عمومی

3 راه ساده برای داشتن انگیزه بیشتر

۳ راه ساده برای داشتن انگیزه بیشتر

توسط استفانی ولز. Steph بنیانگذار Formidable Forms است، یک فرم ساز کشیدن و رها کردن برای وردپرس که به فریلنسرها برای ایجاد راه حل های مبتنی بر فرم قدرت می دهد.

آیا دوست دارید در زندگی روزمره انگیزه بیشتری داشته باشید اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید این جرقه بازگشت؟

انگیزه محرکی برای انجام کاری است. فروکش می کند و جریان دارد، بنابراین طبیعی است که دائماً آن را احساس نکنید. اما این یک عامل مهم برای کمک به شما است اهدافی را تعیین کنید که احتمال دستیابی به آنها بیشتر است.

خواه می خواهید یک پروژه خانه را به پایان برسانید یا شروع کنید. یک پادکست، می‌توانید از انگیزه برای حل مشکلات، تغییر عادات، شروع یک روال جدید استفاده کنید و خیلی بیشتر. اگرچه گفتن این کار آسان تر از انجام دادن آن است، اما هر کسی می تواند الهام بخش باشد تا راه خود را تغییر دهد و زندگی خود را بهبود بخشد.

اگر می خواهید احساس کنید. با انگیزه بیشتر، در اینجا سه ​​نکته ساده وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند.

۱٫ اهداف واقعی تعیین کنید

برای تقویت انگیزه خود، تعیین اهداف کوچک و دست یافتنی مهم است. اگر سعی کنید به یکباره بیش از حد تمرین کنید، این فقط باعث می شود که زودتر از موعد آن را ترک کنید زیرا احساس خستگی می کنید. برای جلوگیری از فرسودگی شغلی، اهداف شما باید به مراحل کوچکتر تقسیم شوند که انجام آنها آسان تر است.

برای مثال، فرض کنید هدفی برای شروع یک پادکست. به جای پرش به جلو و رسیدن به یک میلیون بازدید در هر قسمت، باید از ابتدا شروع کنید. این شامل انتخاب یک طاقچه، خرید تجهیزات و انجام تحقیقات است.

شما باید پایه های موفقیت را تنظیم کنید تا انگیزه خود را افزایش دهید و احساس کنید که می توانید یک پروژه را تا آخر ببینید. هنگامی که همه چیز به نظر می رسد طاقت فرسا است، به احتمال زیاد در میانه راه دست از کار بکشید و دوباره احساس کنید که علاقه ندارید.

۲٫ به خودتان لطف بدهید

زمانی که در انجام یک کار یا پروژه شکست می خورید، به راحتی می توانید خودتان را شکست دهید و روی کارهای اشتباهی که انجام داده اید تمرکز کنید. . چرا نمی توانید هیچ کاری را درست انجام دهید؟ چرا رسیدن به هدف نهایی آنقدر دشوار است؟

اما، سخت‌گیری با خودتان فقط انگیزه شما را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود از دستیابی به اهدافتان بیشتر دور شوید هر چه بیشتر روی کارهایی که انجام نمی‌دهید یا کارهایی که دیگران انجام می‌دهند تمرکز کنید، راحت‌تر حواس‌تان پرت می‌شود.

بهترین راه برای ادامه با انگیزه ماندن، حتی در مواقع چالش برانگیز، این است که به خودتان فضایی برای نقص بدهید. ممکن است در آن روز به هدف خود نرسید، اما هنوز پروژه خود را شروع کرده اید. یا، شاید روز را برای استراحتی که بسیار مورد نیاز است، گرفته اید. هر چه که باشد، مهم است که به خودتان لطف بدهید تا بتوانید از جایی که کار را ترک کردید ادامه دهید.

۳٫ برای پشتیبانی تماس بگیرید

شما مجبور نیستید به تنهایی از پس اهداف خود برآیید و همچنین مجبور نیستید تمام بار را به دوش بکشید خودت بهبود زندگی و افزایش سطح انگیزه‌تان گاهی اوقات نیازمند تأثیرات بیرونی است که شما را تحت کنترل خود نگه دارد تا بتوانید ادامه دهید.

به یک دوست بگویید. یا شخصی که در مورد اهداف خود به او اعتماد دارید تا بتواند شما را مسئول نگه دارد و شما را در مسیر خود نگه دارد. با انگیزه ماندن برخی روزها دشوارتر از روزهای دیگر خواهد بود، و در این روزها، داشتن کسی که به شما فشار بیاورد می تواند تفاوت را ایجاد کند.

همچنین می توانید در مورد اهداف خود در رسانه های اجتماعی پست کنید تا جامعه ای را بیابید که می تواند شما را مسئول نگه دارد و الهام بخش شما برای ادامه دادن باشد. . انجمن‌ها و گروه‌های اجتماعی تقریباً از هر نوع وجود دارد که می‌توانید دوستانی پیدا کنید و بازخوردهای ارزشمندی دریافت کنید.

نوبت شما

انگیزه ماندن می‌تواند یکی از چالش‌برانگیزترین بخش‌های رسیدن به اهداف و زندگی به گونه‌ای باشد که می‌خواهید. تغییر دهنده بازی این است که شما مجبور نیستید به تنهایی الهام بگیرید. گام های زیادی وجود دارد که می توانید برای تقویت انگیزه خود بردارید و برای مقابله با لیست کارهای خود آماده باشید. چه اقداماتی را برای احساس انگیزه بیشتر انجام خواهید داد؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی