عمومی

چرا فروشندگان مستقل به انتخاب آمازون ادامه می دهند: A Deep شیرجه رفتن

چرا فروشندگان مستقل به انتخاب آمازون ادامه می دهند: A Deep
شیرجه رفتن

چه چیزی آمازون را به غول تجارت الکترونیک ترجیحی برای فروشندگان در مقیاس کوچک تبدیل می کند؟ با وجود پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی بسیار زیاد برای کسب‌وکارهای کوچک برای فروش محصولات خود، آمازون همچنان یک انتخاب قانع‌کننده برای بسیاری است.

۱٫ ارزش پیشنهادی و اعتماد:اکثر فروشندگان انتخاب خود را به ارزش استثنایی ارائه شده توسط آمازون نسبت می دهند. با همکاری با آمازون، فروشندگان به پلتفرمی که میلیون ها مشتری به آن اعتماد دارند، ابزارهای پیشرفته برای تقویت رشد کسب و کار و قیمت فروش که عموماً مقرون به صرفه تر از گزینه های جایگزین است، دسترسی پیدا می کنند. تنها در سال ۲۰۲۲، فروشندگان مستقر در ایالات متحده بیش از ۴٫۱ میلیارد کالا را در آمازون فروختند که میانگین فروش آن بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار بود.

آلفرد مای، بنیانگذار و مدیر عامل ASM Games، بر فراگیر بودن این پلتفرم تاکید می کند و اظهار می دارد: نکته خوب در مورد آمازون این است که همه فرصت های برابر دارند. هر ایده کوچکی که بتوانید انجام دهید برای راه اندازی یک محصول، لازم نیست این شرکت بزرگ باشید.»

۲٫ نام تجاری آمازون: شهرت آمازون عامل مهمی برای فروشندگان مستقل است. الکس فدوروویچ، بنیانگذار و مدیر عامل QRxLabs، این پلتفرم را برای ارائه قرار گرفتن در معرض گسترده اعتبار می‌داند و می‌گوید: “آمازون واقعاً این قرار گرفتن در معرض را با هزینه کم برای تعداد زیادی از مشتریان به ما داد.”

تعهد آمازون برای اطمینان از قابل اعتماد بودن. بی نظیر است این شرکت در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار برای مبارزه با جعل، کلاهبرداری و سایر اقدامات مخرب سرمایه گذاری کرد. چنین سرمایه گذاری هایی بر تعهد شرکت برای ایمن نگه داشتن تجربه خرید هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان تاکید می کند.

۳٫ ابزارها و خدمات جامع: هر فروشنده حرفه ای در آمازون به مجموعه جامعی از ابزارهای طراحی شده برای کمک به رونق کسب و کار خود دسترسی دارد. آنگوس جونکین، بنیانگذار Garden Tutor، آمازون را به خاطر قدرت بخشیدن به او تحسین می کند و بیان می کند: “در ذهن من هیچ سوالی وجود ندارد که بدون آمازون هرگز این تجارت را از سر راه نمی انداختم.”

ابزارهای آمازون این موضوع را پوشش می دهند. کل سفر فروش از فهرست تا مدیریت سفارش. بعلاوه، این پلتفرم به فروشندگان بینش هایی در مورد رفتار مشتری و روند خرید می دهد و به تصمیم گیری آگاهانه تر کمک می کند.

۴٫ اختیاری، خدمات ارزش محور: فراتر از خدمات اساسی، آمازون مجموعه ای از خدمات اختیاری و پولی را ارائه می دهد که برای افزایش رشد کسب و کار طراحی شده اند. خدمات از فرصت های وام رقابتی تا راه حل های تبلیغاتی کارآمد را شامل می شود. کریس فارلی، مدیرعامل Pacers Running، در مورد مزایای استفاده از سرویس Fulfillment آمازون توضیح می دهد: “هیچ راهی وجود ندارد که بتوانیم این کفش ها را بدون آمازون ذخیره، انتخاب، بسته بندی و تحویل دهیم.”

در سال ۲۰۲۲، آمازون و شرکای آن ۲٫۱ میلیارد دلار به فروشندگان مستقل وام دادند که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد. سایر ابزارهای قابل توجه عبارتند از برنامه شفافیت، که به کسب و کارها اجازه می دهد از اصالت محصول خود محافظت کنند، و Veeqo، که صرفه جویی قابل توجهی در حمل و نقل ارائه می دهد.

۵٫ گواهی موفقیت: فروشندگان مستقل ۶۰ درصد از کل فروش در آمازون را تشکیل می دهند. جیسون پرت، بنیانگذار Joyspring، داستان موفقیت خود را به اشتراک می‌گذارد: «آمازون اساس کاری است که ما انجام داده‌ایم. ما نام تجاری را در فروشگاه آمازون راه اندازی کردیم. من خیلی زود تصمیم گرفتم خودم را وارد این کانال کنم، زیرا فکر می‌کردم بهترین مکان برای ایجاد یک تجارت پایدار است.»

تاریخ ۲۳ ساله آمازون در حمایت از فروشندگان مستقل، تعهد آن را به پرورش کوچک و متوسط ​​نشان می‌دهد. مشاغل با اندازه همانطور که چشم انداز تجارت الکترونیک به طور مداوم در حال تکامل است، آمازون همچنان به ارائه منابع و پشتیبانی به کسب و کارهای کوچک برای شکوفایی نیاز دارد.

در حالی که دنیای تجارت الکترونیک گسترده و متنوع است، سابقه اثبات شده آمازون در پرورش آن است. رشد، ارائه ابزارهای بی نظیر و تعهد آن به اعتماد، آن را به چراغی برای فروشندگان مستقل در سراسر جهان تبدیل می کند. سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های مستمر این پلتفرم تضمین می‌کند که آینده امیدوارکننده‌ای برای کسب‌وکارهای کوچک است.

آخرین سرفصل‌ها را از «روندهای کسب‌وکار کوچک» دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی