عمومی

با افزایش قیمت بنزین، پرداخت هزینه رفت و آمد ممکن است برای کارمندان بزرگ باشید

با افزایش قیمت بنزین، پرداخت هزینه رفت و آمد ممکن است
برای کارمندان بزرگ باشید

سربالایی سر به فلک کشیده price of gas خبر بدی برای کارفرمایان است که به دنبال بازگرداندن کارگران به اداره هستند. یک گالن گاز معمولی اکنون به طور متوسط ​​در سراسر کشور ۵ دلار قیمت دارد و کارشناسان انرژی تخمین می زنند که هر پنی افزایش قیمت بنزین برای آمریکایی ها هزینه دارد ۴ میلیون دلار اضافی در روز. با افزایش تورم هزینه‌های غذا و مسکن، آمریکایی‌ها از قبل برای پول نقد در تنگنا هستند.

اینجاست که شرکت‌ها می‌توانند بنزین پر هزینه به یک مزیت: پوشش هزینه های رفت و آمد نه تنها به بازگشت کارگران به دفتر کمک می کند، بلکه ممکن است انگیزه ای برای کمک به آنها برای ماندن در بازار کار تنگ باشد. این چیزی است که دکتر لیور لونزتین، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تنقلات سالم That’s It، زمانی که از همه کارمندان خواست تا در ابتدای سال ۲۰۲۱ به دفتر بازگردند، متوجه شد. این شرکت در مرکز شهر لس آنجلس، شهری بدنام به دلیل رفت و آمد طولانی است. و قیمت بالای بنزین به همین دلیل است که شرکت در تابستان امسال کارت هدیه ۱۰۰ دلاری بنزین ارائه می‌کند: ژوئن، ژوئیه، و آگوست ۲۰۲۲٫ به کارمندان غیرراننده ماهانه ۱۰۰ دلار اعتبار حمل و نقل برای کمک به پوشش هزینه‌های حمل و نقل یا حمل‌ونقل عمومی تعلق می‌گیرد.

“در حالی که همه ما در حال حاضر درد قیمت بنزین را احساس می کنیم، ما یک تیم مشترک هستیم که برای حضور در کنار هم بودن ارزش زیادی قائل هستیم و به Lewensztain می‌گوید که بسیاری از رشد اخیر ما در آن همکاری رو در رو. کارمندان ما از دوشنبه تا جمعه در دفتر حاضر می‌شوند و نمی‌توانیم از این واقعیت چشم پوشی کنیم که قیمت آن بالاتر از قبل است.»

وقتی صحبت از کمک به پرداخت صورت‌حساب به میان می‌آید، گزینه‌ها از پول نقد و کارت‌های هدیه گرفته تا افزایش حقوق و بازپرداخت متغیر است. انتخاب پرداخت مناسب تا حد زیادی به تعداد کارمندانی که دارید و اینکه چقدر باید رفت و آمد کنند بستگی دارد. بهترین گزینه‌های شما در اینجا آمده است:

کارت‌های نقدی و هدیه

برای مشاغل جیل چپمن، مشاور عملکرد ارشد Insperity، یکی از PEO، می‌گوید، مانند That’s It، ارائه کارت‌های هدیه گاز یا اعتبار به‌عنوان پاداش ورود یا بهره‌وری یک راه‌حل خارج از جعبه است. هنگامی که بخشی از هزینه های گاز توسط کارفرمایان تامین می شود، کارگران در مورد رفت و آمد کمتر تردید می کنند. کارت هدیه گاز همچنین می تواند یک امتیاز بزرگ برای جویندگان کار باشد زیرا این عمل غیر معمول می تواند به بودجه ماهانه آنها کمک کند. بر اساس سازمان امور مالیاتی، کارت های هدیه برای کارمندان اقلامی معادل وجه نقد محسوب می شوند. مانند پول نقد، باید کارت‌های هدیه را در درآمد مشمول مالیات کارمند قرار دهید، صرف نظر از اینکه ارزش کارت هدیه چقدر کم است.

کارفرمایان می‌توانند همچنین کارکنان را تشویق کنید که برای برنامه‌های صرفه‌جویی در مصرف بنزین یا برنامه‌های پاداش در ایستگاه‌ها ثبت نام کنند، که به‌طور کلی می‌تواند به ازای هر گالن بنزین ۵ تا ۱۰ ¢ صرفه‌جویی کند. همچنین ده‌ها برنامه در وب برای کمک به افراد در یافتن بهترین قیمت‌ها وجود دارد. برای مثال، GasBuddy از GPS برای پیدا کردن ارزان‌ترین گاز در نزدیکی خود استفاده می‌کند.

تشکیل برنامه Rideshare 

ایجاد برنامه‌های اشتراک‌گذاری سواری و کارپول می‌تواند در زمان صرفه‌جویی کند. ، پول و استرس برای کارگران نیز. چاپمن اضافه می کند که کارفرمایان می توانند این خدمات را با ون های صادر شده توسط شرکت ارائه دهند یا با شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند قرارداد ببندند. بسته‌های مزایای مسافرتی نیز برای شرکت‌ها مفید است تا به کارکنان در شهرهایی با سیستم‌های حمل و نقل انبوه خوب که هزینه‌های سوارکاران با قیمت سوخت افزایش یافته است، ارائه دهند.

بازپرداخت هزینه‌های رانندگی

شاید مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای بازپرداخت کارکنان برای گاز از طریق هزینه سفر خود است. آنتونی مارتین، موسس و مدیر عامل شرکت بیمه Choice Mutual، می‌گوید: با محاسبه مسافت پیموده شده روزانه برای کار کارکنانتان و بازپرداخت آن به عنوان یک هزینه تجاری، هم مانع مالی را برای آنها از بین می‌برید و هم درآمد مشمول مالیات خود را کاهش می‌دهید. از ۱ ژوئیه، IRS مجاز است مسافت پیموده شده تجاری خود را به ۶۲٫۵¢ در هر مایل افزایش دهد که ۴¢ نسبت به نرخ موثر در ابتدای سال افزایش یافته است تا به مبارزه با افزایش قیمت بنزین کمک کند.

این امر مستلزم انجام کارهای اداری لازم است زیرا کارمندان باید سوابقی دقیق از تمام سفرهای تجاری داشته باشند و گزارش مسافت پیموده شده را به طور مرتب ارائه دهند که شامل خوانش کیلومتر شمار اولیه و نهایی و جیک هیل، مدیر عامل DebtHammer، یک نشریه مالی شخصی، می‌گوید: توصیفی از هدف و مقصد. او اضافه می کند که ایجاد یک برنامه منظم برای بازپرداخت – ماهانه معمولی است – از هرگونه ناراحتی یا سردرگمی برای کارمندان شما جلوگیری می کند.

” هیل می‌گوید: «برای همه هزینه‌ها به رسید نیاز دارید، و این فرآیند مدتی طول می‌کشد تا کارمندان به آن عادت کنند، اما زمانی که سیستم در جای خود قرار گرفت، مانند یک ماشین روغن‌کاری شده کار می‌کند.

برنامه‌های جایگزین و زمان انعطاف‌پذیر

اگر قبلاً شروع به ارائه برنامه‌های کاری انعطاف‌پذیر به کارکنان خود نکرده‌اید. ، شاید الان وقتشه چاپمن خاطرنشان می‌کند که برنامه‌های کاری جایگزین، مانند ساعت‌های متناوب و ساعات منعطف، می‌توانند به کارگران کمک کنند زمان رفت و آمد را کاهش دهند.

این دقیقاً همان چیزی است که آماندا رویل، یکی از بنیانگذاران Clover City، مستقر در کالیفرنیا A.I. شرکت پردازش تصویر Imgkits، انجام داده بود. از آنجایی که برخی از کارمندان او در محل کار می‌کنند در حالی که برخی دیگر از راه دور، او برنامه‌های انعطاف‌پذیری را پیاده‌سازی کرد تا ساعات کاری مناسب برای رفت و آمد باشد. کارمندان می‌توانند روز کاری خود را از ساعت ۷ صبح شروع کنند و ساعت ۳ بعد از ظهر دفتر را ترک کنند. برای کمک به مسافران برای جلوگیری از تاخیر و کاهش هزینه های گاز.

“به عنوان یک صاحب کسب و کار، معتقدم که مسئولیت کمک به من کارمندان با مشکلات مالی خود، می‌گوید.

این مهم است که هنگام اعلام این خط‌مشی‌ها، اطلاعات به وضوح از طریق چندین کانال مخابره شود. چپمن می گوید. این می‌تواند شخصاً از طرف مدیر عامل و مدیریت، اما همچنین از طریق ایمیل‌های کارکنان، جلسات تیم و شبکه داخلی شرکت باشد. او می‌افزاید، شاید مهم‌تر از همه، همه ارتباطات باید بر پیوند بین نیازهای مالی واقعی و اقدامات محکمی که برای مقابله با آنها انجام می‌دهید تأکید کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی