عمومی

مهم نیست چقدر مشغول هستید، چرا همیشه باید برای آن وقت بگذارید طوفان فکری

مهم نیست چقدر مشغول هستید، چرا همیشه باید برای آن وقت بگذارید
طوفان فکری

اصطلاح “طوفان مغزی” و مشتقات جدید آن مانند گرم کردن مغز و نگاشت ذهن، در اطراف بسیاری، همراه با هزاران راه برای یافتن بیشترین موفقیت در هر استراتژی. برای مبارزه با موانع نویسنده، الهام بخشیدن به تفکر خلاق و شروع سریع حل مسئله استفاده شده است، اما مطمئناً این زمینه‌ها تنها مکانی نیستند که در طوفان فکری استفاده می‌کنید—و نباید هم باشند.

کناره‌گیری از برنامه‌های روزمره و طوفان فکری به ایجاد ایده‌های تازه، ارزیابی گزینه‌ها و تصمیمات خوب بگیرید. در اینجا پنج یادآوری وجود دارد که چرا طوفان فکری برای کسب و کار شما بسیار مفید است:

۱٫ شما با ایده های تازه نیرو می گیرید.

متمایز کردن خود از برند بعدی برای بقای طولانی مدت شما حیاتی است، و بدون مکانیسمی برای تولید ایده های نوآورانه، محصولات و خدمات شما می توانند منسوخ شوند. طعمه پیش بینی پذیری نشوید — برای تجهیز خود به فرصت های خارج از چارچوب که می تواند به شما کمک کند نام تجاری خود را دوباره بررسی کنید، رقابت را ارزیابی کنید و شیوه های پیشرفته ای را توسعه دهید که بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد، طوفان فکری کنید.

۲٫ حواس پرتی حذف شده است.

بیایید با آن روبرو شویم، چند وظیفه ای یک افسانه است، و حواس پرتی همه جا هست اما وقتی صاحب کسب و کار خود هستید، این مسئولیت شماست که بشقاب خود را پاک کنید تا بتوانید به تصویر بزرگ فکر کنید. یک پنجره زمانی خاص را برای طوفان فکری کنار بگذارید تا بتوانید حواس‌پرتی‌های روزانه را نادیده بگیرید و روی کارهای کلیدی بزرگ‌تر تمرکز کنید.

۳٫ این امکان ارزیابی بهتر را فراهم می کند.

فرایند طوفان فکری فقط برای تولید ایده های جدید نیست. می توان از آن برای ارزیابی نیز استفاده کرد. ارزیابی با طرز فکر طوفان فکری به شما این امکان را می‌دهد که فراتر از سطح عمل کنید، انتقادی فکر کنید و هدف بزرگ‌تری پیدا کنید الف> همانطور که دامنه تجارت خود را گسترش می دهید. به عنوان یک مزیت اضافی، به شما کمک می‌کند تا هنگام پردازش و ارزیابی ایده‌ها در سطح بالا، احساس استرس را از بین ببرید.

۴٫ طوفان فکری فرآیندی را ایجاد می کند.

سیستم‌ها و فرآیندها راه‌های عالی برای بهبود شایستگی‌ها در کسب‌وکار هستند، و طوفان فکری سیستم ارزشمندی است که می‌تواند به شما در مدیریت منابع، سنجش قابلیت‌ها و کمی کردن پیشرفت کمک کند. شما می توانید از آن برای کار بر روی تمام جنبه های کسب و کار خود، اجرای برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت و محاسبه نتایج خاص استفاده کنید.

۵٫ نتایج تضمین شده است.

هر نتیجه‌ای که در کسب و کار خود به دنبال آن هستید—گوشه بازار، افزایش سود، مشتریان تکراری و موارد دیگر—طوفان فکری به شما کمک می‌کند تا از طریق برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و تجزیه و تحلیل پیشرفت، محیطی مناسب برای گرفتن نتایج ایجاد کنید. فعال باشید، به فراتر از منطقه آسایش خود فشار بیاورید و با استفاده از این فرآیند بر نتیجه نهایی تأثیر مثبت بگذارید .

آیا آماده هستید تا با استفاده از قدرت طوفان فکری، کسب و کار خود را به سطحی بالاتر ببرید؟

این مقاله در دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس از fizkes/Shutterstock

Karima Mariama Arthur 150x150 - مهم نیست چقدر مشغول هستید، چرا همیشه باید برای آن وقت بگذارید
طوفان فکری

کریما ماریاما-آرتور که یک مقام پیشرو در توسعه رهبری و مدیریت عملکرد سازمانی است، بیش از ۲۵ سال تجربه جامع و جامع در زمینه حقوق، تجارت و دانشگاه را برای هر مشتری درگیر می کند. یک مشاور زیرک برای سازمان‌های برجسته از دی سی تا دبی، بینش‌های تخصصی او به مشتریان کمک می‌کند تا با موفقیت در محیط تجاری جهانی در حال تغییر و رقابتی امروزی حرکت کنند. کریما نویسنده کتاب راهنمای رهبری تحسین‌شده بین‌المللی و نامزد جایزه تصویر NAACP در سال ۲۰۱۹، آماده برای تعالی: اصول بنیادی اثربخشی است. رهبری در اتاق هیئت مدیره و فراتر از آن (پالگریو مک میلان)، که در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت راه اندازی شد. به عنوان توسعه کار خود، او به طور منظم در سطح ملی و بین المللی در زمینه های تخصصی خود صحبت می کند و به عنوان مشاور در هیئت مدیره های شرکتی منتخب خدمت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی