت ها از آنها برای بازاریابی یا ایجاد جامعه استفاده می کنند. اما آنها همچنین می توانند درآمد داشته باشند. این پست Ahrefs توسط Mateusz Makosiewicz را برای انواع برتر بررسی کنید وبلاگ هایی که می توانند برای شما پول در بیاورند.

درباره تأثیرات ChatGPT بیاموزید

تولیدکننده توضیحات متای ایده آل خود را پیدا کنید

توضیحات متا شما می تواند تاثیر زیادی بر سئوی شما داشته باشد. و شما مجبور نیستید توضیحات هر پست یا صفحه را به صورت دستی ایجاد کنید. در این پست Inspire to Thrive، لیزا سیکارد بیش از ویژگی های یک گزینه محبوب تولید کننده توضیحات متا.

این افزونه های پست پرطرفدار را برای وردپرس امتحان کنید

اگر به دنبال راه های بیشتری برای ارتقاء وبلاگ یا وب سایت خود هستید، یک افزونه پست پرطرفدار ممکن است این کار را انجام دهد. این افزونه‌ها پست‌های محبوب اضافی را به‌طور خودکار به خوانندگان نشان می‌دهند. این پست Independent Analytics نوشته بن سیبلی را برای فهرست بخوانید از گزینه ها.

اطلاعات خود را با اتاق های داده ایمن نگه دارید

زمانی که از ابزارهای دیجیتال برای ذخیره داده های مهم استفاده می کنید، مهم است که از اطلاعات خود در برابر هکرها محافظت کنید. اتاق های داده می توانند محافظت مهمی برای مشاغل مختلف ارائه دهند. بیاموزید بیشتر در این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا.

از برنامه های وب برای سود بردن از کسب و کار خود استفاده کنید

بسیاری از کسب‌وکارها از وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه برای دسترسی به مشتریان استفاده می‌کنند. اما نوع دیگری از ابزار دیجیتالی وجود دارد که ممکن است برای کسب و کارها مفید باشد. در این پست Decipher Zone، ماهیپال نهرا جزئیات این ابزار و چگونه می‌تواند به عملیات‌های مختلف کمک کند.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه‌تان را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود. لطفا نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی