عمومیمقالات

آنچه 3 مدیر عامل پس از گذراندن یک روز در کارمندان خود آموختند کفش

آنچه ۳ مدیر عامل پس از گذراندن یک روز در کارمندان خود آموختند
کفش

شاید تماشای اپیزودهایی از رئیس مخفی را به خاطر بیاورید، برنامه تلویزیونی که رهبران و مدیران عامل را داشت که همه کارها را انجام می دادند، از دور زدن در فاضلاب و سرو غذا در کنار کارمندانشان. اخیراً، برخی از مدیران اجرایی و دیگر رهبران C-suite فلسفه آن واقعیت نمایشی را احیا کرده اند و از این روند به اصطلاح وارد شدن به سنگر با کارمندان برای درک بهتر شرکت های خود استفاده کرده اند.

مدیر عامل Uber. دارا خسروشاهی نه تنها یک روز بلکه چندین ماه را به عنوان راننده اوبر در سانفرانسیسکو گذراند. وال استریت ژورنال در اوایل آوریل گزارش داد که چگونه او با استفاده از نام «دیو کی.» پشت فرمان یک تسلای خاکستری دست دوم می پرید و تنها گزارش داد که با شکایات رانندگان موافق است- کل تجربه بسیار بد بود،” او در مقاله گفت. از آن زمان، او از دانش جدید خود در مورد نحوه عملکرد واقعی چیزها در سطح واقعی خیابان برای ایجاد یک “تحول” در سطح شرکت استفاده می کند، از جمله سیاست انعام بهتر و فرایندهای ارتباطی را بهبود بخشید.

در ماه مارس، Laxman Narasimhan، مدیرعامل جدید Starbucks متعهد شد که همین کار را انجام دهد، که او در یک نامه به کارمندان پس از شروع به کار جدیدش: “برای اینکه ما را به فرهنگ و مشتریان خود نزدیک نگه دارم، همچنین به چالش ها و فرصت هایمان، قصد دارم هر ماه نیم روز در فروشگاه ها کار کنم. و من از هر یک از اعضای تیم رهبری انتظار دارم که اطمینان حاصل کنند که مراکز پشتیبانی ما در ارتباط هستند و درگیر واقعیت های فروشگاه های ما برای بحث و بهبود هستند. >

این چیزی است که مدیران اجرایی و رهبران دیگر می‌گویند که باید از راه رفتن یک روزه با کفش کارمندان آموخت.

اگر آماده گوش دادن باشید، ناکارآمدی ها و فرصت ها را خواهید دید.

سارا لونا، رئیس جمهور Xponential Fitness، “بزرگترین گروه امتیاز جهانی برندهای تناسب اندام بوتیک در انواع عمودی”، طبق وب سایت آنها، بر حدود ۲۵۰ کارمند نظارت دارد. رئیس سابق Pure Barre، او تصمیم گرفت قبل از گام در نقش رهبری پس از خرید برند توسط شرکت فعلی‌اش.

او با اشاره به اینکه Pure Barre در حال تعیین توضیح می‌دهد: «احساس می‌کنم درک چالش‌هایی که استودیوها، فرنچایزها و کارمندان روزانه با آن‌ها روبرو هستند مهم است. href=”https://www.success.com/how-to-sell-without-being-a-slimy-salesperson/”>بهترین مدل فروش و امتحان گزینه های عضویت جدید. “به عنوان یک امتیاز دهنده، ارائه بهترین پشتیبانی ممکن از فرنچایزها اولویت اصلی من است، بنابراین باید بدانم چه نوع موانع، حواس‌پرتی و ناکارآمدی‌هایی در سطح استودیو اتفاق می‌افتد تا بتوانیم راه‌حل‌هایی پیدا کنیم و قوی‌تر ظاهر شویم.

او مشاهده کرد که این پیاده‌سازی‌های جدید چگونه بر کارمندان و مشتریان تأثیر می‌گذارند، که با بیدار شدن از ساعت ۵ صبح شروع می‌شود تا بتواند اعضا را در کلاس ساعت ۶ صبح بررسی کند. او می‌گوید: «من با چالش‌هایی که کارمندان ما روزانه با آن‌ها روبرو می‌شوند، برخورد می‌کردم، خواه تغییر رول‌های دستمال توالت در حمام یا پیدا کردن معلم جایگزین یا فروش عضویت باشد. کارمندان سخت‌کوش هر روز کار می‌کنند، و این که چقدر این تجربه باید «به‌خوبی سازمان‌دهی‌شده و طراحی‌شده» باشد، به او کمک کرد تا تشخیص دهد که صرفه‌جویی در عملیات باید در هر تصمیمی که شرکت می‌گیرد، در ذهنش باشد. “من فکر می کنم این تصور اشتباه وجود دارد که اداره یک استودیوی تناسب اندام آسان است و موفقیت فقط اتفاق می افتد. او می‌گوید که اصلاً اینطور نیست.

تغییرات مربوط به زمان او در استودیوها ملموس و مشخص بود، «به نوع cubbies که ما در استودیوها نصب می‌کردیم تا نحوه عملکرد اپلیکیشن برند. برای اعضا،” لونا اشاره می کند. او همچنین از طریق مکالمات خود با رهبران در آن مکان، پس از تغییرات متعدد رهبری، در مورد میزان خستگی که صاحبان حق رای دادن تجربه می کردند، آموخت. بنابراین هر تغییری که برای برند در نظر گرفته بودیم باید مدبرانه و اثبات شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر چیزی را که در سراسر سیستم عرضه می کنیم ارائه می دهیم،” او می گوید.

او نکاتی برای مدیران اجرایی دیگر دارد که می خواهند این کار را امتحان کنند:

  • کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش دهید تا بتوانید به “لطیف” پی ببرید نشانه‌ها» پیرامون ناکارآمدی‌ها و فرصت‌ها.
  • به جای اینکه شبیه رئیس شرکت به نظر برسید، برای هماهنگی با سایر کارکنان لباس فرم بپوشید تا مردم احساس راحتی کنند و شکایات، ایده ها و بازخوردهای خود را به اشتراک بگذارند.
  • بازخورد باشید، حتی اگر سخت باشد برای شنیدن.

شما ممکن است بفهمید که کار شما چقدر برای مشتریان اهمیت دارد.

“کریستوفر ریم، موسس و مدیر اجرایی [۲۸] ساله Command Education، به هنر پذیرش Ivy League تسلط دارد. شما نیز می توانید،” با توجه به هدف نیویورک پست. ریم یک سرویس مشاوره برای خانواده هایی که فرزندانی دارند که امیدوارند نامه پذیرش دریافت کنند اجرا می کند. یک مدرسه عالی است، و اگرچه او همیشه با مربیان اصلی خود «عمیقاً درگیر» بوده است، اخیراً به یک مربی تمام وقت برای آن روز تبدیل شده است. هدف او؟ “برای بازگشت به ریشه هایم و ارتباط مجدد با شور و شوقی که مرا به تاسیس Command Education سوق داد.”

بنابراین، او به پنج تماس پیوست و تحقیقات عمیقی را برای آماده شدن و پیگیری آن جلسات تکمیل کرد. که شامل راهنمایی دانشجویان آینده نگر از سراسر جهان بود. او می‌گوید: «محتوای این تماس‌ها بر اساس مشتری بسیار متفاوت بود: اولین دانش‌آموز در عربستان سعودی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک کار می‌کند، بنابراین ما یک کمپین بازاریابی برای جذب مشتریان اولیه ایجاد کردیم». “تماس بعدی من با یکی از والدین یک سالمند در حال رشد بود که یک سری سوالات در مورد بهترین شیوه های درخواست برای کالج های معتبر در سال ۲۰۲۳ داشت. سه تماس آخر روز با دانش آموز آن مادر و سپس با دو دانشجوی ساکن ایالات متحده بود. دانش آموزان دوم – یکی در میانه پروژه های پرشور خود است و دیگری در حال مذاکره در مورد شرایط کارآموزی تابستانی آینده خود است.”

آنچه که ریم دید، نشانه ای از چشم انداز درخواست کالج است – فرآیندهای پذیرش به طور چشمگیری رقابتی تر است. و استرسی که به خانواده ها وارد می کند. او می‌گوید: «روزی که من در زندگی یک مربی بودم، یادآوری بسیار ضروری بود که کار ما نه تنها برای موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان، بلکه برای شکوفایی شخصی آنها نیز اهمیت دارد.» او همچنین یاد گرفت که چگونه کارمندانش به جای گفتگوهای بداهه یا غیررسمی، زمان ساختارمندتری را برای همکاری و تحلیل تیمی ترجیح می دهند. او ادامه می دهد: “آنها بیان کردند که برنامه ریزی زمان ساختارمندتر برای تجزیه و تحلیل تیم به آنها اجازه می دهد تا در هنگام ارائه راه حل های خلاقانه برای دانش آموزان خود، بیشتر از تخصص مربیان خود استفاده کنند.”

او توصیه هایی برای آنها دارد. سایر مدیران عاملی که او از طریق این آزمایش آموخته است:

  • جلسات استراتژی عمدی را برای کل تیم خود اجرا کنند.
  • برای تعیین مؤثرترین راه برای ترکیب این موارد، به صدای اعضای تیم اعتماد کنید. جلسات.
  • هر یک از موارد زیر را امتحان کنید: “یک گفتگوی باز، یک جلسه با دستور کار از پیش نوشته شده یا یک جلسه با انتظارات و نتایج صریح… کار مشترک فرهنگ سازمان شما را غنی می کند و منجر به افزایش بهره وری می شود، ” ریم پیشنهاد می کند.

تیم شما احساس می کند دیده شده است ، شنیده و تأیید شده است.

مطمئناً، ممکن است برای بهبود فرآیند در این آزمایش باشید. اما یک عارضه جانبی مثبت بالقوه، اعتبار سنجی عظیمی است که تیم شما ممکن است هنگام تجربه کاری که آنها به صورت روزانه انجام می دهند، از نقاط درد گرفته تا برد، احساس کند. این همان چیزی است که چینتان شاه، رئیس و شریک مدیریت KNB Communications، یک شرکت بازاریابی و روابط عمومی بوتیکی که متخصص در مراقبت‌های بهداشتی، فناوری بهداشت و علوم زیستی است، تجربه کرد.

او تصمیم گرفت که از زمان نصب بر دو حساب مشتری نظارت کامل داشته باشد. از طریق خلاصه نهایی جلسه با جزئیات با محصولات تحویلی و تأثیر، با مأموریت یادگیری بیشتر در مورد اینکه فرآیند تعامل با مشتری جدید آنها از نزدیک چگونه به نظر می رسد و احساس می شود. او می‌گوید: «من یاد گرفتم که چگونه این فرآیند با مشتریان ما طنین‌انداز می‌شود، نوع اطلاعاتی را که آنها مایل بودند با ما به اشتراک بگذارند (و نه به اشتراک بگذارند) و چه سؤالاتی را باید از مشتریان خود در اوایل رابطه بپرسیم مفید بود. او آموخت که مدیران حساب‌ها، که معمولاً بر این فرآیند نظارت می‌کنند، ممکن است از نظر پشتیبانی در آینده نیز به چه چیزی نیاز داشته باشند.

او متوجه شد که شما چقدر به مشتریان «وابسته عاطفی» می‌شوید. او توضیح می‌دهد: «مدیر حساب واقعاً احساس می‌کند که مشتری برنده می‌شود و با شکست مواجه می‌شود – ارتباطی که احتمالاً در نقش همیشگی‌ام به‌عنوان رئیس‌جمهور از من فراتر نخواهد رفت». او پس از آزمایش با تیم خود ملاقات کرد. اعتبار و تأیید برنامه ای که ما طراحی کرده بودیم برای همه افراد درگیر احساس خوبی داشت! افراد احساس می‌کردند شنیده می‌شوند و مورد قدردانی قرار می‌گیرند.” با این ذهنیت که هیچ شغلی زیر دست شما نیست.

  • در این فرآیند سرمایه گذاری کنید و درک کنید که می تواند چندین بار تحصن و تجربه مشتری را به همراه داشته باشد. شما باید متعهد شوید که این کار را بیش از یک بار انجام دهید.
  • بدانید که یک رویکرد یکسان برای موفقیت وجود ندارد. به دست آوردن چند دیدگاه اشکالی ندارد.
  • عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی