عمومی

3 روشی که برندهای تجارت الکترونیک می توانند در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنند 2023

۳ روشی که برندهای تجارت الکترونیک می توانند در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنند
۲۰۲۳

هزینه‌های حمل و نقل مدت‌هاست که یکی از بزرگترین هزینه‌ها در لجستیک تجارت الکترونیک، و اینطور نیست ارزان تر می شود – حداقل نه به این زودی.

در صنعتی که حاشیه سود اغلب برای شروع بسیار کم است، حتی کوچکترین تعدیل که باعث صرفه جویی در ارسال سفارش‌های شما می‌تواند شگفت‌انگیز باشد تفاوت به نفع شما بنابراین، کجا می‌توانید برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل کسب‌وکارتان در سال ۲۰۲۳ صرفه‌جویی کنید؟

استراتژی بسته‌بندی خود را تغییر دهید

از نظر اندازه و وزن فکر کنید. هم وزن و هم حجم یک بسته به هزینه نهایی آن می افزاید. در نهایت، هرچه یک بسته فضای بیشتری را اشغال کند، هزینه بیشتری را دریافت خواهید کرد. در برخی از شرکت های حمل و نقل، نگه داشتن وزن محموله شما زیر یک آستانه خاص می تواند منجر به تخفیف شود. مراقب باشید که با درج‌های اضافی یا مواد پرکننده مانند کاغذ کرافت، کاغذ حباب‌دار و غیره زیاده روی نکنید. 

اگر محصولات شما انواع اندازه ها و اشکال مختلف، قرار دادن محصولات در بسته بندی نامناسب ممکن است باعث شود هزینه های اضافی را متحمل شوید. اگر سفارشی در جعبه یا کیسه‌ای بسیار بزرگ بسته‌بندی شده باشد، نه تنها برای مواد بیش از حد هزینه می‌کنید یا نادرست هزینه می‌کنید، بلکه شرکت‌های حمل‌کننده شما نیز برای وزن حجمی غیرضروری از شما هزینه می‌گیرند. اقلام همچنین بیشتر احتمال دارد آسیب ببینند، که می تواند هزینه بیشتری را در مدیریت تدارکات و هزینه های جایگزینی برای شما به همراه داشته باشد.

با استفاده از اندازه به عنوان یکی از معیارهایی که تیم تکمیل شما برای سازماندهی سفارشات استفاده می کند، از این امر اجتناب کنید. به هر حال، هیچ کس نمی خواهد در کار حمل و نقل هوایی گران قیمت باشد.

متغیرها را حذف کنید

هر چه بهتر بتوانید هزینه ها را پیش بینی کنید، بهتر می توانید برنامه ریزی کنید. این یکی از دلایلی است که بسیاری از کسب‌وکارها از حمل و نقل با نرخ ثابت حمایت می‌کنند، مدلی که در آن یک بسته می‌تواند هر وزنی تا حد معینی داشته باشد و نرخ آن تغییر نکند. قیمت بر اساس اندازه جعبه است.

کارآمدی این استراتژی به ارزش و تعداد اقلام در هر سفارش و همچنین تنوع موجودی شما بستگی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، همانطور که شرکت‌هایی که اقلامی را با اشکال و اندازه‌های مختلف حمل می‌کنند باید روی بسته‌بندی با اندازه مناسب در هر سفارش تمرکز کنند، شرکتی با کالاهایی که نسبتاً همگن هستند می‌توانند از حمل و نقل با نرخ ثابت بهره ببرند. کمی میانبر است، اما می تواند ارزش بسیار خوبی را ارائه دهد، به خصوص در مورد تحویل داخلی.

مذاکره مجدد با شرکت های مخابراتی 

اگر فکر می کنید نمی توانید با اپراتورها مذاکره کنید، دوباره فکر کنید. ممکن است آسان نباشد، به خصوص اگر شرکت شما سابقه ای به عنوان مشتری نداشته باشد. شرکت‌هایی که شرکای تثبیت‌شده‌ای دارند، اغلب می‌توانند از روابط طولانی مدت خود که بر اساس تجارت با حجم بالا ایجاد شده‌اند، برای مذاکره با شرایط مطلوب‌تر یا تخفیف‌های نرخ از پیش مذاکره شده، استفاده کنند. اما همیشه می توان در مورد مذاکره مجدد قراردادهای خود گفتگو کرد.

یکی از مناطقی که ممکن است در رادار شما بالا نباشد، نظارت بر این است که آیا شریک حامل موجود از سطح خدمات برخوردار است یا خیر. در قرارداد فعلی شما به عنوان مثال، آیا تأخیر یا اشتباهات پراکنده یا مداومی وجود داشته است؟ استفاده از نرم‌افزار طراحی‌شده برای جمع‌آوری عملکرد لجستیک حمل‌ونقل به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا داده‌هایی را تجزیه و تحلیل کنند که حامل‌ها را در صورت کوتاهی از تعهدات قراردادی مسئول نگه می‌دارد. این فقط یک ابزار خوب برای مذاکره مجدد قراردادها نیست، بلکه برای مدیریت کسب و کار شما است.

هیچ راه حل یکسانی برای واقعیت گاه خشن هزینه های حمل و نقل وجود ندارد، اما کمی آزمون و خطا می تواند کسب و کار شما را سودآورتر کند. با آشنایی با مجموعه‌ای از گزینه‌های موجود و توجه به آنچه که برای شما و مشتریانتان بهتر است، نه تنها متوجه صرفه‌جویی، بلکه رشد نیز خواهید شد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی