خبر

آخرین قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری غرب تهران

آخرین قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری غرب تهران

346721 842 - آخرین قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری غرب تهران

اقتصاد۲۴– ‌می‌توان گفت غرب تهران از محبوب‌ترین مناطق برای افرادی که به دنبال خرید ملک هستند، می‌باشد. افراد زیادی به دنبال خرید مسکن در غرب تهران هستند، ولی به علت قیمت بالای خانه‌های این منطقه توانایی خرید خانه با هر متراژی را ندارند، بنابراین در این گزارش به بررسی خانه‌های ۵۰ متری غرب تهران می‌پردازیم.
واحد آپارتمانی ۵۰ متری در شهرک‌غرب که ۲۰ سال داشته باشد و ۱ خوابه باشد قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد.
برای خرید واحدی ۵۲ متری در صادقیه که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
برای خرید واحدی ۸ ساله در سعادت‌آباد، که متراژی معادل ۵۳ متر داشته باشد و ۱ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لازم دارید.
واحدی ۲ خوابه در گیشا (کوی‌نصر) که ۲۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و متراژی معادل ۵۵ متر داشته باشد، ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.


بیشتر بخوانید: عدم تعیین سقف اجاره خانه در سال ۱۴۰۱


واحد آپارتمانی ۵۳ متری در طرشت که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، در روز‌های اخیر با مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله شده است.
آپارتمانی در ستارخان با متراژ ۵۰ متر با ۲۲ سال سن و ۱ اتاق خواب، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
واحدی در پونک که ۵۴ متر باشد و ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی