عمومی

با زوجی آشنا شوید که خانه خود را برای شروع یک مسابقه جدید رهن کردند تیم – و قهرمان ایندیاناپولیس 500 شد

با زوجی آشنا شوید که خانه خود را برای شروع یک مسابقه جدید رهن کردند
تیم – و قهرمان ایندیاناپولیس ۵۰۰ شد

مایک شانک از نوجوانی راه خود را در مسابقات اتومبیل رانی راه‌اندازی کرده بود. بازیابی خودروهای قدیمی برای فروش برای سود. به عنوان مکانیک خط در نمایندگی مزدا کار می کند تا واجد شرایط دریافت وام برای ماشین مسابقه ای خود باشد. ایجاد یک کسب و کار خاص برای آماده سازی اتومبیل های مسابقه ای برای علاقه مندان آماتور. تیم مسابقه‌ای خودش را که در سطوح پایین‌تر این ورزش رقابت می‌کرد، اجرا می‌کند.

مرحله بعدی بالاتر است؟ IMSA — سپس Grand نامیده شد -Am — برترین سریال خودروهای اسپرت در کشور.

“من، همسرم، مریبث، و من خیلی با هم هستیم. میدوست،” شانک می گوید. “هر دوی ما با کار بزرگ شدیم. بدون بودجه اعتماد. ما با سخت بودن و ضربه زدن به نشانه هایمان زنده ماندیم.”

مشکل آنها این بود. مهارت‌های راه‌اندازی که به سختی به دست آمده بود کافی نبود. راه اندازی تیم جدید به سرمایه قابل توجهی نیاز داشت. با تشویق جیم فرانس، رئیس مجموعه، که مشتاق بود تیم‌های با پتانسیل بالا را به رقابت اضافه کند، شنک و همسرش خانه‌شان را رهن کردند تا به مسابقات اتومبیلرانی اسپورت بروند.

سالهای ناب دنبال شد. همانطور که شانک می گوید، پیامدهای بحران مالی ۲۰۰۸ «تقریباً ما را به کشتن داد». اما، در سال ۲۰۱۲، تیم Shank برنده رویداد برتر IMSA، Rolex 24 در Daytona. شانک می‌گوید: “برای یک تیم در هر ورزش موتوری بسیار مهم است که با یک OEM ارتباط برقرار کند.” “برنده شدن در رولکس ۲۴ باعث شد تا خودروسازان بزرگ به ما احترام بگذارند.”

شنک از این اعتبار برای ورود به سال ۲۰۱۷ استفاده کرد ایندیاناپولیس ۵۰۰٫ در حالی که ماشین او مسابقه را تمام نکرد، این تجربه به شانک اعتماد به نفس داد تا یک آزمایش یکباره را به یک تلاش تمام فصل تبدیل کند.

این خودباوری سال گذشته زمانی که شانک و هلیو کاسترونوز، راننده ایندی ۵۰۰ در سال ۲۰۲۱ برنده شدند، نتیجه داد. 

خودباوری، خودآگاهی. در سال ۲۰۱۸، جیم مایر، مدیر عامل سابق Sirius XM یکی از مالکان آن شد. شانک و همسرش اپراتورهای استثنایی هستند. آنها می دانند که چگونه یک تیم مسابقه را اداره کنند. میر انبوهی از ارتباطات و دانش بازاریابی را به ارمغان آورد. پسرش تیم، رئیس توسعه تجارت است. سپس، در سال ۲۰۲۱ Meyer Shank Racing سهم اقلیت کسب و کار را به Liberty Media فروخت.

شانک می‌گوید >

“ما گروه مالکیت خود را تقویت کردیم.” “ما جنبه بازاریابی خود را تقویت کردیم. اکنون شش شریک بزرگ شرکتی داریم. ما یک تیم خودروهای اسپورت با بودجه کارخانه داریم. ما یک هیولا ساخته‌ایم … اما همان سبک، شدت و رویکرد محافظه‌کارانه مالی را حفظ کرده‌ایم.”

همه اینها می‌تواند موفقیت Shank را در آینده اجتناب‌ناپذیر جلوه دهد.

اما هرگز اینطور نیست: موفقیت همیشه به دست می آید، هرگز تضمین نمی شود. ساختن یک تیم مسابقه به معنای غلبه بر معضل کلاسیک استارت‌آپ مرغ یا تخم مرغ است: بدون حامیان مالی، نمی‌توانید به مسابقه بروید، بسیار کمتر موفق شوید — اما بدون موفقیت، نمی‌توانید حامیان مالی پیدا کنید.

شانک می‌گوید

“همه می‌گویند که این کار را انجام می‌دهند، اما تمام تمرکز ما روی نتایج است. اگر این کار را انجام دهید، همه چیزهای دیگر اتفاق می‌افتد. تیم ما در هر موقعیتی ، متشکل از افراد استثنایی با اصول و اخلاق کاری مشابه است… و همه ما موافقیم که به روش خاصی پیش برویم: راهی که نتیجه می دهد.”

که شامل درایورها می شود. کاسترونوز آنقدر چهره محبوب در ورزش است که شانک مجبور نیست او را به اسپانسرها بفروشد. تا حد زیادی، کاسترونوز خودش را می‌فروشد.

“نمی‌دانم اگر هلیو برنده شود، چه اتفاقی خواهد افتاد (برای محبوبیت او) شانک می‌گوید پنجمین ایندی ۵۰۰٫ او در حال حاضر مانند تام بردی ورزش ما است. شما نمی توانید اهمیت او را در دنیای ما بزرگنمایی کنید.

این امر در مورد سایمون پیجنو، هم تیمی کاسترونوز نیز صادق است. Pagenaud قهرمان این سری در سال ۲۰۱۶ بود و برنده Indy 500 در سال ۲۰۱۹ شد. 

به طور خلاصه، شانک به دنبال رانندگانی نیست که اسپانسر — یا پول خانواده — را با خود بیاورید. شانک می گوید: «ما در مورد آن استراتژیک هستیم. “ما به آن فکر می کنیم. در نهایت، افرادی را که می خواهیم ماشین های ما را رانندگی کنند، هم به دلیل استعداد و هم برای جذابیت آنها برای شرکا، استخدام می کنیم.”

همه را اضافه کنید، مایک و مریبث شنک کارآفرینان اصلی هستند. آنها کسب و کاری را بر اساس انجام کاری که دوست دارند راه اندازی کردند. آنها با تلاش و پشتکار بر کمبود بودجه غلبه کردند. آنها ریسک های هوشمندانه ای کردند. آنها شرکای خود را وارد کردند که مهارت ها و تجربیات آنها را تکمیل کردند. آنها فرهنگی ساختند که افراد با استعداد می‌خواهند بخشی از آن باشند.

“جیم (مایر) همیشه می‌گوید که از سیریوس بازنشسته شده است، زیرا او شانک می گوید که نمی خواهد آنقدر سخت کار کند. “اما این یک گاو نر است. او سخت کار می کند. هر فردی در تیم ما به شدت سخت کار می کند.”

زیرا مانند هر کارآفرینی می‌داند، وقتی عاشق کاری که انجام می‌دهید، سخت‌کوشی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی