عمومی

آیا دنبال کننده های جعلی توییتر دارید؟ 4 ابزار برای تجزیه و تحلیل حساب

آیا دنبال کننده های جعلی توییتر دارید؟ ۴ ابزار برای تجزیه و تحلیل
حساب

تعداد حساب‌های جعلی در تویتر دلیل کافی برای الون ماسک از قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود با خرید شرکت یک سوال برای دادگاه خواهد بود که تصمیم بگیرد. توییتر از ماسک شکایت کرده و محاکمه آن برای ماه اکتبر در نظر گرفته شده است. صرف نظر از نتیجه، یک واقعیت غیرقابل انکار باقی می ماند: ربات ها همه جا در رسانه های اجتماعی هستند. و با توجه به پتانسیل آنها برای انتشار اطلاعات نادرست، کلاهبرداری، و سخنان نفرت انگیز، هر برند آنلاینی بهتر است بداند که واقعاً با چه کسی در حال تعامل آنلاین است.

در حالی که توییتر می گوید که حساب‌های ربات حدود ۵ درصد از کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد آن را تشکیل می‌دهند که ۲۳۷٫۸ میلیون در سه ماهه دوم امسال، تخمین های خارجی این عدد را به اندازه سه برابر بیشتر الف>. به گفته مدیر عامل پاراگ آگاروال، سیستم‌های تشخیص داخلی توییتر هر نیم میلیون اکانت هرزنامه را حذف می‌کنند. روز و هر هفته میلیون ها حساب ربات مشکوک را مسدود کنید. با این وجود، ربات‌ها می‌توانند در دقیقه ضرب شوند – و به‌طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر و گرفتن آن‌ها سخت‌تر می‌شوند.

بازی واقعیت: چگونه موج بعدی فناوری حقیقت را خواهد شکست. آخرین ربات‌ها، به گفته او، «نمایه‌های قوی و مکانیسم‌های رمزگذاری شده پیچیده‌ای دارند. برای اظهار نظر و برقراری ارتباط آنلاین.”

همه اینها بدین معناست که حساب‌های هرزنامه، زمانی که تکثیر شوند، می‌توانند صدمات قابل توجهی را از طریق توانایی آنها در شکل دادن به مکالمات آنلاین

اگر می توانید آنها را بگیرید 

تویتر، البته، مسئولیت نهایی از بین بردن حساب‌های هرزنامه در پلتفرم خود را بر عهده دارد. این بدان معنا نیست که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید، اما اگر مشکوک هستید که دنبال کنندگان توییتر شما ممکن است تعداد زیادی ربات اسپم داشته باشند. به همان اندازه که شناسایی آنها می تواند دشوار باشد، ابزارهای زیادی وجود دارد که نوید کمک به آنها را می دهد. هشدار داده شود: بسیاری از این ربات‌گیرها کار نمی‌کنند. داستین پوگ، مدیر برنامه امنیت سایبری زیمنس انرژی، می‌گوید: «برخی از راه‌حل‌هایی که مشاهده خواهید کرد، در واقع کلاهبرداری از خود هستند.

ما چند مورد را جمع آوری کرده ایم که ارزش وقت شما را دارند: 

۱٫ Botometer

Botometer یک ابزار رایگان است که توسط رصدخانه در رسانه های اجتماعی در دانشگاه ایندیانا توسعه یافته است. و توسط کارشناسان از جمله Woolley یک استاندارد صنعتی در نظر گرفته می شود. این ابزار از یک الگوریتم یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل فعالیت حساب توییتر یک فرد استفاده می‌کند و سپس یک امتیاز را محاسبه می‌کند – هر چه امتیاز بالاتر باشد، فعالیت شبیه ربات بیشتر است.

برای شروع با Botometer، باید به این ابزار اجازه دسترسی به نمایه توییتر خود بدهید. پس از وارد کردن یک حساب کاربری در کادر مشخص شده، Botometer می گوید “برای تجزیه به API Twitter متصل می شود. بیش از هزار ویژگی برای تجزیه و تحلیل نمایه حساب، دوستان، ساختار شبکه اجتماعی، الگوهای فعالیت زمانی، زبان و احساسات.

نکته حرفه ای: اگر Botometer گزینه خوبی برای نیازهای شما به نظر می رسد، ممکن است بخواهید BotAmp، مشتقی از Botometer که دو مجموعه توییت را مقایسه می‌کند و تخمین می‌زند که کدام یک شامل فعالیت بیشتری است. (توییت یا بازتوییت) توسط ربات‌های احتمالی.

۲٫ HypeAuditor

HypeAuditor ابزاری است که برای تأثیرگذاران دارای ۲۰۰۰ فالوور یا بیشتر طراحی شده است که قول می‌دهد، از جمله موارد دیگر، به شما در ارزیابی حضور ربات در حساب‌های توییتر، تیک تاک و اینستاگرام خود کمک کند. این ابزار فالوورها را بر اساس آنچه که به عنوان افراد واقعی، حساب های مشکوک و دنبال کنندگان انبوه ارزیابی می کند (به عنوان حساب هایی که بیش از ۱۵۰۰ حساب دیگر را دنبال می کنند تعریف می شود) مرتب می کند.

طرح اولیه از ۴۸۰۰ دلار برای اشتراک سالانه شروع می شود. HypeAuditor فالوورهای خاصی را که «مشکوک» می‌داند، شناسایی نمی‌کند، بنابراین بهتر است از آن به عنوان یک بررسی کلی در پایگاه فالوورهای خود استفاده کنید.

۳٫ BotSight

سازنده نرم افزار ضد ویروس Norton این برنامه iOS و مبتنی بر وب را در سال ۲۰۲۰ توسعه داد. BotSight ادعا می کند که فعالانه بررسی می کند که آیا حساب توییتر یک ربات محتمل است یا خیر با تجزیه و تحلیل بیش از ۲۰ نقطه داده، از جمله تصادفی بودن در دسته توییتر، اینکه آیا حساب تأیید شده است، سرعت جذب فالوور و توضیحات حساب. Botsight یک ابزار رایگان است.

۴٫ Bot Sentinel

برخلاف سایر ابزارهای یادگیری ماشینی که برای شناسایی ربات ها طراحی شده اند، Bot Sentinel از الگوریتمی برای پرچم‌گذاری فعالیت‌هایی استفاده می‌کند که توسط Twitter به‌عنوان نامناسب طبقه‌بندی شده‌اند و آن گزارش‌های حساب را به یک پایگاه داده در دسترس عموم اضافه می‌کند. این ابزار رایگان بر اساس فعالیت ها به حساب های توییتر رتبه بندی می دهد – عادی، رضایت بخش، مخرب و مشکل ساز. بهتر است از آن برای ارزیابی سریع انواع توییت هایی که یک حساب ارسال می کند استفاده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی