13 درسی که رهبران کسب و کار باید درباره استخدام بدانند استعداد ژنرال Z
۱۳ درسی که رهبران کسب و کار باید درباره استخدام بدانند
استعداد ژنرال Z
از آنجایی که Gen Zerهای بیشتری به حوزه حرفه ای راه می یابند، کسب و کارها با فرصت ها و چالش های منحصر به فردی ارائه می شوند. برای رهبران کسبوکار که قبلاً افراد این نسل را استخدام کردهاند، چندین درس کلیدی در مورد مشارکت مؤثر و استخدام این گروه دانشآموز از فناوری و ارزش محور پدید آمده است.
برای انتقال این درسها به کسبوکارهایی که به دنبال استخدام نیروی فعلی هستند. جوانترین نسل نیروی کار، هیئتی از اعضای شورای کارآفرینان جوان (YEC) به این سوال پاسخ دادند:
“تا کنون، بهترین درسی که در مورد استخدام افراد ژنرال Z برای شرکت خود آموخته اید، چیست؟ ? چگونه این امر باعث میشود که استخدام شما به سمت جلو حرکت کند؟»
در اینجا YEC چیست؟ اعضای انجمن باید بگویند.
۱٫ ارزشهای شرکت شما باید با ارزشهای آنها مطابقت داشته باشد
«استخدام ژنرال Zers مستلزم همسویی با ارزشهای آنها، مانند اصالت، مسئولیت اجتماعی و تعادل کار و زندگی است. . آنها طرفدار کارفرمایانی هستند که رشد را ارائه می دهند، به زمان شخصی احترام می گذارند (این بسیار است!) و از پویایی زندگی سالم در کار و زندگی، در کنار تعهد به اهداف اجتماعی و محیطی حمایت می کنند. ~ آنا انیسین، DataScience.Salon
۲٫ شما باید با ژنرال Z مانند هر نسل دیگری رفتار کنید
“ما با استخدام کارمندان ژنرال Z مانند سایر نسل ها رفتار می کنیم. ما بر اساس نگرش استخدام می کنیم. به عنوان مثال، آیا آنها تمایل به یادگیری دارند؟ چه مهارت هایی را روی میز می آورند؟ آیا آنها با فرهنگ شرکت ما مطابقت دارند؟» ~ جف کیلی، KETL Mtn. پوشاک
۳٫ ارائه گزینه های کاری انعطاف پذیر ضروری است
«بهترین درسی که در مورد استخدام افراد ژنرال Z برای شرکت خود آموخته ایم، اهمیت انعطاف پذیری کاری است. ارائه گزینه کار در خانه و محل کار نقش مهمی در تصمیم آنها ایفا می کند. ~ جردن ادلسون، Appetizer Mobile LLC
۴٫ Gen Z انتظار بیشتری از کارفرمایان دارد
«کارمندان Gen Z به دنبال مزایای بیشتر، سبک زندگی خاص، کار از راه دور و حقوق بالاتر نسبت به نسل های قبلی هستند. آنها همچنین در تغییر شغل تردید ندارند. بنابراین زمانی که ژن زرز را استخدام میکنیم، فرهنگ، محیط کاری و مسیر رشد شغلی خود را با جزئیات توضیح میدهیم و نشان میدهیم تا قبل از پیوستن به شرکت کاملاً مطمئن باشند.» ~ پیوش جین، Simpalm
۵٫ این نسل برای تعادل کار و زندگی ارزش قائل است
«جمعیت Gen Z که ما با آنها در تعامل هستیم اغلب به دنبال تعادل مناسب کار و زندگی، انعطاف پذیری و فرصتی برای پیشرفت شغلی هستند. اعضای تیم ما از انعطاف پذیری برای انجام کار در زمان خود قدردانی می کنند تا زمانی که تحویل مشتری به موقع و با کیفیت برتر مورد انتظار ما باشد. ~ جک پرکینز، CFO Hub
۶٫ آنها می خواهند بدانند که شرکت شما از نظر اجتماعی مسئولیت پذیر است
«Gen Z اغلب کار برای شرکت هایی را اولویت می دهد که با ارزش های آنها همسو هستند و تعهد خود را به مسئولیت اجتماعی نشان می دهند. آنها اغلب جذب سازمانهایی میشوند که فعالانه در علل اجتماعی و محیطی مشارکت دارند. بنابراین، مهم است که ارزشها، مأموریت و هرگونه ابتکار مسئولیت اجتماعی شرکت خود را هنگام استخدام نامزدهای Gen Z برجسته کنید. ~ توماس گریفین، OptinMonster
۷٫ برای جذب استعدادهای ژنرال Z باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
«فعال بودن در رسانه های اجتماعی کلید جذب استعدادهای ژنرال Z است. رسانه های اجتماعی پلتفرمی هستند که فراتر از سرگرمی است. هنگامی که به درستی استفاده می شود، می توانید فرهنگ شرکت خود را به اشتراک بگذارید، مردم را درگیر کنید و مطمئناً کارکنان بالقوه نسل های جوان را جذب کنید. این بدان معنی است که شما باید تبلیغات و کمپین های رسانه های اجتماعی را برای استخدام ژنرال Zers در اولویت قرار دهید. ~ سید بلخی، WPBeginner
۸٫ شفافیت برای استخدام بسیار مهم است
«استخدام ژنرال Z به ما اهمیت تعامل و شفافیت دیجیتال را آموخته است. آنها به خوبی به استراتژی های معتبر استخدام آنلاین پاسخ می دهند. با حرکت رو به جلو، از رسانه های اجتماعی بیشتر استفاده خواهیم کرد و بر ارزش ها و فرهنگ شرکت خود در ارتباطات دیجیتالی خود تأکید خواهیم کرد. این رویکرد نه تنها با نامزدهای ژنرال Z طنین انداز می شود، بلکه فرآیند استخدام شفاف و مرتبط را تقویت می کند. ~ کایل گوگن، Pawstruck
۹٫ شما اکثر Gen Z را در سایت های استخدامی معمولی پیدا نخواهید کرد
«یک درس که باید در مورد استخدام کارمندان Gen Z یاد می گرفتم این است که آنها جستجوی آنلاین زیادی برای مشاغل سنتی انجام نمی دهند. احساس، مفهوم. این بدان معناست که آنها به هیئت های کاریابی مراجعه نمی کنند یا شرکت های استخدام آنلاین را جستجو نمی کنند. ما باید آنها را در جایی که میگذرند پیدا کنیم، که در درجه اول در رسانههای اجتماعی است.» ~ باروخ لابونسکی، رتبه امن
۱۰٫ برای نشان دادن تأثیر بالقوه یک نقش کلیدی است
«Gen Z با احساس هدف و تمایل به ایجاد تأثیر معنادار انگیزه دارد. بر هدف، رشد و فراگیر بودن تاکید کنید. ماموریت شرکت و اینکه چگونه نقش آنها به اهداف گسترده تر کمک می کند برجسته کنید. همچنین، فرصتهای استرس برای رشد حرفهای و شخصی در سازمان وجود دارد، زیرا کارکنان Gen Z برای یادگیری مداوم و پیشرفت در حرفهشان ارزش قائل هستند. ~ ساموئل تیموتی، OneIMS
۱۱٫ ژنرال Z می خواهد به یادگیری ادامه دهد
«افراد ژنرال Z عموماً بر یادگیری مستمر و توسعه شغلی متمرکز هستند. احتمال بیشتری دارد که با کارفرمایی بمانند که فرصتهایی را برای توسعه مهارت و پیشرفت شغلی فراهم میکند. در تلاشهای استخدام، بر تعهد شرکت خود به توسعه حرفهای برای جذب نامزدهای Gen Z بیشتر تأکید کنید.» ~ اندرو مونرو، AffiliateWP
۱۲٫ این نسل می خواهد بخشی از یک تغییر باشد
«یک درس مهمی که در استخدام ژنرال Z آموختم، تأکید بر هدف و تأثیر اجتماعی است. این امر با برجسته کردن ارزشها و ابتکارات پایداری شرکت ما و پرورش فرهنگی همسو با تمایل ژنرال Z برای کار هدفمحور، تلاشهای استخدامی آینده ما را هدایت میکند.» ~ کریستین کیمبرلی مارکت، Marquet Media, LLC
۱۳٫ Gen Z آماده است تا در نقش خود رشد کند
«بهترین درسی که من در مورد استخدام افراد Gen Z آموخته ام این است که احتمال انحراف آنها از مسیر شغلی کمتر است. آنها به حوزه تخصص خود پایبند هستند و ترجیح می دهند با کسب دانش و تجربه بیشتر در زمینه های خود رشد کنند. شما نمی توانید فقط انتظار داشته باشید که آنها چندین نقش را پر کنند. این به من کمک کرد تا اهمیت ایجاد شرح وظایف واضح را در هنگام استخدام درک کنم.” ~ کریس کلوسوفسکی، دانلودهای دیجیتال آسان
تصویر: Envato Elements