عمومی

4 فیلم و برنامه تلویزیونی که باید برای کارآفرینان تماشا کنند تابستان

۴ فیلم و برنامه تلویزیونی که باید برای کارآفرینان تماشا کنند
تابستان

از اختراع آنا به انصراف و WeCrashed، صنعت فیلم طرفدار زیادی از داستان‌های موفقیت آمیز کارآفرینها. اما این بدان معنا نیست که آنها ارزش وقت شما را ندارند. حتی داستان‌های تصادف و سوختگی ممکن است سرشار از بینش برای کارآفرینان باشد.

در اینجا چهار فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی که تابستان امسال اکران می‌شوند، باید تماشا کنید، به ترتیب تاریخ انتشار فهرست شده‌اند.

۱٫ خرس

این نمایش داستانی در مورد سرآشپز جوانی به نام Carmy را روایت می کند. یک جهان href=”https://www.inc.com/lauren-chipman/how-temporary-pandemic-modifications-will-evolve-in-future-of-restaurants.html”>غذاخوری برای اجرای ساندویچ خانواده خود به شیکاگو بازگردید بعد از خودکشی برادرش خرید کند. این داستان در مورد مالکیت کسب‌وکارهای کوچک، آموزش یک خدمه آشپزخانه بی‌حجم و متعادل کردن روابط خانوادگی تیره‌دار است.

کجا می توان آن را دید: Hulu (۲۳ ژوئن ۲۰۲۲)

۲٫ King of Stonks

این مجموعه تلویزیونی آلمانی که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده است، شخصیت تخیلی فلیکس آرماند را دنبال می‌کند، یک برنامه نویس، که دروغ می گوید، تقلب می کند، و برای شرکت خود نقشه می کشد تا بالا در همین حال، شرکت فلیکس با اتهامات پولشویی، فریب سرمایه‌گذاران و هرزه‌نگاری اینترنتی در جریان عرضه اولیه سهام خود مواجه است. این داستان ممکن است بین برخورد با مافیای سیسیلی و فروشندگان کم‌فروش، اطلاعاتی در مورد کارهایی که نباید هنگام راه‌اندازی کسب‌وکار انجام دهید به شما ارائه دهد.

مکان دیدن آن: Netflix (۶ ژوئیه ۲۰۲۲)

۳٫ Victoria’s Secret: Angels and Demons

این مستند به سقوط این برند نمادین می‌پردازد ویکتوریا سیکرت. این مجموعه با کاوش در بخش تاریک صنعت مد، طبقه میلیاردرها و تأثیر استراتژی نام تجاری منسوخ، پیوندهای عمیق بین لس وکسنر، مدیر عامل سابق مالک ویکتوریا سیکرت، ال برندز، و جفری اپستاین درگذشته را بررسی می‌کند. جدای از جذابیت، اگر به دنبال راه‌حل‌های بازاریابی نوآورانه هستید، این مستند ممکن است بینش‌هایی به شما بدهد.

از کجا ببینید: Hulu (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲)

۴٫ شراب زنده

این مستند «تیپسی» برای دوستداران شراب و هر کسی که می خواهد شرابی را شروع کند است. کسب و کار. Living Wine از شراب‌سازان طبیعی مبتکر در کالیفرنیای شمالی پیروی می‌کند که در بدترین فصل آتش‌سوزی ثبت‌شده، کسب‌وکار خود را نجات می‌دهند و در عین حال روش‌های منحصربه‌فرد و پایداری برای حفظ طعم طبیعی شراب‌هایشان ایجاد می‌کنند. این فیلم همچنین می‌تواند اطلاعاتی درباره مدیریت ریسک و مبارزه با بلایای طبیعی ارائه دهد.

در کجا آن را ببینید: در تئاترهای انتخاب شده (۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲) 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی