عمومی

5 کلید برای بزرگتر فکر کردن و شروع موفقیت آمیز خود کسب و کار رویایی

۵ کلید برای بزرگتر فکر کردن و شروع موفقیت آمیز خود
کسب و کار رویایی

با همه تحولات و بلاتکلیفی این روزها، می بینم که بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل بی میل به دنبال رویاهای جدید، منتظر ثبات جهان و خطرات گمشو. به‌عنوان یک مشاور تجاری طولانی مدت، همه چیز را دقیقاً برعکس می‌بینم.

اکنون زمان فرصت‌های بسیار خوبی است که مردم می‌دانند آنها باید تطبیق دهند ، و موفقیت های ثابت شده مانند الون ماسک و جف بزوس.

گاهی اوقات تردیدی که می بینم فقط نگرانی از شروع و رشد نیست. یک تجارت، اما ناتوانی واقعی در بزرگ اندیشی، تعقیب رویاها، یا ایجاد یک جامعه حمایتی در اطراف شما. برای مقابله با این تردید، از کتاب جدیدی الهام گرفتم، “برنامه های کوچک نکش،” توسط کارآفرینان الیوت بیسنو، جف روزنتال، برت لو و جرمی شوارتز.

آنها با توجه به تجربیات خود دلیل محکمی دارند که هر کسی می تواند بزرگ فکر کند و با فروتنی مناسب، تشنه دانش و تیمی با استعداد باشد. ، همه ما می توانیم غیرممکن ها را به انجام برسانیم.

من در اینجا فقط تعدادی از درس هایی را که آنها ذکر می کنند برجسته می کنم، و همچنین توصیه می کنیم، برای شروع مسیر رضایت و موفقیتی که رویای آن را دارید:

۱٫ مطمئن شوید که چند ایده دیوانه کننده به لیست شما اضافه شده است.

هیچ ایده ای نباید ناگفته بماند. باید به خود اجازه دهید خارج از چارچوب فکر کنید و به طور جدی یک یا دو ایده رویایی را که ذهن منطقی شما به سرعت رد می کند، در نظر بگیرید. علاوه بر چیزی که می‌خواهید، فقط مطمئن شوید که چیزی است که می‌توانید بسازید، و بسیاری دیگر ممکن است هزینه آن را نیز بپردازند.

A روش محبوب و مؤثر برای ایجاد طیف وسیعی از ایده ها طوفان فکری است. . طوفان فکری خوب مستلزم آن است که دوجین نفر از افراد مناسب را جمع آوری کنید که از صحبت کردن و مشارکت هراسی ندارند. چالش شما گوش دادن و مثبت نگه داشتن آن است.

۲٫ انتظار داشته باشید که برخی از شکست ها را داشته باشید و آنها را تصدیق کنید.

اجازه ندهید ترس از شکست شما را از ریسک کردن و درس گرفتن از اشتباهاتتان باز دارد. . این بدان معنا نیست که یک چیز را بارها و بارها امتحان کنید و انتظار نتایج متفاوت را داشته باشید. این به معنای قبول اشتباهات، محور قرار دادن و واقعاً گوش دادن به مشتریان، مشاوران و کارشناسان صنعت است.

از توماس ادیسون، که هر شکستی را “آزمایش” نامید (اکنون یک محور خواهد بود). او هیچ بهانه ای برای خرابی ۱۰۰۰۰ رشته نور نیاورد و با هوشیاری پاسخ داد: “من به تازگی ۱۰۰۰۰ راه را پیدا کرده ام که کارساز نیستند.” سپس موفق شد.

۳٫ از اصالت در مقابل کمال استفاده کنید.

به خود واقعی، از جمله عیوب، اعتماد کنید و به جلو حرکت کنید. کمال در تجارت تعریف نشده و دست نیافتنی است. تمرکز خود را روی مشتریانی که هرگز کامل نیستند، حفظ کنید و روابط سازنده ای ایجاد کنید. در این روزها که ارتباطات کامل از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی وجود دارد، نمی توانید پنهان شوید.

رهبران معتبر در مورد هر دوی آنها در آینده هستند. نقاط قوت و ضعف. مانند مدیرعامل استارت آپی نباشید که زمانی برایش کار می کردم و همیشه وانمود می کرد که همه پاسخ ها را دارد، حتی وقتی برای همه واضح بود که عمق او با علایق بازاریابی اش مطابقت ندارد.

همه ما نقاط قوت و ضعفی داریم و بسیاری از شما انرژی خود را صرف تلاش برای رفع آنها می کنید. یک ضعف، به جای استفاده از یک نقطه قوت. این انرژی را صرف پیدا کردن و ایجاد روابط کنید تا نقطه ضعف را با نقاط قوت دیگران متعادل کنید. یک به علاوه یک می تواند برابر با سه باشد.

به عنوان مثال، من با بیل گیتس و استیو بالمر، که مایکروسافت را تأسیس کردند و با هم به موفقیت دست یافتند. بیل مطمئناً فرد ایده و فن بود، در حالی که استیو تجربه تجاری را از Proctor & Gamble آورد تا معادله را ببندد.

۵٫ همه چیز در مورد ایده نیست – روی اجرا تمرکز کنید.

این ایده به تنهایی چیزی نیست که در تجارت با ارزش است. ارزش واقعی برای شما و مشتری بعداً از طریق سخت کوشی و اجرا به دست می آید. من مدت ها پیش به عنوان یک سرمایه گذار یاد گرفتم که پل ارتباطی بین فکر کردن و صحبت کردن تا انجام دادن برای بسیاری دشوار و طولانی است. خیلی‌ها هرگز موفق نمی‌شوند.

در تجربه‌ای که به‌عنوان یک سرمایه‌گذار فرشته داشتم، هرگز تحت تأثیر قرار نگرفتم که یک بنیانگذار استارت‌آپ ادعا کرد که یک سرمایه‌گذار است. “فرد ایده.” کارآفرینان اغلب آن «ایده میلیون دلاری» را تبلیغ می‌کنند، اما من هنوز کسی را ندیده‌ام که برای یک ایده آنقدر زیاد بپردازد. برای نشان دادن ارزش، روی نتایج تحویل تمرکز کنید.

من بسیاری از صاحبان مشاغل را می بینم که متفکران خطی هستند و معمولاً زنده می مانند، اما به ندرت به خود می بالند. از اینکه به رویای خود رسیده اند، و اغلب از انتخاب سبک زندگی خود چندان راضی به نظر نمی رسند.

شاید زمان آن فرا رسیده باشد که شما باید به پیشرفت و رضایت خود در شغلی که در آن هستید نگاهی دقیق بیندازید. برای شروع فکر کردن به بزرگ، تعقیب رویاهای خود و تفریح ​​بیشتر هیچ وقت دیر نیست.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی