عمومی

آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4 سایت]

آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی ۵ روش + ۴
سایت]

free land in metaverse 01 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

متاورس واژه‌ای است که این روزها زیاد می‌شنویم و مشاهده می‌کنیم و برخی ادعا می‌کنند اینترنت آینده است. نیل استفنسون، نویسنده داستان‌های علمی تخیلی، اصطلاح متاورس را در سال ۱۹۹۲ ابداع کرد. این اصطلاح یک محیط مجازی کاملاً فراگیر را نشان می‌دهد که در آن افراد برای معاشرت، بازی و کار جمع می‌شوند و این ابتدایی‌ترین مفهوم این اصطلاح است. یکی از راهکارهای ورود به دنیای متاورس، خرید زمین و املاک در پلتفرم‌های متاورسی است. در این میان باید بدانید که می‌توانید یک زمین رایگان در این پلتفرم داشته باشید و ما به شما نشان می‌دهیم کدام پلتفرم‌ها زمین رایگان در متاورس ارائه می‌دهند و چگونه می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. اگر پول کافی برای خرید زمین در متاورس ندارید و مشتاق هستید از متاورس استفاده کنید، گزینه‌های دیگری برای خرید رایگان زمین در متاورس پیش روی شماست که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده است.

چرا باید صاحب یک زمین رایگان در متاورس شوید؟

املاک و مستغلات از لحاظ تاریخی جزء مهمی از بیشتر پرتفو‌های مالی افراد محسوب می‌شده و بسیاری از این املاک و مستغلات «واقعی» بوده‌اند؛ با این حال سرمایه‌گذار امروزی املاک و مستغلات ممکن است ملکی کمی ناملموس‌تر خریداری کند (زمین مجازی).

توسعه یک سبد املاک مجازی ممکن است اتفاق بزرگ بعدی برای سرمایه‌گذارانی باشد که مایل به شرط‌بندی روی فناوری‌های نوظهور هستند. املاک مجازی زمین‌هایی با سند هستند که در محیط مجازی قرار دارند. این محیط را شبیه یک بازی ویدئویی، اما با اجزای اجتماعی بیشتری در نظر بگیرید.

زمین در متاورس (مجموعه‌ای از جهان‌های مجازی که می‌توان در آن زمین مجازی خریداری کرد) می‌تواند به اندازه زمین‌های دنیای واقعی ارزشمند باشد. املاک و مستغلات Metaverse در حال حاضر یک صنعت چند میلیارد دلاری هستند. سوپراستارهایی مانند Snoop Dog و شرکت‌های بزرگی مانند PwC، JP Morgan، HSBC و Samsung قبلاً زمین‌های مجازی را برای اهداف مختلف تجاری خریداری کرده‌اند.

افرادی که زودتر سرمایه‌گذاری کردند، پاداش‌های قابل‌توجهی را به دست آورده‌اند. چندی پیش، میانگین قیمت کوچک‌ترین قطعه زمین موجود برای خرید در Decentraland یا Sandbox، دو مورد از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های متاورس، کمتر از ۱۰۰۰ دلار بود، اما در حال حاضر حدود ۱۳۰۰۰ دلار ارزش‌گذاری شده است.

free land in metaverse 02 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

چگونه صاحب زمین رایگان در متاورس شویم؟

اگر نمی‌خواهید با سرمایه‌گذاری واقعی در زمین متاورس ریسکی را بپذیرید، چند استراتژی وجود دارد که می‌توانید برای دریافت زمین‌های رایگان استفاده کنید. در ادامه به راهکارهایی برای خرید زمین رایگان در متاورس اشاره می‌کنیم.

استفاده از Airdrops

شما می‌توانید اولین زمین رایگان خود را به‌کمک ایردراپ رایگان دریافت کنید. Airdrops اغلب در کیف پول‌های وب ۳ به‌صورت تصادفی توزیع می‌شوند. با این حال، برای واجد شرایط بودن دریافت Airdrops، این کیف پول‌ها باید از قبل تأیید شده باشند. علاوه بر این، Airdrops معمولاً توسط پلتفرم‌های جدید متاورس توزیع می‌شوند.

استفاده از Airdrops به‌منظور جلب توجه بیشتر برای پروژه و رشد جامعه انجام می‌شود. Airdrop ها اغلب زمانی راه‌اندازی می‌شوند که یک پروژه در مراحل اولیه توسعه خود است؛ با این حال پلتفرم‌های خاصی ممکن است چنین پیشنهادهایی را به‌عنوان بخشی از یک رویداد موقت یا سیستم تشویقی ارائه دهند. برای دریافت Airdrops و خرید زمین رایگان در متاورس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فهرستی از پروژه‌های متاورس جالب تهیه کنید. پروژه‌های جدیدتری که هنوز MainNet خود را به کار نگرفته‌اند، در بیشتر موارد برتر هستند.
  • در یک کیف پول سازگار با پلتفرم‌های متاورس، ثبت نام کنید.
  • بیشتر ایردراپ‌ها به‌کمک دیسکورد، تلگرام، توییتر و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهند شد.
  • به تاریخ‌های ایردراپ‌ها و شرایط آن‌ها توجه کنید. برای دریافت زمین رایگان خود ممکن است در برخی شرایط لازم باشد آن را مطالبه کنید.

پس هنگامی که پروژه‌های جدید متاورس راه‌اندازی می‌شوند، کمپین‌های airdrop را به‌عنوان بخشی از خدمات سازمانی اجتماعی خود انجام می‌دهند. برای پلتفرم‌های جدید متاورس، airdrops روشی مؤثر به‌منظور بازاریابی پروژه‌هایشان و کسب محبوبیت است. برای کاربران، استفاده از ایردراپ‌ها راهی مؤثر برای به دست آوردن زمین متاورس رایگان خواهد بود.

در بازی‌های P2E، زمین رایگان در متاورس دریافت کنید

در مقایسه با زمین‌های رایگان، دستیابی به زمین متاورس به‌کمک بازی‌های سودآور، نیازمند زمان و تلاش است؛ با این حال هنوز هم به‌صورت رایگان می‌توانید این زمین‌ها را داشته باشید. بازی‌های P2E به‌تازگی محبوبیت یافته‌اند و به‌سرعت در حال گسترش هستند. برای شروع باید به یک بازی رایگان بپیوندید که زمین‌های رایگان را بخشی از اکوسیستم خود در نظر دارد. سپس مدتی را صرف یادگیری ویژگی‌های بازی، نحوه بازی و نحوه کسب درآمد کنید. پس از آماده‌شدن، بازی را شروع کنید.

در این میان، مشوق‌هایی دریافت خواهید کرد که بیشتر آن‌ها با استفاده از توکن‌های بومی درون بازی پرداخت می‌شوند. علاوه بر این، بازی‌های P2E ممکن است رویدادهای درون‌بازی منحصربه‌فردی را ارائه دهند که در آن کاربران می‌توانند زمین‌های رایگان دریافت کنند.

استفاده از زمین‌های مینت‌شده

شما می‌توانید به‌کمک NFT ها و زمین‌های مینت‌شده، زمین‌های رایگان و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری در متاورس دریافت کنید. فرض کنید یک پروژه متاورس جدید شامل حدود ۵۰۰۰ قطعه زمین NFT است. برای مثال ممکن است این پروژه تصمیم بگیرد ۱۰۰۰ قطعه را برای مینت‌کردن تعیین کند؛ درحالی‌که بقیه در یک فروش عمومی NFT فروخته می‌شوند.

Minting فرایند تبدیل زمین مجازی اولیه به NFT است؛ با این حال برخی قوانین اساسی وجود دارد که در این مورد باید رعایت شود.

برای شروع، بیشتر پروژه‌های متاورس قبل از اختصاص زمین برای مینت‌کردن، یک لیست سفید ایجاد می‌کنند. لیست سفید شامل افراد جامعه است که با معیارهای پروژه مطابقت دارند. در شرایط خاص، ممکن است اعضا ملزم شوند NFT های مربوط به یک پروژه خاص را قبل از پیوستن به این پروژه خریداری کنند.

سپس پروژه تاریخ‌های Minting را منتشر خواهد کرد. میزان Minting براساس محبوبیت متاورس تعیین می‌شود. زمین‌های NFT قابل ضرب در متاورس‌های محبوب بسیار کمیاب هستند و به‌سختی به دست می‌آیند؛ درنتیجه برای دریافت زمین‌های رایگان از این روش باید بسیار سریع عمل کنید.

زمین‌های رایگان به‌عنوان هدیه

در پروژه‌های متاورس، برخی زمین‌ها به‌صورت رایگان و به‌عنوان هدیه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. آن‌ها در بیشتر موارد به نقاط عطف خاصی در نقشه راه یک پروژه متاورس خاص مرتبط هستند؛ برای مثال یک متاورس ممکن است تصمیم بگیرد برای بزرگداشت سالگرد خود یا هر رویداد مشابهی به اعضای جامعه‌اش زمین رایگان هدیه بدهد.

دریافت چنین زمین‌هایی به‌صورت رایگان کاملاً به شانس بستگی دارد. برای واجد شرایط‌بودن، باید یک عضو فعال جامعه متاورس مورد نظر و عضو شرکت در این طرح‌ها باشید. اگر یکی از هدایا را از دست دادید، نگران نباشید؛ همیشه در آینده موارد بیشتری اضافه خواهد شد.

در برخی موارد دریافت چنین هدایایی بسیار راحت خواهد بود. پروژه متاورس مورد نظر نیز برای مثال تنها از شما می‌خواهد رسانه‌های اجتماعی این پروژه را دنبال کنید تا بتوانید زمین‌های رایگان در متاورس به دست آورید.

پروژه‌های جدید متاورس

هنگامی که پلتفرم‌های جدید متاورس پروژه‌های خود را راه‌اندازی می‌کنند، بیشتر قطعات زمین مجازی رایگان را به کاربران جدیدی که برای پروژه‌شان ثبت‌نام می‌کنند و به جامعه آن‌ها می‌پیوندند، ارائه می‌دهند.

این هدایای تبلیغاتی ممکن است به شکل هدیه یا چالش تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی باشد، یا ممکن است پروژه معیارهای دیگری را برای صلاحیت کاربران به‌منظور دریافت زمین رایگان تعیین کند؛ مانند نگه‌داشتن توکن اصلی آن‌ها در کیف پول ارز دیجیتال شما برای یک دوره زمانی مشخص.

معرفی پلتفرم های خرید زمین رایگان در متاورس

زمین‌های مجازی در پلتفرم‌های متاورس محبوبی مانند Decentraland، Sandbox، Somnium و Cryptovoxels بسیار گران هستند و برای خرید آن‌ها به سرمایه اولیه زیادی نیاز خواهید داشت؛ با این حال همچنان که پروژه‌های متاورس جدید راه‌اندازی می‌شوند، بسیاری از آن‌ها زمین‌های رایگان را به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای ایجاد جامعه هدیه می‌دهند.

اما همیشه می‌توانید از چنین پیشنهادها و فرصت‌هایی برای دریافت زمین رایگان در متاورس استفاده کنید. برخی از شناخته‌شده‌ترین وب سایت‌هایی که زمین‌های رایگان در متاورس ارائه می‌دهند، به شرح زیر هستند:

  • Next earth
  • Cornucopias
  • Metaverser
  • Warriors of Aradena

Next Earth

Next Earth یکی از سایت‌های متاورس است که زمین‌های رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران ممکن است در این جامعه متاورس مبتنی بر بلاک چین، زمین‌های مجازی خریداری کرده و در عین حال در دنیای واقعی درآمد کسب کنند.

Next Earth وعده می‌دهد که یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین طرح‌های زیست محیطی با کمک مدیریت جامعه، توکنومیکس و راه‌حل‌های Defi برای کل جامعه باشد. پلتفرم Next Earth یک کپی دقیق از کره زمین است که اگرچه هنوز در مراحل اولیه پروژه بزرگ Metaverse قرار دارد، تمرکز اصلی شرکت در هفته‌ها و ماه‌های آینده بر توزیع زمین، ساخت جامعه و راه‌اندازی توکن Next Earth خواهد بود.

این مراحل یک اکوسیستم را ایجاد می‌کند که درنهایت به یک پلتفرم دیجیتال جهانی برای رشد تجارت گسترش می‌یابد. با بیش از ۲۰۰۰۰۰ زمین NFT که قبلاً ساخته شده است، Next Earth با سرعت بسیار زیادی در حال توسعه است. این سیستم برای شناسایی و پاداش‌دادن به همه اعضای جامعه طراحی شده است. همه جوایز به‌صورت واحد داده می‌شوند. ارزش یکی از واحدهای آن‌ها ۰٫۱ میلیارد دلار است. برای دریافت جایزه ابتدا باید به Next Earth Discord بپیوندید.

به‌عنوان یک کاربر، ممکن است با ارجاع دوستان خود به سرور Discord، زمین رایگان دریافت کنید. اگر سبب ورود افراد بیشتری به جامعه آن‌ها شوید، واحدهای بیشتری دریافت خواهید کرد. به این ترتیب در Next Earth Metaverse می‌توانید زمین‌های رایگان دریافت کنید.

free land in metaverse 03 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

Cornucopias Metaverse

Cornucopias Metaverse ویژگی‌های منحصربه‌فرد مختلفی دارد؛ مانند زمین آزاد و جزایر سفارشی. افراد در هر سنی ممکن است از انواع مینی بازی‌ها در مناطق مضمون مانند «زندگی مزرعه»، «غرب وحشی» و «عصر سامورایی» لذت ببرند. علاقه‌مندان به بازی برای کسب درآمد به محیط بازی نیز جذب می‌شوند؛ جایی که ممکن است با بازی‌کردن بتوانند دارایی‌های دیجیتالی به دست آورند.

ارزش بازار این پروژه ۱۲ میلیون دلار بوده و روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است. توکن COPI برای مدیریت و مشارکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، با قابلیت‌های رأی‌دادن به جامعه استفاده می‌شود. COPI برای خرید در صرافی PancakeSwap موجود است.

«جزیره» یک بازی عظیم مبتنی بر بلاک چین Play-To-Earn، Build-To-Earn و Learn-To-Earn است که در آن کاربران می‌توانند زمین، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های مبتنی بر NFT را در دنیای واقعی کسب کرده و در یک پلتفرم امن برای سرگرمی و کسب درآمد بازی کنند.

free land in metaverse 04 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

Metaverser

Metaverser یک بازی مبتنی بر بلاک چین جهانی چندنفره است که به بازیکنان اجازه می‌دهد براساس ویژگی‌های شخصیتی خود یک آواتار سه‌بعدی بسازند و آن را کنترل کنند. Metaverser مدل‌های مختلفی از بازی برای کسب درآمد را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Metaverser ایردراپ‌ها و توکن‌هایی را روی پلتفرم خود ارائه می‌دهد. برای شرکت در این پلتفرم و دریافت ایردراپ‌ها باید به سایت آن‌ها مراجعه کنید. آن‌ها ایردراپ‌هایی را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان دریافت زمین‌های رایگان در متاورس را خواهد داد.

همچنین در این پلتفرم بازیکنان ممکن است در حین بازی کسب درآمد کرده و دنیای تجارت و بازی را ادغام کنند. با ادغام ارزش دنیای واقعی به سرگرمی‌های آنلاین، گیمرها قدرت بیشتری کسب خواهند کرد و می‌توانند از سرگرمی روزانه خود سود به دست بیاورند.

بازکنان می‌توانند با شرکت در چالش‌های بازی، توکن‌های MTVT و NFT را به دست بیاورند که متعاقباً می‌توانند آن‌ها را در بازار و صرافی‌های ارزهای دیجیتال بفروشند و به درآمد برسند.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای نشان‌دادن دارایی‌ها استفاده می‌شوند و در بیشتر موارد در سایت‌های خارج از دامنه بازی فروخته می‌شوند.

free land in metaverse 05 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

Warriors of Aradena

Warriors of Aradena یک بازی استراتژیک اکشن است. در این بازی در میدان نبرد، بازیکنان می‌توانند از میان هزاران جنگجو، حریفان خود را شکست دهند. همه جنگجوها دارایی‌هایی به‌صورت توکن‌های NFT هستند که آن‌ها را منحصربه‌فرد و متعلق به بازیکنان می‌کنند.

The Warriors of Aradena مجموعه‌ای از ۸۰۰۰ NFT (توکن غیرقابل تعویض) منحصربه‌فرد است که نمادی از پادشاهی جنگجویان آرادنا خواهند بود. هنگامی که شما یک جنگجو را خریداری می‌کنید، یک اثر هنری دست‌ساز منحصربه‌فرد را به دست می‌آورید که به‌عنوان یک آواتار باشکوه عمل می‌کند و سبب عضویت شما در پادشاهی آرادنا با تمام مزایای آن خواهد شد.

در این پلتفرم با دریافت ان اف تی‌ها، به‌عنوان یک مالک کل حقوق تجاری و استفاده از NFT و همچنین ایردراپ‌های رایگان را در آینده خواهید داشت. در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، Warriors of Aradena قصد دارد یک بازی استراتژیک زمینی بسازد و براساس نقشه راه خود، برای دارندگان جنگجوی Genesis خود یک ایردراپ زمینی انجام دهد.

اگر یکی از جنگجویان را داشته باشید، ممکن است در متاورس آن‌ها زمین رایگان به دست آورید؛ پس اگر می‌خواهید قبل از عرضه به بازار، زمین رایگان دریافت کنید، اخبار را دنبال کرده و برای شرکت در ایردراپ اقدام کنید.

free land in metaverse 06 - آموزش خرید رایگان زمین در متاورس [ معرفی 5 روش + 4
سایت]

سخن پایانی

به نظر می‌رسد متاورس آینده‌ای درخشان دارد و سرمایه‌گذاری در آن ممکن است تصمیم عاقلانه‌ای در آینده باشد. از آنجا که محبوبیت بازی‌های واقعیت مجازی در حال گسترش است، اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری یا شرکت در یک ایردراپ متاورس و دریافت زمین‌های رایگان است.

اگر سرمایه لازم برای خرید زمین‌های متاورس را ندارید و می‌خواهید زمین‌های رایگان به دست بیاورید، باید پروژه‌های NFT های زمین متاورس را زودتر شناسایی کنید تا بتوانید زمین را به‌صورت رایگان یا با قیمت پایین تصاحب کنید. برندها به دنبال سایت‌هایی با هدف راه‌اندازی فروشگاه‌های مجازی برای فروش و افراد مشهور به‌دلیل پتانسیل اقتصادی زیادی که وعده داده شده است، به دنبال مکان‌هایی برای برگزاری کنسرت‌های مجازی هستند؛ در این صورت اهمیت متاورس و زمین‌های مجازی مشخص می‌شود.

درحالی‌که برخی سرمایه‌گذاران زمین‌های مجازی را به قصد توسعه و اجاره آن خریداری می‌کنند، برخی دیگر تنها امیدوارند ارزش زمینی که خریداری می‌کنند، افزایش یابد و فروش آن‌ها بتواند در آینده برای آن‌ها سود داشته باشد.

پرسش‌های متداول

بله، شما می‌توانید به‌سادگی با جست‌وجوی توکن‌های رایگان یا ایردراپ در پروژه‌های جدید متاورس مانند Next Earth، Metaverser، Warriors of Aradena و غیره، زمین‌های رایگان در متاورس دریافت کنید.

زمین‌های متاورس، مانند زمین‌های واقعی، به دارایی‌های باارزش تبدیل می‌شوند و افراد می‌توانند با فروش، اجاره یا ساخت این زمین‌ها از آن‌ها سود ببرند. ارزش متاورس و زمین‌های آن اکنون میلیاردها دلار است و تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند تا پایان سال ۲۰۲۵، ارزش آن به ۸۲ میلیارد دلار برسد.

املاک و مستغلات از لحاظ تاریخی جزء مهمی از بیشتر پرتفوی‌های مالی افراد بوده است. املاک مجازی زمین‌هایی با سند هستند که در محیط مجازی قرار دارند. توسعه یک سبد املاک مجازی ممکن است اتفاق بزرگ بعدی برای سرمایه‌گذارانی باشد که مایل به شرط‌بندی روی فناوری‌های نوظهور هستند.

بسیاری از کسب و کارها به دنبال روش‌های نوآورانه برای دیده‌شدن در دنیای مجازی هستند. از مالکیت زمین‌های مجازی در برخی از محبوب‌ترین محیط‌های متاورسی می‌توان سود زیادی به دست آورد.

اگر سرمایه اولیه برای خرید زمین‌های مجازی در دنیای متاورس را داشته باشید، Sandbox یکی از مشهورترین متاورس‌ها تا امروز است که می‌توانید برای خرید زمین مجازی از آن استفاده کنید. پلتفرم متاورس دیگری که زمین‌های مجازی در آن خریداری می‌شوند، Decentraland است که یک پلتفرم سه‌بعدی مبتنی بر مرورگر محسوب می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید


(۲۱۸ رای)

۴.۵

منبع : khanesarmaye.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی