عمومی

آنچه باید در مورد پوشش هزینه سقط جنین بدانید برای کارمندان

آنچه باید در مورد پوشش هزینه سقط جنین بدانید
برای کارمندان

مثل بسیاری از زنان در سرتاسر آمریکا، کارلی مدنیک تحت تأثیر اسناد فاش شده از دادگاه عالی ایالات متحده قرار گرفت که عملاً تضمین کننده واژگونی رو. v. Wade، موردی که حق سقط جنین را برای زنان برای نزدیک به نیم قرن تضمین کرده است. بنیانگذار ۲۸ ساله آژانس استخدام مستقر در نیویورک دوشنبه تلنت بلافاصله به دو هم بنیانگذار دیگر شرکتش پیام داد تا صحبت کنند. این گفتگو باعث شد آنها یک مزیت جدید ارائه دهند: پوشش سقط جنین. این شرکت اکنون برای زنانی که ممکن است برای انجام این روش نیاز به سفر به خارج از ایالت داشته باشند، هزینه، حمل‌ونقل و مسکن را محاسبه می‌کند.

در حالی که اکثر ۱۷ کارمند او در نیویورک و کالیفرنیا زندگی می کنند، جایی که سقط جنین احتمالاً قانونی خواهد ماند حتی اگر رو علیه وید لغو شد، تعدادی از آنها در ایالت هایی زندگی می کنند که ممکن است پس از تصمیم گیری، این رویه کاملاً غیرقانونی شود. بیست و دو ایالت قوانینی در مورد کتاب‌ها دارند که محدودیت‌های بسیار سخت‌گیری را برای سقط جنین اعمال می‌کنند، از جمله ۱۸ ایالت که یا سقط جنین را به طور کامل ممنوع می‌کنند یا اگر دادگاه عالی Roe v. Wade را لغو کند، فقط در شرایط محدودی این رویه را مجاز می‌دانند. او همچنین می‌خواست که کارمندانش که همگی از راه دور هستند، این امکان را داشته باشند که بدون نگرانی در مورد توانایی انجام این روش در صورت نیاز، جابه‌جا شوند.

Monday Talent اولین شرکتی نیست که مزایای جدید را اداره کنید. بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله Yelp، Salesforce، Citigroup و Bumble قبلاً برنامه‌هایی را برای کمک به کارکنان برای پوشش هزینه‌های مشابه برای خود یا همسرشان اعلام کرده‌اند. موسس شرکت نرم‌افزار فین‌تک Alloy مستقر در نیویورک، لورا اسپیکرمن، تصمیم گرفت پس از تصویب محدودکننده‌ترین قوانین حقوق باروری کشور در ژانویه، ایالت تگزاس آن را ارائه دهد.

آلیاژ، یک Inc. شرکت بهترین محل کار ۲۰۲۲، اکنون ۵۰ درصد از هزینه‌های قانونی، تا سقف ۵۰۰۰ دلار، تا سقف را پوشش می‌دهد. ۱۵۰۰ دلار برای هزینه‌های سفر و ۱۵۰۰ دلار دیگر برای هزینه‌های اضافی برای هر یک از تقریباً ۲۵۰ کارمند او که بسیاری از آنها از راه دور هستند و قوانین جدید ضد سقط جنین را اجرا می‌کنند. در حالی که بیمه سلامت آلی در حال حاضر هزینه سقط جنین را پوشش می‌دهد، اسپیکرمن می‌گوید که پول اضافی مانند «توسعه طبیعی» چیزی است که شرکت از قبل ارائه می‌کند.

اما این بدان معنا نیست که از بین بردن گزینه های پوشش بیمه سلامت شما آسان خواهد بود. اینکه آیا کارکنان شما می‌توانند از طریق بیمه به مراقبت‌های باروری دسترسی داشته باشند تا حد زیادی به بسته مزایای آنها بستگی دارد و اینکه آیا شرکت شما طرح‌هایی با بیمه کامل یا با بودجه شخصی ارائه می‌دهد.

شرکت‌هایی با طرح‌های خود تأمین مالی – یا طرح‌هایی که توسط بیمه‌گرهای شخص ثالث تأمین مالی می‌شوند – از طریق بیمه خصوصی می‌توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی را پوشش دهند، بنابراین اطمینان از در دسترس بودن این گزینه می‌تواند به آسانی انجام شود. با نماینده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید لوری سوبل، معاون مدیر سیاست سلامت زنان در بنیاد خانواده کایزر، یک سازمان غیرانتفاعی متمرکز بر مراقبت‌های بهداشتی، خاطرنشان می‌کند که بسیاری از کسب‌وکارها نمی‌دانند که قبلاً آن را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود دارند یا می‌توانند آن را درخواست کنند.

او می گوید:

“این یکی از قسمت های سیاه چاله های پوشش است.” “مگر اینکه شرکت شما واقعاً روی پوشش سقط جنین متمرکز نشده باشد، ممکن است متوجه نباشید که در برنامه شما گنجانده نشده است.”

اگر شرکت شما کاملاً بیمه شده است، که اکثر مشاغل کوچک بیمه شده اند – فقط ۲۱ درصد از مشاغل کوچک طرح های خودبیمه– کمی پیچیده تر می شود. سوبل خاطرنشان می کند که دولت هیچ کاری نمی تواند از نظر آنچه به کارمندان خود ارائه می دهد انجام دهد، مگر در شرایط مسئولیت مدنی. از آنجایی که طرح‌های کاملاً بیمه شده از طریق ایالت ارائه می‌شوند، اگر این روش غیرقانونی باشد، کارمندان به مراقبت‌های سقط جنین دسترسی نخواهند داشت. ده ایالت در حال حاضر شرکت‌های بیمه را از پوشش سقط جنین در طرح‌های خصوصی تحت نظارت دولتی محدود می‌کنند و نه ایالت از این ده ایالت به سوارکاران اجازه سقط جنین را می‌دهند. اگر دادگاه عالی Roe v. Wade را لغو کند، این شکست مطمئناً گسترش خواهد یافت.

هزینه پرداخت برای این رویه از جیب شما تا حد زیادی به این بستگی دارد که یک زن چقدر از بارداری خود فاصله دارد. طبق مطالعه آوریل ۲۰۲۲ که در Health Affairs.

این هزینه شامل هزینه سفر نمی‌شود، در صورتی که نیاز به عبور از خطوط ایالتی یا حتی رفتن به شهر دیگری برای انجام عمل داشته باشید. . اگر در یکی از ۲۷ «بیابان سقط جنین» کشور یا شهرهای بزرگ در سراسر کشور هستید که مردم باید ۱۰۰ مایل یا بیشتر را برای دریافت مراقبت سقط جنین طی کنند، همانطور که این مطالعه می گوید، باید هزینه سفر را نیز اضافه کنید. /p>

نسبت تسهیلاتی که بیمه می‌پذیرند نیز از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ به ۸۰ درصد کاهش یافته است، از ۸۹ درصد – و این روند اگر ایالت های بیشتری این رویه را به طور کامل غیرقانونی کنند، احتمالا ادامه خواهد داشت. همچنین مراقب قوانین کمک و مشوق، مانند قوانینی در تگزاس باشید که به افراد اجازه می دهد از هر کسی که به دیگران کمک می کند تا بعد از هفته ششم بارداری سقط جنین انجام دهند، شکایت کنند.

یک گزینه دیگر می تواند ارائه روش های پیشگیری از بارداری به کارمندان باشد، به خصوصپیشگیری برگشت پذیر طولانی اثر مانند وازکتومی، آی یو دی‌ها و سایر ایمپلنت‌های هورمونی که اغلب تحت پوشش بیمه نیستند. ریتا گونتر مک گراث، استاد استراتژی و نوآوری در دانشگاه می گوید، این روش ها، بسته به نوع، حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ دلار هزینه دارند که اغلب برای زنان و مردان غیرقابل دسترس استدر انتهای پایین طیف درآمد. مدرسه کسب و کار کلمبیا.

“اگر کارفرما هستم، می‌خواهم با یک موضوع قبل از واقعیت مقابله کنم. مک‌گراث می‌گوید: «پیشگیری از یک مسئله، به‌جای مقابله واقعی با آن موضوع». “به ویژه برای افراد در سنین باروری، این مزیتی است که من در دسترس قرار خواهم داد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی