آنچه باید در مورد آینده تجارت بدانید نشان می دهد

آنچه باید در مورد آینده تجارت بدانید
نشان می دهد
ما به تازگی دو سالی را پشت سر گذاشتهایم که نمایشگاههای تجاری اساساً وجود نداشتند. هنگامی که کووید-۱۹ ضربه خورد و قرنطینه ها شروع شد، آخرین جایی که بسیاری از مردم می خواستند باشند در میان بود. جمعیتی از مردم در یک سالن بزرگ همایش.
اما نمایشگاه های تجاری برای مدت طولانی با ما بوده اند. اولین نمایشگاه در آمریکای شمالی احتمالاً نمایشگاه تجارت داخلی امور صنعتی بود که برای اولین بار در سال ۱۸۸۹ برگزار شد — و از همان قالب اصلی تا به امروز استفاده می شود.
بنابراین، سؤال این است که آیا نمایشگاههای تجاری اکنون که کووید-۱۹ شروع به فروکش کرده است بازمیگردند؟ من فکر می کنم پاسخ این است که آنها برمی گردند اما نه در به روشی که عادت کرده ایم.
رفتن به فضای مجازی
یکی از تغییرات مهم کووید تغییر از دفاتر ما به کار از خانه بود. در نمایشگاه های تجاری هم همین اتفاق افتاد. پس از چند ماه وقفه، در حالی که همه ما برای درک تأثیر ویروس تلاش میکردیم، نمایشگاههای تجاری به سمت تجربیات مجازی رفتند. و درست مانند آنچه با تغییر در فضای اداری دیدیم، درباره مزایا و معایب این تجربه چیزهای زیادی یاد گرفتیم.
همانطور که نمایشگاه های تجاری به صورت مجازی برگزار می شدند، یکی از بزرگترین درس ها این بود که به طور قابل ملاحظه ای سودآورتر و هزینه کمتری برای شرکت در آن ها شد. همه سفر، مکان، هتل، هزینه های نیروی کار و غذا که با رویدادهای حضوری همراه بود با رویدادهای مجازی از بین رفت. به طور ناگهانی، به دلیل هزینههای پایینتر رفتن، میتوانید افراد بیشتری را بیش از همیشه به رویدادهای مجازی بفرستید. و در حالی که نمایشگاههای تجاری همیشه مکانهایی برای برقراری ارتباط و یادگیری در مورد محصولات و خدمات جدید بودهاند، اینطور نیست که اقتصاد به دلیل برگزاری آنلاین تعطیل شده باشد.
این باعث شد که بسیاری از مردم شروع به پرسیدن یک سوال جدید کنند: آیا نمایشگاههای تجاری اصلاً باید به صورت حضوری برگزار شوند؟
تغییر دینامیک
من فکر می کنم منصفانه است که بگوییم در دو سال گذشته همه از تجربه کار در خانه لذت نبرده اند. برخی از مردم نمیتوانستند صبر کنند تا به دفتر بازگردند و برخی نیز برای شرکت در رویدادهایی مانند نمایشگاههای تجاری به صورت حضوری. من فکر میکنم نمایشگاههای تجاری به صورت حضوری و رو به جلو ادامه خواهند داشت. اما آنها یک عنصر آنلاین نیز خواهند داشت. این به یک تجربه ترکیبی واقعی تبدیل خواهد شد.
آنلاین شدن و تحقیق در مورد تلویزیون یا ماشین جدیدی که می خواهید بخرید و همین امر در مورد محصولات و خدمات تجارت به کسب و کار نیز صادق است. گذراندن چند ساعت جلوی رایانه برای تحقیق در مورد بازار بسیار کارآمدتر از گذراندن چندین روز در یک نمایشگاه تجاری است.
این تغییر خواهد کرد که چند نفر در چنین رویدادهایی شرکت خواهند کرد و به چند نفر برای برگزاری آن نیاز خواهید داشت. در گذشته، حضور قوی در نمایشگاهها به عنوان تامینکننده و مشتری ضروری بود. شما نیاز داشتید که غرفه خود را با افراد کافی برای انجام تمام ارتباطاتی که باید برقرار کنید، یا به یک تیم به اندازه کافی بزرگ نیاز دارید که تمام فروشندگان بالقوه اتاق را پوشش دهد. آن روزها تمام شد. رویدادهای حضوری در حرکت رو به جلو بسیار کوچکتر خواهند بود.
کارآمدتر و متمرکزتر
ارزش نمایشگاه های تجاری حضوری هرگز آن چیزی که بود نخواهد بود. و این اشکالی ندارد. همانطور که میبینیم شرکتها از اجاره فضای اداری کلاس A دور میشوند، شاهد تغییر رویدادهای بیشتر و بیشتری به سمت مدل ترکیبی خواهیم بود که تجربه متمرکزتری را بین خریداران و فروشندگان فراهم میکند. همچنین تأثیر قابلتوجهی بر صنعت مسافرت و مهماننوازی خواهد داشت.
من با یک شرکت کار کردم که سال گذشته تصمیم گرفت همه را بیاورد. افراد خود را برای کنفرانس شرکت. آنها فهمیدند که زمان آن رسیده است که همه دوباره وصل شوند. و به هر حال، این رویداد موفقیت آمیز بود. اما آنها پس از این واقعیت نیز تحلیل هایی انجام دادند و متوجه شدند که پایان دادن به این رویداد ۲ میلیون دلار هزینه داشت. و ۸۰ درصد آن هزینه بلیط هواپیما، هتل و غذا بود. به عبارت دیگر، بیشتر آن پول ارزشی را برای شرکت به ارمغان نمی آورد. من فکر می کنم همین حقیقت در مورد نمایشگاه های تجاری نیز صدق می کند. شرکتها با صرف این همه پول برای ارسال حضوری افراد، همان معاملهای را که قبلا انجام میدادند، به دست نمیآورند.
چیزی که ما انجام خواهیم داد. در آینده شاهد رویدادهای متمرکزتری خواهیم بود که همچنین می توانند با پخش آنلاین آنها به محتوا و سخنرانان خود دسترسی گسترده ای داشته باشند. به این ترتیب، آنها می توانند رویدادهای سودآورتری را میزبانی کنند و شرکت کنندگان می توانند با حضور مجازی یا ارسال تیم های کوچکتر با اهداف هدفمندتر، ارزش بیشتری کسب کنند.
نمایشگاه تجاری آینده
کووید-۱۹ تغییرات زیادی در نحوه کار ما ایجاد کرده است و از نمایشگاههای تجاری دریغ نکرده است. اما بیایید این پتانسیل را در آغوش بگیریم که این ممکن است چیز خوبی باشد، و نه فقط برای ژرمافوزها و درونگراها در میان ما که در وهله اول دوست نداشتند به آنها مراجعه کنند. ما آموختهایم که رویدادهای ترکیبی میتوانند راههای مقرونبهصرفه و کارآمدی برای ارتباط افراد و ایجاد نتایج باشند. اگر بخواهیم بگوییم این نمایشگاه مرده است. زنده باد نمایشگاه.
مشتریان