عمومی

در طول یک رکود، کارآفرینان در حال رانندگی هستند صندلی

در طول یک رکود، کارآفرینان در حال رانندگی هستند
صندلی

خوب، ابتدا اجازه دهید فیل در اتاق را تصدیق کنیم: رکود. ما به احتمال زیاد به زودی در یکی خواهیم بود. فکر کردن به آن خسته کننده و گاهی ترسناک است. اکنون که این مشکل را نداریم، بیایید به موضوع اصلی بپردازیم: شما.

شما به دلیل انتخاب هایتان در جایی هستید که امروز هستید. مطمئناً، رکود، اخراج و سقوط سهام قبلاً اتفاق افتاده است و دوباره اتفاق خواهد افتاد. کارها تمام می شود رکودها می آیند و می روند. زندگی اتفاق می افتد، و همیشه آسان نیست. اما اگر می‌خواهید پیشرفت کنید در حالی که دیگران در حال دست و پا زدن هستند، باید درک کنید این است که شما انتخاب‌هایی دارید و این انتخاب‌ها واقعیت شما را ایجاد می‌کنند.

مل رابینز، نویسنده بین المللی پرفروش و سخنران انگیزشی، توجه را به طرز فکر رکود جلب می کند. «شاید این کلمات باشد: رکود، رکود، سقوط، اخراج. رابینز می گوید: آنها کلمات بسیار قدرتمندی هستند. “به شدت افسرده کننده. و ما آنها را در طول روز می شنویم. آنها بر اخبار تسلط دارند.»

اما یک خبر خوب وجود دارد. تغییر ذهنیت رکودی یک موضوع انتخابی است. رابینز می گوید: «اگر ذهنیت درستی دارید، مهم نیست که بازار چه کاری انجام می دهد.

منتظر بهبود وضعیت مالی کشور قبل از شما هستیم تمرکز بر سلامت مالی خود احمقانه است. شما تعیین می کنید که کجا در زندگی باشید، نه دولت یا بازار سهام یا رئیس شرکتی که مالک آن نیستید. همانطور که رابینز می گوید: “ذهنیت شما همه چیز را کنترل می کند.” شما کسی هستید که می توانید سلامت مالی خود را تغییر دهید—و اکنون زمان تغییر آن است.

راه حل چیست؟

اگر آماده هستید که این طرز فکر رکود را تغییر دهید و برای رونق انتخاب کنید، باید گزینه های خود را در نظر بگیرید. شغل دیگری پیدا کنید؟ سرمایه گذاری بدون ریسک پیدا کنید؟ از خانواده پول قرض بگیریم؟ هیچ کدام از اینها خیلی امیدوار کننده به نظر نمی رسند.

نکته این است که اگر می‌خواهید کنترل درآمد خود را در دست بگیرید در دوران رکود، باید منبع درآمد خود را کنترل کنید. همانطور که جک ولش، گورو تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق جنرال الکتریک، گفت: “سرنوشت خود را کنترل کنید وگرنه شخص دیگری خواهد کرد.” افرادی که منابع درآمد خود را کنترل می کنند، کارآفرینانی هستند که درست مانند شما، تصمیم گرفتند از انتخاب های مالی خود صرف نظر کنند و کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرند.

رابرت کیوساکی، نویسنده پرفروش مجموعه کتاب پدر پولدار پدر فقیر، گفت کارآفرینانی که از مشاغل معمولی جدا می شوند و منابع درآمدی خود را ایجاد می کنند در بهترین موقعیت برای مقابله با شرایط اقتصادی هستند. طوفان. آنها برای تعیین درآمد سالانه خود به یک رئیس یا اقتصاد وابسته نیستند—آنها آن را تعیین می کنند.

آمارها حق کیوساکی را ثابت می کند. گزارشی در سال ۲۰۱۹ از دفتر حمایت از اداره تجارت کوچک ایالات متحده نشان داد که “متوسط ​​دارایی خالص خانواده های خوداشتغال با ۳۸۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ بیش از چهار برابر خانواده ها بوده است. کارگران (۹۰۰۰۰ دلار).»

کسب‌وکارهای کوچک نه تنها برای صاحبانشان سودمند هستند، بلکه در جوامع و بازارهای کارشان نیز ضروری هستند. طی یک رویداد کاخ سفید در فوریه ۲۰۲۱، پرزیدنت بایدن گفت: «کسب و کارهای کوچک موتورهای پیشرفت اقتصادی ما هستند. آنها چسب و قلب و روح جوامع ما هستند.”

در طی رویداد دیگری در آوریل ۲۰۲۲، پس از تصویب طرح نجات آمریکا، پرزیدنت بایدن منافع کسب و کارهای کوچک را گسترش داد. کسب‌وکارهای کوچک معمولاً بیش از ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را تشکیل می‌دهند. آنها دو سوم کل مشاغل جدید را ایجاد می کنند. و آنها تقریباً نیمی – تقریباً نیمی از تمام کارگران بخش خصوصی را استخدام می کنند. “و امروز، به لطف استراتژی اقتصادی، بیشتر… مشاغل کوچک در حال ایجاد هستند، و مشاغل کوچک سریعتر از همیشه مشاغل بیشتری ایجاد می کنند.”

پس چرا برای گرفتن عکس صبر کنید؟ کارآفرین بودن، به ویژه در این برهه حساس از تاریخ ما، نه تنها انتخابی برای شکوفایی شما، بلکه انتخابی برای کشور نیز هست.

چرا حالا؟

اما آیا در حال حاضر کارآفرین شدن خیلی خطرناک نیست؟ نه. حقیقت این است که شروع یک کسب و کار مهم نیست که چه زمانی جهش می کنید، ریسک دارد. شرایط در دوران رکود ممکن است در واقع کارآفرینی را به شرطی مطمئن تر تبدیل کند. در واقع، با توجه به مقاله ای در Republic، “از آنجایی که استارت آپ ها و سایر سرمایه گذاری های خصوصی دارای افق های زمانی طولانی هستند – به طور متوسط ​​بین ۵ تا ۱۰ سال – آنها … معمولاً اینگونه نیستند. تحت تاثیر فراز و نشیب بازارهای عمومی.»

بنابراین بیایید نگاهی به حقایق اقتصادی بیندازیم – نه برای تمرکز بر آنچه که قبلاً می‌دانید، بلکه برای نشان دادن اینکه چگونه حتی در بدترین زمان‌های مالی فرصتی برای رشد وجود دارد.

ایالات متحده از دسامبر ۲۰۰۷ تا ژوئن ۲۰۰۹ در رکود بود – طولانی‌ترین رکود از زمان جنگ جهانی دوم، که از رکودهای ۱۹۷۳-۱۹۷۵، ۱۹۸۱-۱۹۸۲ و ۱۹۹۰-۱۹۹۱ فراتر رفت.

مدیران، مدیران میانی، کارمندان اداری و کارگران یقه آبی همگی در معرض خطر بودند. حتی صنعت مراقبت های بهداشتی که اغلب به عنوان یک منطقه امن در نظر گرفته می شود، مناطقی از نیروی کار خود را کاهش داد. و شرکت‌هایی که مشاغل خود را کاهش نمی‌دادند، مزایای خود را از صندوق‌های بازنشستگی گرفته تا پوشش مراقبت‌های بهداشتی کاهش دادند.

وقتی امنیت شغلی به وضوح یک چیز مربوط به گذشته است، واقعاً شرط بندی روی یک شغل سنتی منطقی است؟ ؟ پاول زین پیلزر، اقتصاددان مشهور جهان، تغییر چشمگیری در ذهنیت بسیاری از کارگران مشاهده کرد. او گفت که ساختار شغلی متعارف در حال جایگزین شدن با یک ذهنیت کارآفرینی جدید است: «عقل سنتی در نیمه دوم قرن بیستم این بود: به مدرسه بروید، تحصیلات خوبی بگیرید و برای یک شرکت بزرگ کار کنید. این ایده که برای خودتان وارد تجارت شوید، اغلب به عنوان ریسکی در نظر گرفته می شد. تحسین برانگیز، شاید، اما مخاطره آمیز… و شاید کمی دیوانه کننده. امروز، کاملا برعکس است.”

اگر ایده تبدیل شدن به رئیس خود و کنترل درآمدتان برای شما جذاب است، اما مطمئن نیستید که زمان مناسبی است، برخی از حقایق را در نظر بگیرید:

  1. اگر وضعیت مالی شما ثابت است، اکنون زمان خوبی است برای سرمایه گذاری در املاک. اگر شرکت شما خارج از خانه شما مستقر است، مزایای مالیاتی فراوانی دارید، از جمله پس‌اندازهای معوق مالیاتی و کسرهای متعدد.
  2. ابزارهای جدید وب، راه‌اندازی یک کسب‌وکار را آسان‌تر و از نظر مالی امکان‌پذیرتر از همیشه می‌کنند و طراحی ساده‌تری دارند. قالب ها به یک کارآفرین اجازه می دهد در کمترین زمان در وب حضور داشته باشد. سایت‌های رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های بی‌پایانی را برای بازاریابی، شبکه‌سازی و پشتیبانی سایر متخصصان در صنعت شما فراهم می‌کنند.
  3. به‌عنوان رئیس خودتان، درآمد شما بر اساس سقف حقوق یا شرایط تحصیلی نیست. این بر اساس سطح فعالیت شما، میزان سرمایه گذاری شما در کسب و کار جدید است. به علاوه، آزادی و انعطاف پذیری برای کار در جایی که می خواهید و زمانی که می خواهید قیمتی ندارد.

از کجا شروع کنیم

اگر ساعت‌ها صرف یافتن راه‌هایی برای پس‌انداز کردن پول کرده‌اید، چرا آن زمان را صرف یافتن راه‌هایی برای کسب درآمد نکنید؟ بسته به صنعت، علایق و سرمایه گذاری شما، فرصت های بی شماری برای کسب و کار کوچک وجود دارد.

از بسیاری جهات، راه اندازی یک کسب و کار کوچک آسان تر شده است. نسبت به گذشته طبق گزارش کسب و کار کوچک ۲۰۲۱، “۶۲% [صاحبان کسب‌وکارهای کوچک] ابزارها/استراتژی‌های دیجیتال جدیدی را در پاسخ به همه‌گیری اتخاذ کرده‌اند، که شامل تعامل با مشتریان و کارمندان به صورت مجازی و استفاده از رسانه‌های اجتماعی است. رویکرد مجازی می‌تواند به کسب‌وکارها اجازه دهد نه تنها به مشتریان بیشتری دست یابند، بلکه جستجوی خود را برای کارمندان گسترش دهند.

علاوه بر این، طبق فروشگاه UPS® ۲۰۲۱ Inside Small Business Survey، “اکثریت جمعیت عمومی و صاحبان مشاغل کوچک (به ترتیب ۵۶٪ و ۶۷٪) نشان می دهند که آنها در سال گذشته برنامه‌هایی برای خرید محصولات یا خدمات بیشتر از کسب‌وکارهای کوچک انجام داده‌اند. علیرغم چالش های اقتصادی، مصرف کنندگان هنوز هم حول کسب و کارهای کوچک و خدماتی که ارائه می دهند جمع می شوند.

کلاس‌های آنلاین و افزایش فرصت‌ها برای شبکه‌سازی و یادگیری نیز به کارآفرینان جدید کمک می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا مهارت‌های لازم برای شروع و موفقیت در کسب‌وکارهای کوچک را با سهولت بیشتری بیاموزند.

Pilzer موافق است: “بزرگترین فرصت‌ها امروز این است که برای خود به عنوان یک کارآفرین وارد تجارت شوید.”

چرا صبر کنید؟

“آیا می توانید امکاناتی را برای خود، در کسب و کار و خانه خود تصور کنید، اگر بتوانید از فرصت های ایجاد شده توسط این رکود هیجان زده شوید؟” رابینز می پرسد. “زندگی شما چقدر متفاوت خواهد بود؟ چه تغییر دهنده بازی.”

اما هر جنبه ای از زندگی به طور پیوسته گران تر می شود. بر اساس هفتمین گزارش پرداخت به چک. کیوساکی در پدر پولدار پدر فقیر در مورد تأثیرات دراز مدت این نوع سبک زندگی هشدار می دهد: «مبارزه مالی اغلب مستقیماً نتیجه این است که مردم تمام زندگی خود را برای شخص دیگری کار می کنند. بسیاری از مردم در پایان روزهای کاری خود چیزی نخواهند داشت.”

همه ما به طریقی تحت تأثیر رکود قرار خواهیم گرفت، بنابراین باید دلیلی برای کار خود را راه اندازی کنید به آسانی روشن کردن اخبار است. اما چرا پیام های منفی را خاموش نکنید و روی برنامه مثبت خود برای آینده تمرکز نکنید؟ وقتی منبع درآمد و زمان سرمایه گذاری خود را کنترل می کنید، پول شما فراتر می رود، نگرش شما بهتر می شود و آینده شما امن تر می شود.

همیشه دوست داشتید رئیس خود باشید. پس برای چی منتظری؟ دیگر به خود نگویید که خیلی دیر شده یا صلاحیت ندارید. از گوش دادن به افرادی که به شما می گویند زمان نامناسبی است، خودداری کنید و در عوض به کارشناسانی توجه کنید که می گویند اکنون بهترین زمان برای شروع یک تجارت است. با اشتیاق و تمایل به کار سخت، می توانید رویای خود را زنده کنید. اکنون زمان آن است که کنترل سرنوشت خود را در دست بگیرید.

این مقاله در ژوئن ۲۰۰۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Vadym Pastukh/Shutterstock

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - در طول یک رکود، کارآفرینان در حال رانندگی هستند
صندلی

امی اندرسون سردبیر ارشد سابق مجله SUCCESS، نویسنده برنده جایزه امی و بنیانگذار مشاور محتوای اندرسون است. او به کارشناسان، مربیان، مشاوران و کارآفرینان کمک می‌کند تا حقیقت خود را کشف کنند، با اطمینان بنویسند و داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند تا بتوانند گذشته خود را به امید دیگران تبدیل کنند. در AmyKAnderson.com و در Facebook بیشتر بیاموزید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی