عمومیمقالات

زمان آزاد: استراتژی هایی برای آزادی و شادی بیشتر با جنی بلیک

زمان آزاد: استراتژی هایی برای آزادی و شادی بیشتر با جنی
بلیک

کلاس 48 Jenny Blake S.COM  1024x682 - زمان آزاد: استراتژی هایی برای آزادی و شادی بیشتر با جنی
بلیک

جنی بلیک در حال تجربه فرسودگی شغلی بود و سندرم خیانتکار. قبل از شروع کسب و کار، احساس می کرد حق ندارد با هر کسی در مورد اشتیاق خود در تجارت صحبت کنید زیرا او از یک پس زمینه استارت آپی بود و شرکت “موفق” زیر کمربند خود نداشت. وقتی بلیک سرانجام به خود اجازه داد تا در مورد تجارت به طور عمومی صحبت کند، متوجه شد که دیدگاه منحصر به فردی در مورد سیستم ها و کارایی عملیاتی دارد.

از آن زمان، درس هایی که او درباره آموخته است رهبری با شهود کل دیدگاه او را نسبت به زندگی تغییر داده است. سخنران اصلی بین المللی مستقر در نیویورک و “solo’plus’preneur” نویسنده زمان آزاد و Pivot: The Only Move That Matters is Your Next One است. بلیک به خوانندگان و شنوندگان می آموزد که چگونه با سهولت و شادی برای همه دست اندرکاران بسازند، نه فقط برای مالک به هزینه کارمندان.

بلیک و کارن آلن مجری In the Details در مورد چگونگی جدا کردن خود از محدودیت‌های زمانی دلخواه خود بحث می‌کنند، چرا او نه تنها به ارزش خالص بالا بلکه به آزادیبالا اعتقاد دارد. و اینکه چرا کار سخت، همسو کردن خود و طراحی سیستم‌ها برای به شکلی سازنده زمان ما را آزاد کنید.

جنی بلیک را در اینستاگرام دنبال کنید. یا به پادکست او گوش دهید، وقت آزاد با جنی بلیک. کتاب‌های او را بخرید Pivot: The Only Move That Matters Your Next One <یا وقت آزاد تازه منتشر شده. از وب سایت او در https://www.pivotmethod.com/< دیدن کنید /em>

می خواهید از در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از پادکست‌های اپل، Google Podcasts یا Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره دهید و آن را با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - زمان آزاد: استراتژی هایی برای آزادی و شادی بیشتر با جنی
بلیک

← چگونه کتابخانه ای بسازیم که ارزش داشتن را داشته باشدچه اتفاقی افتاد وقتی ۳۰ روز از اخبار اجتناب کردم →
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی