عمومی

بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد آنها مهم هستند — و کسب و کار موفقی ایجاد می کنند

بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد
آنها مهم هستند — و کسب و کار موفقی ایجاد می کنند

یک روز کاری دیگر قبل از کریسمس بود. هدایای مشتری روی پیشخوان آشپزخانه جمع آوری می شود. لیات روچیلد، یک مشاور مسئولیت اجتماعی شرکتی، احساس می‌کرد چیزی در آن انبوهی وجود ندارد. او فکر کرد که اگر کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان به طور یکسان با فکر بیشتری خرید کنند، می‌تواند تأثیر واقعی بر جامعه داشته باشد.

روچیلد نمی‌توانست به سادگی از این موضوع ناراحت باشد. او باید کاری می کرد. او تردیدهای خود را در تعطیلات انجام داد و یکی از سریع‌ترین شرکت‌های خصوصی در آمریکا را ساخت. پاک شده با هدف، کسب و کار آگاهانه اجتماعی جعبه هدیه که او در سال بعد از لحظه روشن شدنش شروع کرد ، در لیست ۵۰۰۰ شرکت ۲۰۲۱ در شماره ۱۴۹ قرار گرفت.

این داستانی است که نشان می‌دهد چگونه یک داوطلب یک بار سپاه صلح، غرغره‌ای مبهم را به شرکتی با بیش از ۴ میلیون دلار درآمد سالانه در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرد، آخرین رقم موجود. سفر روچیلد نشان می‌دهد که چگونه یک ایده کسب‌وکار می‌تواند با نمونه‌سازی سریع، تحقیقات بازار رشته‌های کفش، و تمرکز بر شرکا و مشتریان، به یک شرکت و مقیاس قابل دوام تبدیل شود.

ساخت نمونه اولیه

ابتدا، روچیلد یک نمونه اولیه ساخت. او یک طراح در پلتفرم مستقل Fiverr پیدا کرد و یک لوگوی ۹۹ دلاری ایجاد کرد. او جعبه‌هایی خرید و چند محصول از جمله شمع‌های سویا را از Bright Endeavors، یک شرکت شیکاگو که به بازماندگان ارائه می‌دهد، مونتاژ کرد. بی خانمانی یا سوء استفاده از فرصت‌های پیشرفت شغلی، و بارهای میان وعده از آکادمی غذای دیترویت، که آموزش‌های کسب و کار و رهبری را به بزرگسالان جوان ارائه می‌دهد. آن‌ها هنوز هم امروز در جعبه‌های هدیه او هستند.

تا مارس ۲۰۱۶، او چیزی را داشت که او آن را «نسخه اول خفن» می‌نامید. او جعبه‌های هدیه را در اولین جشن تولد دخترش به دوستان و اعضای خانواده داد.

او به آنها گفت که برای دریافت بازخورد پیگیری خواهد کرد.

ابتدا تحقیقات بازار

چیزی که دوستانش گفتند این بود که می‌خواستند داستان هدایا و تأثیر آنها را بیشتر ببینند. این بازخورد الهام بخش روچیلد شد تا یک کتابچه تاثیرگذار ایجاد کند که داستان‌های پشت محصولات و کسب‌وکارهایی که آنها را می‌سازند و همچنین کارهای خوبی که انجام می‌دهند را بیان می‌کند. او در هر جعبه هدیه یکی را شامل می‌شود.

روچیلد درباره این تلاش‌های اولیه می‌گوید: «این یک تحقیق بازار کم‌هزینه است. “اما کار می کند و کسب و کار هنوز از توصیه های آنها سود می برد.”

Rothschild سه ماه بعد Packed With Purpose را با ۱۵۰۰۰۰ دلار راه اندازی کرد. پس انداز او. اکنون با ۱۸ کارمند، کسب‌وکار مستقر در شیکاگو در میان مشتریانش از جمله شرکت‌های چندملیتی مانند آمازون، مایکروسافت، بانک آمریکا، و فایزر قرار دارد.

در حالی که بزرگترین رقیب او غول سبد هدیه هری و دیوید است، او شرکت های زیادی در حوزه تاثیرگذار دارد. رقبای خود عبارتند از: نام تجاری خوب خانگی صنعت‌کار سیاتل، Give a Damn Goods، بازار آنلاین دوستدار محیط زیست لویزویل، EarthHero، و یک شرکت هدیه لس آنجلسی که به کارآفرینان رنگین پوست کمک می‌کند.

شراکت‌های قوی

Packed with Purpose دارای ۱۴۰ شریک تامین‌کننده است. از ۳۳ ایالت و ۱۶ کشور، همه برندهای مصرفی خوب هستند که بر پایداری و محیط زیست، توسعه نیروی کار، توانمندسازی زنان، توسعه جوانان، سلامت و رفاه تمرکز دارند، یا متنوع هستند یا متعلق به زنان هستند.

به‌گفته روچیلد، مزیت رقابتی Packed With Purpose، تعهد آن به تأمین‌کنندگان و پاسخگویی به مشتریان است. این شرکت محصولات را مستقیماً خریداری می‌کند و شرکا برای مشارکت پولی پرداخت نمی‌کنند.

“ما با محبت به تامین‌کنندگان محصول خود می‌گوییم “تأثیر ما”. روچیلد می گوید: شرکا. “این به این دلیل است که ما واقعاً در مورد آنها به عنوان شریک فکر می کنیم، و همانطور که آنها رشد می کنند، ما رشد می کنیم.”

Packed With Purpose داستان های خود را به اشتراک می گذارد. به طور گسترده. علاوه بر کتابچه‌های تأثیرگذاری، شرکای خود را در کانال‌های بازاریابی و وب‌سایت خود تبلیغ می‌کند. خریداران می‌توانند براساس «دسته‌های تأثیرگذار» از جمله سیاه‌پوستان، بومی‌ها و رنگین‌پوستان خرید کنند. زنان؛ و پایداری علاوه بر این، این شرکت به شرکای خود کمک می‌کند بسته‌بندی‌هایشان را دوباره طراحی کنند تا داستان‌هایشان را بهتر بگویند و هزینه‌های حمل و نقل را کاهش دهند.

با اطلاع از اینکه برخی از مشتریان به ویژه آنهایی که در صنعت خدمات مالی هستند، با چالشی در ذخیره آدرس گیرندگان هدیه مواجه شدند، این شرکت یک سرویس جمع آوری آدرس ایجاد کرد که به آنها کمک می کند اطلاعات محرمانه را پیگیری کنند اما از حریم خصوصی گیرنده محافظت می کند.

- بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد
آنها مهم هستند -- و کسب و کار موفقی ایجاد می کنند

مشکلات زنجیره تامین

به‌گفته روچیلد، به‌عنوان یک شرکت در حال رشد، بزرگ‌ترین چالش Packed With Purpose این است که با تغییر شرایط کسب‌وکار، چابک بمانیم. در طول همه‌گیری، تاخیرهای زنجیره تامین منابع و حمل و نقل شرکت را مختل کرده است. برای مثال، یک تولیدکننده شمع نمی‌توانست ظروف شیشه‌ای را از آسیا برای شمع‌های خود تهیه کند و در انجام سفارشاتش مشکل داشت. تیم Packed با شرکای محصولات مشابه که می‌توانستند جایگزینی ارائه دهند، تماس گرفت. علاوه بر این، روچیلد می‌گوید، تیم او از قبل به شرکای خود اطلاع می‌دهد تا درک کنند که تقاضا چگونه است، تا بتواند محصولات را زودتر از موعد تضمین کند.

روچیلد می‌گوید قدم بعدی او سرمایه‌گذاری بیشتر در فناوری‌های پیشنهادی است، به‌ویژه در ابزارهایی که می‌توانند سیستم مدیریت سفارش شرکت را بیشتر کنند. بدون درز برای مشتریان بازگشت . او همچنین به دنبال سرمایه‌گذاری روی استعدادهای توسعه است که با چشم‌انداز شرکت همسو هستند. علاوه بر این، او در حال ارزیابی این است که آیا یک آژانس توسعه نرم‌افزار استخدام کند یا یک متخصص توسعه تمام وقت یا پاره وقت استخدام کند.

بیشتر کاوش کنید. ۵۰۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد
آنها مهم هستند -- و کسب و کار موفقی ایجاد می کنندمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی