عمومی

بنیانگذار ابرقدرت این شرکت ۶ میلیارد دلاری؟ پیچ رد انرژی (شما هم می توانید آن را یاد بگیرید)

بنیانگذار ابرقدرت این شرکت ۶ میلیارد دلاری؟ پیچ
رد انرژی (شما هم می توانید آن را یاد بگیرید)

چرا افراد بیشتری کسب و کار راه اندازی نمی کنند؟ من فکر نمی کنم این کمبود ایده باشد. همه ما این فکر را داشته‌ایم، “هی، آیا عالی نیست اگر کسی کار XYZ را در یک مقطع زمانی، احتمالا چندین بار شروع کند.” فقدان منابع مطمئناً بسیاری را از به حداکثر رساندن رویاهای خود باز می دارد، اما این چیزی نیست که بسیاری از افراد را از شروع کار باز می دارد. من فکر می کنم بسیاری از ما به سادگی از طرد شدن می ترسیم.

این کاملا طبیعی است. ما موجوداتی عمیقاً اجتماعی هستیم که میلیون ها سال تکامل پشت سرمان است که طرد گروهی به معنای واقعی کلمه تهدید کننده زندگی بود. جای تعجب نیست که مورد خندیدن، طرد شدن یا تمسخر اینطور است برای بسیاری از ما وحشتناک است.

بنابراین اگر شما با یک پوست فوق طبیعی ضخیم یا حالت تنهایی؟ در واقع بله، موسس و مدیر عامل Bumble Whitney Wolfe Herd اخیرا در جشنواره ایده های آسپن. شما می توانید خود را آموزش دهید که طرد شدن را به سوخت تبدیل کنید.

تبدیل رد به سوخت موشک

گله ولف مطمئناً چند چیز در مورد سختی و طرد می داند. او که یکی از بنیانگذاران Tinder بود، در سال ۲۰۱۴ استعفا داد و اندکی پس از آن شکایتی برای آزار و اذیت جنسی و تبعیض علیه این شرکت ارائه کرد. او که از تجربه کبودی اولیه خود در فضای دوستیابی آنلاین دلسرد نشد، سپس برگشت و Bumble را تأسیس کرد، یک جایگزین مهربان تر، ملایم تر و زن پسندتر برای Tinder.

به بیان خفیف، سرمایه گذاران در ابتدا تحت تأثیر ایده او مبنی بر اینکه زنان مکالمات را در برنامه آغاز کنند، قرار نگرفتند. . ولف هرد دلسرد نشد و به ایده خود ادامه داد و در نهایت ۱۰ میلیون دلار جمع آوری کرد تا آن را از روی زمین ببرد. امروز ارزش این شرکت حدود ۶ میلیارد دلار است.

چگونه ولف هرد توانست این همه طرد را تحمل کند؟ در آسپن، او ادعا کرد که توانایی نه تنها نادیده گرفتن مخالفان، بلکه در واقع تغذیه از آنها “ابر قدرت” اوست.

“من شخصاً دوست دارم دست کم گرفته شوم. فکر می کنم این یک ابرقدرت است.” CNBC گزارش می دهد که او به جمعیت می گوید الف>. فکر می‌کنم خودم را طوری آموزش داده‌ام که با افرادی که «نه» می‌گویند انگیزه داشته باشم و از آن انرژی ایجاد می‌کنند.»

یک ابرقدرت شما واقعاً می تواند یاد بگیرد

این ممکن است مانند یک ابرقدرت واقعی به نظر برسد — توانایی فراتر از ما انسان های فانی — اما ولف هرد اینطور نیست تنها کارآفرینی که اصرار دارد که این در واقع یک توانایی قابل آموزش.

یکی از مشتریان قدیمی ویرایش مورد علاقه من، سحر هاشمی، نویسنده و بنیانگذار یک کتاب موفق است. قهوه زنجیره ای انگلستان در کنسرت‌های سخنرانی (و حضوری) هاشمی ادعا می‌کند که هرگز خود را به عنوان یک ماده کارآفرین ندیده است. در واقع او کار خود را به عنوان وکیل آغاز کرد. تنها زمانی که خود را به راه انداختن یک شرکت انداخت، ابرقدرت های کارآفرینی را توسعه داد (به همین دلیل است که اولین کتاب او ).%۲۰

هاشمي مدعي است در ميان آن ابرقدرت ها، توانايي تبديل طرد شدن به انرژي است. او آن را “نه های برجسته” می نامد. هر بار که کسی به او نه می‌گوید، او این را به عنوان نشانه‌ای در نظر می‌گیرد که در مسیر درستی است و با رویاهایش رو به جلو حرکت می‌کند. به هر حال، اگر جلوتر نمی رفتید، هیچ کس به خود زحمت نمی داد که به شما نه بگوید. رد بخشی ضروری از فرآیند خلقت است. در این دیدگاه، اگر کسی به شما نه نمی‌گوید، احتمالاً یا به اندازه کافی انجام نمی‌دهید یا به اندازه کافی بزرگ نمی‌بینید. و هر نه به این معنی است که شما یک قدم به موفقیت نزدیکتر هستید.

به طور مشابه، سارا بلیکلی بنیانگذار اسپانکس در مورد اینکه چگونه، وقتی جوان بود، پدرش سر میز شام می پرسید که چه چیزی شکست خورده است صحبت کرده است. در آن هفته درس این نبود که از شکست دلسرد شود، بلکه فقدان شکست نشانه فقدان تلاش و جاه طلبی است. (شما می توانید داستان او را در ویدیوی زیر تماشا کنید.) 

همه این بنیانگذاران بسیار موفق هستند جاه طلبان اما مضطرب را در همین جهت نشان می دهد. اگر می خواهید کارهای بزرگ انجام دهید، نمی توانید از طرد شدن اجتناب کنید. اما می توانید در مورد آن تجدید نظر کنید. به‌جای اینکه «نه» را به‌عنوان یک اظهارنظر دردناک درباره شکست‌های خود در نظر بگیرید، به‌جای آن به‌عنوان نشانه‌ای مطمئن از پیشرفت فکر کنید. از دانشی که برای نه گفتن اهمیت دارید انرژی بگیرید و رد کردن در واقع می تواند سوختی برای جاه طلبی های شما شود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی