خبر

پایان بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پایان بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

442607 324 - پایان بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴-معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل در جهت روز گذشته خود گام برداشت؛ بر همین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۱۳ هزار و ۱۶۶ واحدی که معادل ۰.۹ درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد. بر این اساس شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح یک میلیون ۵۲۴ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با کاهش یک درصدی به سطح ۴۷۴ هزار و ۷۸۱ واحدی رسید.گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ارزش معاملات را دو هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج ۳۷۷ میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.نقشه بورس تهران امروز با حضور ۱۶۹ نماد سبز و ۴۵۲ نماد منفی نمایان‌گر غلبه فروشندگان در بازار بود. همچنین ارزش دلاری بازار سرمایه ایران در پایان معاملات روز یکشنبه معادل ۲۵۳ میلیارد دلار شد.


بیشتر بخوانیذ:قیمت سکه رکورد زد


صف خرید و فروش

در لیست بیشترین ارزش صف فروش نماد‌های وسالت، خبنیان و خکاوه در این لیست به چشم می‌خورند. بیشترین ارزش صف خرید نیز متعلق به نماد‌های سرود، غناب و فغدیر بود.

442606 909 - پایان بورس امروز ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم غدانه، غدیس و خگستر بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های دی، کرمان و شستا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

مفاخر با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، غگیلا نیز با افت ۱۲ درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های غدانه، فزر و وسینا تعلق گرفت. همچنین سهم‌های جم، غالبر و سصف‌ها نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلتر‌های بورسی نشان می‌دهند که نماد‌های واتی، فنوال و بپاس خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های کفرآور، جم و سلار رقم خورد. همچنین شدوص در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد فسا بود.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی